مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من عاااشق فکرای محالم !



همه عاشقا دارن چشم تو چشم همدیگه می خندن!  من یه عمره واسه دیدن عشقم چشامو می بندم ...

× دیوونه وار زیباست ! چون توی رویامه ...

× دنیای با چشمای بسته زیباتره ...

× دلم تنگ میشه چشامو می بندم اونم برام آواز می خونه ، پشت فرمونم و با اونم ... خدایا پس کی داره می رووونه ؟! 

× آهنگ زن ، شاهکاری خوانده شده توسر سینا حجازی ! توصیفی از زندگی مگهان ! انگااار که خودم گفته باشم این و برام بخونه اصلاً !!!


سینا حجازی تو گوشم می خونه ... : )




نظرات 4 + ارسال نظر

چقدر خوب ،امیدوارم که این انرژی و این مستی همیشه باشه و بیشتر هم بشه ^ـ^

ممنونم فاطیما جان ... امیدوارم همگان مست باشن بی می ؛-)

شراره 1393/11/21 ساعت 08:27

سلام مگی خوشرنگ!
پس تو اون میوه ی کالی!؟

شروووره
واقعاً متوجه نشدی که اون مرتیکه ! اون جنس نر میوه ی کاله ؟:دی

اونجاش که میگه منو می فهمه اونو می فهمم من عاشق فکرای محالم:-D

اصلاً نقطه اوج آهنگه اون قسمت : ))

خورشید جاودان 1393/11/20 ساعت 18:28

من عاشق یه زنم تو خیالم حرفامو باهاش میزنم...
چرا اهنگایی که تو دوست داری منم دوست دارم حس وحالتو منم قبلا تجربه کردم شبیه هم هستیم
من خیلی دوستت دارم قدری که دلم میخواد دختر خوندم باشی
یعنی مال خود خودم باشی ( منظورم دختر خودم باشی)

خورشید ... منم خیلی دوستت دارم . میشه یادم بدی عین خودت صبور باشم ؟
مامان من خیییلی صبوره... اما ازش یاد نگرفتم...
تو یادم بده... جالبه خیییلی ... پس سلیقه آهنگیمون شبیه همه :-) ...
اصلاً بیا منو ببر ...
بیاین رشت من هستم دیگه خانوم خانوما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد