مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

shuffle



شبا با گریه می خوابم به بالش مشت می کوبم ... نمی دونی چقد سخته که مجبورم بگم خوبم ... احساس تو به من یه حس مبهمه... (آهنگ مبهم / بلک کتس)

--

پول کم داشتیم شما نداشتین !!! رفیق اینا همه اجباری بود ، از اونا که توش دست نداریم بود ، خوب و بدش به من گذشت و رفت ، برام شکل یادگاری بود ! ولی امروز دست خودمه ! حال من و تو فرق داره یه نمه! یه چیزی توی زندگی ما بود ، فک نکنم پیش شما بود! شور و حااال داشتیم شما نداااشتین ، انگار بال داشتیم شما نداشتین ! این بار مااا داشتیم شما نداشتین ! داشتین یا نداشتین ؟! ( آهنگ دیدی داری / سینا حجازی )

--

وقتی می بینی خودت داره کلافه ت می کنه ، از خودت پاشو ، خودت باشو سفر کن با خودت !!! ( آهنگ تردید / سیاوش قمیشی )

--

ببین عاشقت شدم ! دیگه نیست دست خودم ، تو بگو تو بگووو فقط می شی مال خودم !!! :| نو کامنت ( آهنگ حواسم / Eddie Attar )

--

همه حواسم به توعه... من نگاه خاصم به توعه ! ( آهنگ یاس / فرزاد فرزین )

--

من که اصن نفهمیدم چطو شد ! شوخی شوخی قلب من مااال تو شد! تو می تونی که با من بمونیو مگه بهتر از من دیدی کسیو ؟! :| ( آهنگ شوخی / فرزاد فرزین)

--

تو رو دارم تمام عمر حتی ، اگه هرچی رو که دارم بگیرن ، همه دنیامو راحت میدم اما ! خدامو که نمی ذارم بگیرن : ) برای خدا! (آهنگ تقدیر / احسان خواجه امیری)

--

همین که با توام، خیالت راحته ! مهم نیست واسه تو ! چقد حالم بده ! مهم نیست که چیا سر من اومده ! نمی پرسی ازم چرا ناراحتم ... (تکراری/ کامیار)

آهنگ های فان و پاپ که به صورت رندم توسط گوشی انتخاب شد : )



نظرات 5 + ارسال نظر
بهسا 1393/11/21 ساعت 11:14

shuffle all زدی برامون مگی؟
دقیقا میدونم چطور اتوبوسی بوده. خوبه که به سلامت رسیدی و خوش گذشته. منم کلا تا آخرین قطره شارژ تو اتوبوس آهنگ گوش می دم. سینا حجازی خاص و جالب می خونه


بعلههه ... البته از گوشی خودم نبود اینا از گوشی دوستم بود :دی
گوشی خودم واسه تماس مداوم و پی در پی با مامان بود و اس ام اس بازی با یه دوست خیلی خوب
خییلی حجازی و بعضی شعراشو دوس دارم!!!

هدی32 1393/11/21 ساعت 09:44

:|

اهنگ ها
خیلی وقته از یه سری ازاین خواننده ها اهنگی گوش ندادم

و من نیز ...
خیلی وقته سلیقه م به سمت سبک سنتی کلاسیک رفته ... همایون شجریان، علیرضا قربانی، چار تار و ....

هیچی دیگه... :|

منم هیچی واقعاً ... :|
هذیون میگم ! حالم بده تو اتوبوس اردبیل رو نشستم و وااااقعا رو به موتم :|

من الآن یکم حالم خوب نیست...
بعد، هیچی دیگه... همش فکر میکردم از زبونی خودتون دارید حرف میزنید ، آخرش میدیدم ی تیکه از ی آهنگه :|

ببین من دو کم حالم خوب نیست الان ...
بعد ، هیچی دیگه ... شاید از زبون خودم باشه اصلاً :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد