مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ولنتاین


به یادِ روزهای دوست داشته شدنم ، برای خودم یک هدیه ی خوشحال کننده خریدم . فارغ از غربی بودنِ مناسبت ، باید بگویم من همه ی روزهای خوش را دوست دارم . انگار یک جوری دلم خوش تر از همیشه اش است . ولنتاینِ امسال یک تبریک از عشق سابق هدیه گرفتم ... یک تبریک گریه دار ... بی احساس ... 

درست 17مهر بود که برای خودم گوشواره هدیه خریدم ... بدونِ اینکه قصد خرید داشته باشم ... با جیب خالی از طرف پدرم برای خودم گوشواره خریدم! به مناسبتِ ماهگردِ عاشق شدنم ... سالها و ماهها از نبودِ عشق گذشته بود ... اما دوست داشتم مگهان را مثل روزهای اول جوانیش خوشحال ببینم ... گوشواره ها از 17 مهر آویزه ی گوشم بودند و مدام تکرار می کردند تو یک روزی ، یک 17می پر از احساس بودی ... تو یک روزی ، یک جایی ، در یک صبح آفتابی ، برای اولین بار عاشق شدی...  

درست یک روز مانده به روزِ عشاقِ غربی ها! بدون اینکه قصد خریدِ هدیه ای برای کسی یا حتی خودم داشته باشم ...در اوجِ بی پولی... گردنبندِ مشابه گوشواره م را پیدا کردم ... پازل نیمه ی من ، کمی کامل تر شد ... و هنوز نیم ستم یک حلقه کم دارد ... یک حلقه در انگشتانم ...

گردنبند و گوشواره ام دو حلقه ی جدانشدنی از همند ... دو حلقه که گویی از ازل با هم بوده اند و تا ابد نیز ..........

من و او ، حلقه های از ازل با هممان را جدا کردیم و چقدر خوشحال بودم آن روزها برای قوی بودنم ... که نبود حلقه ام ، نبودِ نیمه ی دیگرم ! از پا درم نیاورده ... غافل از اینکه وجود دو حلقه کنار هم یعنی زیبایی ... 

ما هنوزم زنده ایم ...حلقه های از ازل با هممان را جدا کردیم ... حلقه های از ازل که از هم جدا شوند ،هنوز دوست داشتنی هستند ، اما هرگز دو حلقه ی جدا ، به اندازه ی حلقه های جفت شده زیبا نیستند : ) 


+ شاید یه روزی یه جایی ... 

+ برای همه آرزو می کنم ، عشق حقیقی را ... تعهد را ... زیبایی را ... برای خودم نیز...

+ گوشواره ها و گردنبند عاشقم ... 

نظرات 28 + ارسال نظر
خورشید جاودان 1393/11/29 ساعت 13:19

مگییییییییییییییییییییییی نداشتیما مگه من چند سالمه که میگی سرزنده تر از سنتی :((
همش 18 سال ناقابل فقط اداره ثبت واحوال وقتی میخواسن شناسناممو صادر کنن اشتباهی ضرب در 2 کردن


من خودمم کم سن تر می زنم خدا شاهده !!!
الهی

خورشید جاودان 1393/11/28 ساعت 22:15

مگی تو منو میشناسی که میگی عاقلی ؟ دختر جان تنها کسی که از دیوونگیا وخل بازیا من خبر داره همسرمه خواهر برادرامم مثل تو فکر میکنن من خیلی عاقلم
رو حرف من حرف نزن دختر همون که گفتم

چی بگم دیگه :-)))مجبورم رو حرفت حرف نیارم دیگه در کمال شرمندگی :-)))
دیوونگیت خیلی خوبه ! سر زنده تر و شیطون تر از سنتی خورشید :-*

خورشید جاودان 1393/11/27 ساعت 20:45

دیوانه چو دیوانه بیند خوشش اید

تو که خییییلی عاااقلی

خورشید جاودان 1393/11/27 ساعت 14:08

نه چرا ادای تو رو دربیارم تو کار خوبی میکنی به بعضیا نه اشنایی میدی نه ادرس
واقعا دلیل خاصی داره که بر میگرده به شرایط همسرم تا حدودیشو در جریانی دیگه
نیست که همسرم یکی از نوابغ دنیای نفت و آنرژی نمیخوام ترورش کنن
ووووووو تا من یکی بهتر تو رو بدنیا بیارم وبزرگش کنم که چیزی ازم باقی نمیمونه ترجیحا خودتو به فرزند خوندگی قبول میکنم

عزیزمممم بله می دونم پدر و پسر نابغه ن ؛-)
ممنونم که منو به فرزند خوندگی می پذیری ! مطمئنی یه مگی خل دوس داری ؟! :))

نیم ست شیک و زیبایی هست
مبارکت باشه گلم
به شادی بپوشی و انشالا که حلقه ازدواجت رو به زودی بندازی

بهسا این دو روزه همش تو فکرت بودم و نشد بیام کامنت بذارم حتی برات : (
ممنونم که بر عکس من همیشه با وفایی مهربون :-*
ممنون دختر ! اول می خوام تو رو عروس کنم ؛ )

خورشید جاودان 1393/11/26 ساعت 17:58

مگ مگی من
هیچوقت الکی حرفی نمیزنم دختر جان منم واسه خودم دلایلی دارم عزیزم که آدرس نمیدم گلم هنوزم میگم مثل درسای منی البته 24 سالگی دختر نداشتم

خورشیددد : ))) ادای منووو در میاری که میگی دلیلی دارم آدرس نمی دم :-))) ؟!
الهییی ایشالا خودت یکی بهتررر از منو داشته باشی :-*

هدی32 1393/11/26 ساعت 12:06

سلام مگی ناز خودممممممم
مبارک باشه دوست خوش سلیقه ام

سلام هدی جووون !
ممنووونم مهربووون :-*

چه خوشگله می
مبارکت باشه
ایشالا حلقه ش رو یه روزِ ولنتاین ، آدمِ درستش دستت بکنه عزیزم

ممنووووووونم افروووزکم !
ایشالااا ؛ )

سیمای 1393/11/26 ساعت 10:04

مگی من وبلاگتو خوندم و تا اون حدی که نوشتی میدونم ازت
ولی برا من تعجب داشت تبریکش

چیز زیادی ازش ننوشتم : )
تعجب هم داره برام هم نداره ...
ما راهمون کاملاً از هم جدا شده ... : (

pari 1393/11/26 ساعت 07:11

مگی چرا کمرنگ شدی کرُ
قبلنا بیشتر مینوشتی

بد عادت شدین همگی !
چند تا پیغام خصوصی هم داشتم که چرا این همه کمرنگ شدی :-))
چشممم می نویسم !

آویشن 1393/11/26 ساعت 04:11 http://dittany.blogsky.com

وای خیلی خوشگله.مبارکت باشه.
امیدوارم همونجور که خودت گفتی در موقع مناسبش عاشق کسی بشی که لیاقتتو داشته باشه

مچکرممم مهربوووون : )

Rima 1393/11/25 ساعت 23:55 http://dailytalk.blog.ir

آنتی ویروسمو disable کردم تا بتونم عکستو ببینم :))
خیلی قشنگند
مبارکت باشه مگهان با سلیقه :*

: ))))
ممنوووونم ریما ... گابلی یوخدی
همون قابل نداره و اینا ؛-)

خورشید جاودان 1393/11/25 ساعت 22:58

سلام میگم من خواب دیدم واسه این پسته کامنت گذاشتم یا واقعا گذاشتم:)))))))

وااااقعا گذاشتی خورشید مهربوووون !
فقط من خیییلی خسته م و دارم کم کم جواب میدم کامنت ها رو

pari 1393/11/25 ساعت 22:55

پری من رفتممم بیرون امشب و همین الاااان رسیدم خونه !
جات خالی !

pari 1393/11/25 ساعت 21:35

چه غمی داشت این پست :(

بی خیااال دختر !
خووووب باش لطفاً

Rima 1393/11/25 ساعت 17:56 http://dailytalk.blog.ir

احیانا اینجا عکسی وجود داره که من نمیبینم؟ حس روح بودن بهم دست داد :)))

عه !
من الان دیدم که عکس هست ! والااا

غزال 1393/11/25 ساعت 17:53 http://15421542.blogfa.com

وای مگی...چقدر جالب که نیمشو اتفاقی پیدا کردی...من حتی برای خودم تنهایی هم کادو نخریدم. کادوم انتخاب شده ولی هنوز خریداری نشده...به امید روزی که عاشقه واقعی باشی..

اهوم غزال مهربونم ...
خیلی جالب بود ! من با خواهر و مادرم بودم که خیلییی اصرار کردن که این عالیه و با ستت جوره بخر ! که خریدم دیگه ؛ ) وگرنه شاید اونقدرا هم خودمو دوس نداشتم که کادو تقدیم خودم کنم ؛ )
عزیزمممم ... هم چنین

Rima 1393/11/25 ساعت 17:53 http://dailytalk.blog.ir

سلام مگی
گردنبند ست شده با گوشواره هات مبارکت باشه عزیزم
الهی که سال دیگه با دل خوش 2 نفره برید حلقه اش رو هم بگیرین :*


از من نشنیده بگیر اما اونی که رفته و اس ام اس سرد میده و تبریک میگه هنوز نتونسته فراموشت کنه و اوضاعش شاید از تو بدتر باشه
الهی که هر چی خیره پیش بیاد

سلام ریمای عزیز : )
ممنونم ...
سال دیگه زوده : ) ...
ریما ....... کاش فراموش می کرد. می دونی ؟ یه کم دیره واسه برگشتن ... اگه می خواستم برگردم باید یه سال و نیم بر می گشتم ... نه حالا ... دیگه هیچی مثل قبل نمیشه : ( هیچی

خورشید جاودان 1393/11/25 ساعت 17:42

سلام عاقا من از ولنتاین ملنتاین سر در نمیارم چون ورژن عشق ما خیلی قدیمیه بقول میکا این ادا اصولا مال جوجه هاست ولی منم واسه اینکه جلو جوجه ها کم نیارم همیشه خودم واسه خودم کادو میخرم وروز ولنتاین به خودم هدیه میدم وکلی باعث خنده وشادی همسر جانمان میشم از بس سوژه شوخی کردن میدم دستش
پارسال واسه خودم عروسک خریدم
ولی امسال سرم شلوغ بود نتونستم بهش فکر کنم چه برسه کادو بخرم
...........................................
مبااااااااارکت باشه عزیزم

عزیزم :-))
عشق شما خیلی خوبه این ادا اصولا بهونه های بی خود و الکی واسه خوشحال بودن و بیشتر دوست داشتن خودمونه !
خییییلی کار خوبی می کنی که برای خودت کادو می خری عزیزممم ...
اه
آدرس نمی دی که برات کادو بدم ! اون وقت هی بگو تو عین دختر نداشتمی : (((

غزال 1393/11/25 ساعت 17:32 http://15421542.blogfa.com

اون نظره من خصوصی بود.

چشممم غزال عزیزم :-*

سیمای 1393/11/25 ساعت 16:50

راستی مگی واقعا او! بهت تبریک گفت؟

سیمای تو نمی دونی هیچی فک کنم از قبلنم ؛)
آره عزیزم ... واقعاً تبریک گفت تعجب نداره که !!! :|

سیمای 1393/11/25 ساعت 16:33

ولنتاین مبارک عزیزم
چه قدرررررررررررر خوشگلن، مبارکت باشه به شادی استفاده کنی
از ته ته دلم آرزو میکنم عشق واقعیت رو پیدا کنی، کسی لایق تو باشه

ولنتاین شما نیز ؛ )
ممنونم واقعاً ... چشمات خوشگل می بینه !
ممنووونم عزیزم ... من یک بار عاشق کردم کسی رو و همون یک بار من را بس ؛ )
بگذریممم

غریب آشنا 1393/11/25 ساعت 16:14

یوهاهاهاااا
بالاخره امار گرفتم ازت مگدخت عزیز
چشم من واقعن خوب بلد نیستم بنویسم ولی شد می نویسم راستی یکی دو تا ادرس جاهای خوب دیگه هم بهم بدین کافه یا رستوران هرجا که خوب باشه
مگدخت عزیز کامنت قبلی رو تایید نکن اینجا بگو بهم قبوله یا نه؟
اگر آره ساعت 7.5
از یه جا کامنتای دوستان دیدم خوندم که کتاب های مورد علاقه ت چیه
خواننده اون دوستتم هستم من.نمگم کجا خوندم ولی
اگه ببینمت واقعن سورپریز می شم

من آمار خاصی ندادم واقعاً !
قبلاً ها خیلی جاها به دوستای دیگه گفته بودم خونمون گلسار نیست الان انقدررر مهم بود یعنی؟
ممنونم ازتون : )
چی بود کتاب های مورد علاقه م؟! واقعاً یادم نمیاد حرفی ازشون زده باشم جایی
من ولی اصلاً دوس ندارم سورپرایز شم :))
و در جواب شما بگم چوپون یهو اون بار پیشنها داد و چون من از قبل کامنتاشو جاهای دیگه دیده بودم حاضر بودم باهاش تا تهرانم برم و این ماجرا فرققق داره !! ؛ )

چه خوشگلــــــــــــن
مبارک گردنه خوش تراشت باشه دوستم، چقدر با سلیقه ای عزیزم، مبارکت باشه و به شادی استفاده کنی
چقدر قشنگ مینویسی مگی جون
قلم گیرایی داری
ولنتاینت مبارک

ممنوووونم ندای مهربونم !
خیلی مته به خشخاش نذاشتم و در لحظه پسندیدم و خریدم !
عین همون عاشق شدنم دقیقاً که هیچ مته به خشخاش نذاشته بودم
ممنونم ندا شرمنده م می کنید
ولنتاین شما نیز خانوم گلی

غریب آشنا 1393/11/25 ساعت 15:09

عکس الان باز شد خیلی خیلی کادوی خوشکلیه
چه خانوم لارجی هستی مگی جان
من برای خودم یک سری کتاب های نویسنده محبوبمو خریدم اورجینال
واسه کافه چی عصر 5 م یه کتاب هدیه خریدم می شناسیش شما؟
میددنی 5عصر کجاست واقعن ؟

:-)
می شد واسه کس دیگه ای خرج کنم ! که نبود و برای خودم خریدم ... خیلی هم بهتره تازه
چقدر خوب... کتاب ... شاید امشب بعد از کلاسم برم و کتاب بخرم برای خودم ... بذارم کنج این کادو که کمی فرهنگی باشه ...
می شناسم . مگه میشه نشناسم . ببین آقای غریبه آخر کامنتتو مجبور شدم حذف کنم!!
ولی جواب میدم کاملاً درست حدس زدین . اونجا سیب زمینی سرخ شده ش کلی نازه !
تو اون ظرف خوشگل چوبیش... یه بارم از این کافه می نویسم .شمام خواستی بنویس می ذارم تو وبلاگم اصلاً ... حستو به این کافه

غریب آشنا 1393/11/25 ساعت 14:39

چقدر زیبا ... همه روزی عاشق بودن منم بودم . اما عمقی نداشت و دل تنگ اون روزها نمی شم
خوش به حال او که دوسش دارین هنوز

+ ولنتاین امسالم تنهام تو کافه 5 عصر

خوش به حالش نیست ... روزی که باید می داشتم نداشتم : )
برای هممون دعا می کنم که واااقعاً عاشق باشیم نه فقط عاشق جنس مخالف !


وااااقعاً ؟ کافه 5عصر ؟!
: |

mika 1393/11/25 ساعت 14:07 http://mika-majd.blogfa.com

مگی جان جوک وایبری بود فرستادم بخندی


بلی فهمیدم دختریم !

mika 1393/11/25 ساعت 13:54 http://mika-majd.blogfa.com

سلام
ولنتاین مال این جوجه هاست,یه عقاب همیشه تنها تو اوج پرواز میکنه
.
.
.
.
.
.
.
.
ستاد روحیه دهی به بدبختای بی کس

سلام !

خدا نکنه بی کس و بدبخت باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد