مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دیالوگ ماندگار : )



میگه اسمت خیلی خاصه ! مگهان با کسره ست یا فتحه ؟

میگم هر دو جورش درسته !

میگه خب معنیش چیه ؟

میگم ایرانی نیست اصلاً اسم واقعیم نیست . اسم ایرلندی و ولش هست . به معنی مروارید

میگه وای ... الان که معنیشو فهمیدم دیدم خیلی اسمت بهت میاد!!! مروارید واقعاً بهت میاد ...

انقدر سریع و با ذوق اینو می گه که حس می کنم از ته قلبش گفته !
امروز بعد از دو روز فرصت می کنم بهش اس ام اس بدم تا شماره م رو داشته باشه . بهم میگه تله پاتی انقدر سریع کار کرد ؟! میام خونه و بهت میگم مروارید !!! و من محووو میشم تو افق از این لوس صدا کردنش :))


× اون وقت شما بگید ، چی باید بگم در برابر چنین تعریفی ؟

چوپان یک دختر رشتی به تمام عیاره ... کوچکتر از نظری سنی و خیلی بزرگتر از نظر روح و منش : )

× جدیدا دوست دیگه م با تمام محبتش جوجه احمق صدام می کنه و عجیب اسم جدیدم رو دوست دارم . برام برابر با مروارید هست حتی ! دوست دیگه م که مدام دختر خوشگل و خوش تیپ خطابم می کنه که یه هزارم مروارید و جوجه ی احمق دوسش ندارم . بیشتر با این مدلی صدا کردنش شرمنده م می کنه .

× درست همین لحظه به این نتیجه رسیدم که من به طرز احمقانه ای از لوس شدن خوشم میاد و وقتی کسی اسم خاصی برام میذاره خوش خوشانم میشه ! : ) کمبود محبت نداشته باشم یه وقت :| ¿







نظرات 12 + ارسال نظر
آویشن 1393/12/01 ساعت 02:09 http://dittany.blogsky.com

خوبه یه تفاهم دیگه داریم.
والا احمق واسه یه دقیقشونه.هر روز کلاس دارم شنبه تا 4 شنبه.این پراکندگی کلاساشون من و هلاک کرد :

آویشن 1393/12/01 ساعت 00:50 http://dittany.blogsky.com

کلا ولی پیاده روی و دوست دارم به قول دوستام نیست کوله پشتیم خیلیم سبکه همش در حال ماراتون تو خیابونم:دی
ولی امسال که دیگه پدرمون داره در میاد .کلاسای تءوریمونو انداختن دانشکده انسانی قدیم(کنار صدا و سیما)بعد واسه آزمایشگاها باید دوباره بیایم پل تالشان.یعنی تو روحشون با این برنامه ریزیشون.تا قبل امتحانا قرار بود برگردیم دانشکده قدیم(لاکان) .اونو منتفی کردن رسیدن به اینجا.آخر عمری بعد 60 سال حالا باید هی دور شهر بچرخیم :-(:'(

منم عاااشق پیاده روی هستم !
وااای چرا چنین کاری کردن احمق ها ؟!
چه پیچیده شده کارتووون ...
عجببب حرفی زدی...چه روزایی کلاس داری حالا آویش ؟

آویشن 1393/11/30 ساعت 04:46 http://dittany.blogsky.com

دیوونه بودنم که ثابت شدست در حد قانون جاذبه ی نیوتون :دی
تاکسی های دانشگاه فقط یا میرن گاز یا بانک ملی.واسه همین من همیشه بانک تا شهرداری و اگه حسش باشه پیاده اگه نه با تاکسی میرم.تنبل نیستم فقط چون مسیرش شلوغه گاهی تاکسی میگیرم.:)

عزیزکم !
اگه بارون باشه از بانک ملی تا شهرداری خیس خیسی !!! آفتابم باشه که کله ت می سوزه!
مسیر کمی هم نیست ؛ )
من از دانشگاه می نشستم تا گاز. از اونجا می نشستم تا زایشگاه:-))) !!! از زایشگاهم که ماشینا میارن خیابون ما دیگه:دی
یادش بخیر ... موقع امتحانات ماشین نمی بردم اینجوری می اومدم خونه !

ttaanhhaa 1393/11/29 ساعت 13:56

سلام
میگم دوست داری من چی صدات کنم


والا چی بگممم

آویشن 1393/11/29 ساعت 03:49

من فعلا از بی پولی میخوام تو خط دانشگاه به گلسار بزنم تو کا مسافرکشی فقط یه مشکل هست اونم اینکه اول باید گواهینامه بگیرم.
الانم وسط کارم.سد معبر نکن بلامیسر.بزار تبلیغ کنم تا مشتری نرفته میدونی که عیال وارم.خرج 6 تن بچه رو باید بکشم.
شهرداری 2 نفر.
شهرداری 2 نفر
نه آقا بانک ملی نمیریم فقط شهرداری.
شهرداری 2 نفر
امروز ازون روزاست که مسافر کمه ها :دی

: ))) آویشن دیوونه شدی ها
تاکسی های دانشگاه می برن بانک ملی و شهرداری : )) نه ؟
خیلی باحال بوددد!!!
امروز که بارونه و همهههه ترجیح میدن هر مسیری رو با تاکسی برن که:دی

آویشن 1393/11/29 ساعت 00:34

لاکانی 1 نفر
لاکانی 1 نفر
کسی نبود؟:دی

آویششش :-)))))
دیوانه ای تو ؟!
آدم با تو بره دزدی اصلاً :|

آویشن 1393/11/28 ساعت 20:20

لاکو شوارتو .
نکته رو گرفتی؟:دی
این هوش زیادم منو بیچاره کرده.اصن آدم چقدر میتونه باهوش باشه.فدای این همه استعداد بشم که کمپلت به صورت فایل اچ دی در ابعاد ام پی 5 در بنده جمع شده.: دندوون

نه من نکته رو نگرفتم :-))
شما قرار هست ایرادای شخصیتی منو از همین پست نوشته شده توسط چوپان پیدا کنید.
:))

سپیده مشهدی 1393/11/28 ساعت 15:57

شما اسم واقعیت رو به ما بگو , تا من بگم با چه کلمه ای هم قافیه است

اسم واقعیم با چی هم قافیه ستتت : )))
با هیچییی !!! اسمم همین مگهانه :|

شراره 1393/11/28 ساعت 15:24

میشه پیشی بیشی گازت بگیرم!؟
زین پس شما به لقب "پیشی" ، "کیتی" و یا همون "پیچا" ملقب خواهید گردید!
مه پیچا!

عزیزممم
پیچااا
ممنووووووونم ! دیگه نبووود دوستان ؟! شتری گاوی چیزی ؟!
یه دوست هم دارم که بهم میگه چشم گاوی الان یادم افتاد

avishan 1393/11/28 ساعت 15:09

وای راس میگی.اتفاقا آویش و خیلی بهم میگن.چون راحتتره.تو هم هرچی صدام کنی دوس دارم.باشه یه حدس دیگه میزنم.

: )))
دختررر ! گفتم دیگه جایی نمونده بود که بگی بله بله ! یکی از خیابون های هم جوارش هستیم:-)))

avishan 1393/11/28 ساعت 14:28 http://dittany.blogsky.com

عجب دیالوگی.منم اینجوریم.تعریف لوس خوشم نمیاد.
اتفاقا الان داشت یه کلیپ از مگان ترینر میداد یادت افتادم.
راستی من باب اسم مستعار دلم میخواد schwartau (شوارتو) صدات کنم.نیس من کلا آدم شکمویی هستم.موقع اسم انتخاب کردنم پناه میبرم به دنیای خوشمزه غذا.امیدوارم خوشت بیاد از انتخابم :*

: )))
خوشم میاد سلایق متفاوتی هم دارین تو انتخاب اسم : )))
می پسندم و هرچه از دوست رسد نیکوست و این حرفا آویش جان ! من مثلاً همش دوس دارم تو رو هاویشام صدا کنم :| خانوم هاویشام ! یا هم آویش !!! ن اضافی هست به نظرم:-))
ببین این حدستم غلط بود فکر کنم سومین حدست باید درست باشه !!! :))
یه انتخاب دیگه هم داری بگووو ! اونجایی که گفتی نبود خونمون :دی

اول اینو خوندم بعد جوابت به کامنتمو
فک کردم منظورت منم

داشتم سریع سرچ میکردم تو موخم یه خری احمقی چیزی پیدا کنم صدات کنم!!!

خییییلی عااالی بود این یهووو صدا کردنت عین اون دوستم بود یعنی

خدا چه کارت نکنه افروز بگرددد پیدا کن خری مری چیزی :-))
موشو هم که خیلییی صدام می کردن باغ وحشی هستم بنده واسه خودم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد