مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگی در تبریز



دیروز ساعت 3 قصد کردیم به فروشگاهی بریم که از صبح تا شب یک سره بازه و بهترین ساعت همون وقت ناهار هست که برین . این پاساژ لاله پارک توش انواع برندهای ترک و گاها غیر ترک دیده میشه . اگه قصد دارین تو حراج خرید کنین این زمان بهترین زمان برای خرید لباس های زمستونیه !

و توش لباس خونه و پاییزه هم حراج میشه ، که خیلی راحت می تونید خریدای خوبی داشته باشید تو آف 20 تا 50 درصد!

دیروز من 2 تا لباس خریدم یکی شومیز دخترونه و یه بافت ظریف سرمه ای از برشکا که هر دو آف 50 درصد بودن . سری پیش که اومده بودم یعنی اول پاییز یه شومیز دیده بودم که تو نیو کالکشن قیمتش 130 تومن بود . می خواستم بخرم که منصرف شدم . دیشب همون برند به مناسبت افتتاح اولین شعبه ش تو ایران 50 درصد آف بود . که همون لباس رو تو آف خیلی هیجان انگیزی خریدم 60 تومن ؛ )


× دیروز گوشیمو خونه جا گذاشتم !!! روز قبلشم که یادتونه گوشیم 10 20 درصد شارژ داشت تو اتوبوس ! اینقدر که کسی نیست نگرانم شه... بر عکس همیشه که مدام گوشی دستم بود الان همش خاموش میشه . همه جا ، جا می مونه . آب از آب هم تکون نمی خوره . خدایا شکرت

در هر حال نشد عکس بگیرم از گوشی خواهر استفاده کردم و چند تایی عکس برای شما دوستانم گرفتم : )








نظرات 10 + ارسال نظر

تا به حال تبریز نرفتم ولی خیلی دوست دارم برم ،مشتاق دیدن عکس هاتم :)

: )
ایشالا بتونم عکس بگیرم ! بازممم گوشیم جا موند یه دور :|
دیگه واقعاً شاهکاره این گوشی جا گذاشتنام ... من فقط از خوردنی ها عکس گرفتم : ((

چوپان 1393/11/18 ساعت 23:38

چیزه!
سوغاتی ام میاری عایا؟
.
تبریزو عاشقشم بخاطر هوای مدام برفیش!

چیزه !
تو چی می خوای برات بیارم بچه چوپون ؟:دی
منممم ... البته الان برفی نیست ! ولی هواش بسیور دوس داشتنیه... هم سرمای شبش هم آفتاب ظهرش... خیلی خوبه

mika 1393/11/18 ساعت 22:39 http://mika-majd.blogfa.com

خوش بگذره مگی جون
مبارکت باشه

ممنوووونم : )

خورشید 1393/11/18 ساعت 18:12

سلام مگی خوش بگذره خریداتم مبارک انشالله به خیر وخوشی بپوشی

سلام عزیزم ... ممنونم
خوبی عزیزم ؟

راستی ته نگیری مگی ؟!

چرا ته نگیرممم :دی ؟
هااان !!! فهمیدم :-)))) از پختگی زیاد منظورته : )) !!!

خوش بگذره مگی جونم
خوش به حالت
منم خرید تو آف دلم می خواد!!!
به خدا اگه دست خودم بود 5 صبح فردا تو ماشین تو جاده ی تبریز بودم...

ممنوووونم
امیدوارم زود شرایط جور شه بتونی بیای تهرانم آف هاش خوبن معمولاً
وااای منم اگه دست خودم بود الان با ماشین خودم اینجا بودم :| من اجازه ندارم : (((

سلام مگی جونم، خوبی؟ خوشی؟
ایام به کام
الان پخته شدی در سفر عایا
خوش بگذره دوست جون، خریدات هم پیشاپیش مبارک
منم سوغاتی نمی خوام سلامتیت مهمه
به سلامتی برگردی عزیزم

سلام ! خوووبم ممنونم خدا رو شکر
پخته شدم زیاد !!! :| ته دیگم می خواین داریم دیگه :|
ممنووونم : )
واقعاً : ))) ؟ چیزی می خوای بگی ها
ممنون دعا کن اتوبوس خوبی گیرمون بیاد : (

شیما 1393/11/18 ساعت 13:33

سفرت بی خطر ، خوش بگذره زیااااااد

ممنونم دوستممم : )

آویشن 1393/11/18 ساعت 12:25 http://dittany.blogsky.com

به به.همیشه به خرید و تفریح.اطلاعاتت خیلی خوب بود.به سلامتی بپوشیشون :-*

ممنونم عزیزم !
حالا براتون عکس و اطلاعات دقیق می ذارم شاااید خواستین بیاین این ورا

هدی32 1393/11/18 ساعت 11:15

سلام مگی جونم خوبی
سفر خوش بگذره حتما هوا خیلی سرده مراقب خودت باش عزیزم
منتظر عکسهات هستیم

سلام مامان هستی خوشگللل :-*
ممنووونم ...چشم اینجا خنک هست ولی نه خیلی من با یه بارونی سبک می گردم و خیلی خوبم
بماند که خودشون همه شالگردن ، کلاه و کاپشن دارن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد