مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

واسه من گل نفرست !


امروزم از برج بلور یک عدد پیرهن مناسب عید خریدم . پیرهن که میگم حکم مانتو رو داره . ناهارم که بناب زدیم تو رگ جای همگی خالی ! بسیااار چرب بود و غیر بهداشتی :دی جای همگی خالی

می دونید که بنده کباب خور نیستم ولی اولین بار به اصرار خواهر خوردم و دیدم ای وای !!! چقدر دوسش دارم این گوشت چرخ شده ی چرب رو :|از اون به بعد شد که بدون استثنا هر بار تبریز یه ناهار یا شام رو اختصاص میدیم به بناب کبابی ؛ ) !

خیلی بی ربط :
آقا ما غلط کردیم گفتیم این آهنگ واسه من گل نفرست نبی زاده رو ناجوووور دوست داریم !

این کلیپ چیه واقعاً : (( ؟!

دیدم حالم بد شد کاش این دختر پسره به اون طرز مسخره تو کلیپش نبودن ! گلم پرتاب میشه یه صحنه !!! که دیگه لحظه ی اوج اوج کلیپ هست !!!

کاش فقط خودش گیتار میزد و می خوند .




نظرات 5 + ارسال نظر

آهنگه قشنگیه فقط کلیپش افتضاحه
کلا کلیپایه قدیمی بعضیاش خیلی بد بود
آهنگه "زنگ تفریح هاتف" رو شنیدی؟ سر زنگه هندسه میگم این درسا بسه / کاشکی این زنگ بخوره دل به دلدار برسه؟ اینم کلیپش خیلی داغونه، من که دیدم کلی خورد تو ذوقم و البته کلی هم خندیدم

اینم ندیدم کلیپ جدید که ساخته رو میگمااا : ))
هوم واسه خنده خوبن کلیپای قدیمی

آویشن 1393/11/19 ساعت 13:32 http://dittany.blogsky.com

آفرین.منم زیاد نمیتونم بخورم ولی کمم نمیخورم.خودم دیروز گفتم هوس کردم
البته تو الان چون تبریزی اصلش اینه که کوفته تبریزی بزنی بر بدن جای منم خالی کن

تبریزه و کوفته ش !!!
چشممم نخوردم البته من خیلی اهل کوفته نیستم و کوفته تبریزی مامانیم رو ترجیح میدم با آلوی خوشمزه ی توش یامی یامی
براتون عکس گرفتم

آویشن 1393/11/19 ساعت 01:37 http://dittany.blogsky.com

کباب بناب تا حالا نخوردم ولی اینجور که گفتی باید خوشمزه باشه.
تو آخه چجور دختر گیلکی هستی که کباب دوس نداری دلت میاد،کباب ترش.وای.عالیه

دختررر کباب ترششش میشه دوس نداشت مگه ؟!
می خورم اونو دوستم دارم ولی در حد دو تکه گوشت :دی حجم معده م همینقدره !!!
دلم خواااااست الان !!!

غزال 1393/11/18 ساعت 23:19

سلام مگی عزیززم.به به نوشه جان.کباب بناب خیلی خوشمزس حتما
منم دلم حراجیای توپ میخواد..
این اهنگو نشنیدم؟

این آهنگ قدیمیه خیلی
واسه من گل نفرست دیگه دوست ندارم ... : ))
ایشالا کلی شهرتون حراج شه
کباب بناب هم تجربه ی جالبیه

یکی از اهالی 1393/11/18 ساعت 19:26

من این آهنگو نشنیدم و ندیدم، یعنی اینقدر ضایعه س؟
من میونه خوبی با کباب ندارم، نمیدونم چرا نمیتونم طعم گوشت چرخ کرده رو تحمل کنم حتی اگه تو ماکارونی باشه

سلام مامان کوچولو
والا من شعرشو دوس داشتم همیشه ولی کلیپش جالب نبود در کل از 99 درصد کلیپ های ایرانی بدم میاد من :|
منم کباب کوبیده اصلاً نمی خوردم و هنوزم دوس ندارم:دی
تازه تو ماکارونی هم دوس ندارم !!!: )) خصوصاً که مدل ایرانی گوشت و میذارن تو ماکارونی و پخته میشه خیلییی بدم میاد:دی
ولی این واقعاً بد نیست : ))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد