مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پست موقت !



دوست عزیزی که قراره منو ببینی : )) !!!

من یک مانتو سرمه می پوشم با آستین سرخابی !! همین دیگه حرفی نیست : )) لطفاً از من زودتر برس برو داخل بشین ...

واااو خیلی هیجان دارم !!!



نظرات 15 + ارسال نظر
بریدا 1399/10/14 ساعت 14:49

مگی
این پست موقت بوده ولی هنوز هستش

دلم لرزید دوباره خوندمش
آخ این پست باید تا ابد بمونه اصلا

مرسی که باعث شدی ببینمش دوباره

هوم 1394/10/25 ساعت 17:55

البته هر کسی می تونه با اسم هوم توی یکی از پستای قدیمیت کامنت بذاره! ولی اینم کامنت :دی

:)))) ببین اون سری هم به این فک کردم:دی
وایسا چک کنم آیپیتو:دی
وایساااا
آیپیت فرق کرده:/ ایمیل نداری شما:||| ¿

زیادم مهم نبود ماجرا فقط یه عکس بود که نمی خواستم یه تعداد همشهریام ببینن:|

۱۰۲۴

چوپان 1393/11/27 ساعت 16:18

دقیق از 6صبح تا همین الااااااان یک لنگه پا بودم!یک اتفاقات پیش بینی نشده ای افتاد گرفتار شدم:|الانم بیهوش!
.
مگهان چه دوستای خوبو مهربونی داری اینجا :)بهت تبریک میگم
داشتم وسوسه میشدم که منم وبلاگمو دوباره سامون بدم...
.
راستی دلم برات تنگ شد!

ای بابا دختر !
خسته نباشی واقعاً ! واقعاً خسته نباشی و سرحاااال باشی ابشالا تا شب :-*
چوپان می بینی که منم واقعاً وقت نکردم هیچ پستی بذارم تا همین لحظه و الانم فقط واسه اینکه خبری از خودم داده باشم و داغ داغ ماجرا رو گفته باشم پست گذاشتم... مثل همیشه بدون حتی یک بار خوندن و چک کردن که درست تایپ کردم یا نه :-)) ؟!
+ خیلی منم ! تو چرا انقدر مهربونی اصلاً ؟!
+ دوستام خیلی خوبن ! یکیش خود تو ... واقعاً خوشحال میشم اگه بنویسی و هر لحظه احساس آمادگی کردی شروع کن دختر : ) عالیه دوباره نوشتنت

بلاخره اون دوست را دیدی؟؟

سلام ! بله بالاخره بله : )
بهامین جان ... جات خالی

هدی32 1393/11/27 ساعت 07:55

سلام مگی جون بیا تعریف کن منتظریممممممممم

سلام هدی عزیزم ... چشممم

آویشن 1393/11/27 ساعت 00:08

شعر دختر چوپون و واسش خوندی؟
فکر کن من اگه بودم میخوندم.کاری میکردم کل کافه عاشقش بشن :دی

متاسفانه اون ورا هرچی آقا بود با خانومش بود :-)))
خیر ندیدممم عاشقشون کنم !!! حیففف بود واقعاً چوپووونک

غریبه 1393/11/26 ساعت 23:37

وای کجا بودید لا هم؟
من دلم می خواست باشم با خانوما

:))))))
دلتون خواست با خانومااا باشید ؟! جان ؟

: ))

samira 1393/11/26 ساعت 23:01

Slm maghan jan, taghriban bishtare arshiveto khundam. Azizi

سلام دوست عزیز : )
خیلی لطف کردید که وقت گذاشتین . به تبریز سلاممو برسونید ؛ )

pari 1393/11/26 ساعت 22:55

ایشالاااا

هاهاهاا

چوپان 1393/11/26 ساعت 22:02

شرح واقعه از طرف من باشه برای فردا عصر که حسسسسسسابی سرحال باشم
مگهان عزیزم خیلی بهم خوش گذشت و فکرکنم بسی واضح باشه که چقدررررررررررررر شرمندم
امیدوارم افتخار بدی تا بخشی از محبتهاتو دفعه ی بعد جبران کنم

خجااااالت بکششش دخترررر !
فردا من عکس بذارم تو پست :دی
منم جووون ندارم الان !
هی خجالت بکششش!!! : )) شرمنده چیه آخه : ((
امیدوارم باز ببینمت مهربون و هییی بهم انرجی بدی :دی

pari 1393/11/26 ساعت 21:26

خداروشکر عزیزمم

یه قرار خییییلی متفاوت باید با تو داشته باشم :-))))

pari 1393/11/26 ساعت 21:06


مگی ی ی ی ی ی ندزدنت

من خوووونه اممم !
خیلییی حالم خوبه پری :-))))

یلدا 1393/11/26 ساعت 20:18 http://yaldayeshab.blogsky.com

امیدوارم کلیی انرژی بگیری از این دیدار گل دختر مهربون :*

ممنونم یلدای عزیززز

asmani 1393/11/26 ساعت 19:38 http://asmani1111.blogsky.com/

دیدگاه موقت
مواظب باش بانو

مواظب بودم و خیلییی خوب بود بابا علیرضا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد