مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من دلم می خواهد خانه ای داشته باشم پر دوست...


خونه یعنی مامانی که صبحونه و ناهار فردا رو آماده کرده . خونه یعنی بابایی که یک ساعته از ماموریت برگشته و با اون حال به محض رسیدنش اومده ایستگاه و منتظر بچه هاش شده که وقتی میان سردشون نشه.

خونه یعنی اتاقی که برق می زنه از تمیزی به لطف مامان ، یعنی نارنجی عزیزم که باهام خیلی مهربونه بعد از 5 شب دوری ... من خیلی قدرشو بیشتر از قبل می دونم ... نارنجی آغوشش همیشه به روم بازه ...




من برگشتم خونه ، مثل همیشه معتقدم هیچ جا خونه نمی شه . خونه برای من یعنی خونواده و تمام اتفاقات روزمره ی خونه ، ناهارهای دور همی ، چای عصرونه و و و ... .

× خدایا شکرت برای داشتن خونه ی گرممون

نظرات 16 + ارسال نظر

خونتون همیشه گرم

خونه ندای عزیزممم نیز :-*

آویشن 1393/11/23 ساعت 03:15

امیدوارم همیشه جمع صمیمی خونوادگیتون برقرار باشه.چون هیچی نمیتونه جای خونواده رو بگیره

ممنونم آویشن عزیززز ... ایشالا شمام جمعتون جمع باشه و خواهر خوبت همیشه کنارت باشه:-*

خورشید جاودان 1393/11/22 ساعت 00:09

ممنونم عزیزم اشنایی با تو خودش یه هدیه است

خورشیدددد نابودم نکن ! ولی واقعاً برای من هم یکی از بهترین اتفاقات وبلاگ نویسی آشنایی با تو بود : )

خورشید جاودان 1393/11/21 ساعت 23:56

مرسی گلم
همیشه یه چیزی بوده که نسبت به چیزایی که میخواستم بخرم برای خودم اولویت داشته اخریش دوچرخه واسه گل پسری بود خدارو شکر وضعیت زندگیم منو حسابی هنرمند و خودکفا کرد راضیم از وضعم

می دونم عزیزم ! تو یه مامان تمام عیاری ! تمااام عیار
خدا رو شکر دسته گل دوچرخه دار شد و خدا رو شکر مامانش انقدررر فداکار و همه چی تمومه
ولی من تعارف نکردم خیلی خوشحال میشم اگه آدرس بدی

خورشید جاودان 1393/11/21 ساعت 23:48

من که خودم از تولید به مصرفم اخرین باری که رفتم خرید به معنای واقعی دوسال پیش بود الان بقول فامیل دور حرفی ندارم

حالا خودت حس و حال خرید نداری یه آدرسی بده ما برات کادو بفرستیم !
به معنای واقعی امیدوارم دو سال آینده ت پر از خرید و خوشی و خنده و دلخوشی باشه

خورشید جاودان 1393/11/21 ساعت 23:22

سلام رسیدن به خیر کل بازار تبریزو بار کردی با خودت اوردی انشالله ؟ انشالله همه خریداتو به خوشی وخوشحالی بپوشی

بلهههه اگه خدا قبول کنه همه شهر و بار کردم آوردم : ))
نه واقعاً از نظر تعدادی اونقدر نیست خریدام قیمت ها بالاس فقط : (

رسیدن بخیر عشق منننننننننننننننننن

ممنوووونم افروووز

عمو سیبیلو 1393/11/21 ساعت 11:35

جمعتان
گرم


مُچکرم!

بهسا 1393/11/21 ساعت 11:31

ببین همه برگشت به خونه یه طرف. دوباره روی تخت و بالش خودت بخوابی هم یه طرف!
هیچ چیز لذت بخش تر از یه سفر خوب و بعدم یه استقبال گرم خونواده نیست. شاد باشی همیشه


آره بهسا .. خصوصاً که من عااااشق خواب و تخت و اینامم !!!
ممنووونم عزیزم !

غریب آشنا 1393/11/21 ساعت 11:07

من خیلی نظر دارم درباره پستات مگی جان
خیلی دارم درباره تفاوت رشت و تبریز هم

: )
باشه منتظرم.

Rima 1393/11/21 ساعت 11:05 http://dailytalk.blog.ir

واقعا که هیچ جایی خونه خود آدم نمیشه :)
نارنجی اسم عروسکته؟

:دی
وااااقعا !
اسم تختمه : ))

هدی32 1393/11/21 ساعت 09:43


به خونه خوش امدی دوست نازم

ممنوووونم هدی جون :-*

سیا 1393/11/21 ساعت 09:36 http://eshghemans.blogsky.com

باران کـه می بـارد

دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود

راه می افـتم بـدون چـتـر

من بـغض می کنـم آسمـان گـریـه

: ) ..

سیمای 1393/11/21 ساعت 08:57

سلام خانومی
رسیدن بخیر

سلام مهربون ! ممنووووووونم

شراره 1393/11/21 ساعت 08:31

رسیدن به خیر مگییییی!!!!
میدونم با اون اتوبوس معمولی چی کشیدی مادرجان!
ولی خوب اگه از ساعت 9 به بعد حرکت میکردین، یه سری VIPهای تروتمیز موجود است.
زود بیا که دلمون تنگ شده دخدر صورتی و آبی!

شراره خواهر زورگووووم گفت پسر بااااید بره مدرسه منم بااااید برم سر کار پس بهتره با اتوبوس آشغالی بیایم !!!
الان هم خواهر خونه س هم برادر!!!
برادرم مدرسه ش به علت جابجایی تعطیله
خواهرمم خسته س نتونسته بره سر کار!!! تازه می خواد بره
وااااای از آدم زورگو

:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد