مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگهان در تبریز آفتابی !




از 8 تا 12 خوابیدم ! همسفرام خییییلی باحالن همه راه خواب بودن و من بیدار ! اون وقت رسیدیم اینجام 5دقیقه بعد از رسیدن خوابشون برده : ))

بهشون میگم خوبه شما خوابیدین همه راه رو اینقدر خسته این !!! من که تا صبح چشم رو هم نذاشتم همشم دو نقطه دی بودم !!! :دی

بد اخلاقم بودن خواهر و برادر گرام ! میگن خب تو چون خییلی بهت خوش گذشته تو اتوبوس نخوابیدی دیگه !!! ما انقدررر بهمون سخت گذشت که مجبور بودیم به زووور بخوابیم : ))

شاهکارن ! الانم دارم لاک میزنم !!! محض تنوع و قراره کم کم بریم بیرون و پاساژگردی رو آغاز کنیم :دی

× هر زمان وقت کنم از تفاوت های فرهنگی رشت و تبریز براتون میگم . خیلی تفاوت های بامزه ای وجود داره برای منی که سالی 3 4 بار اینجام این تفاوت ها خیلی محسوسه !





نظرات 11 + ارسال نظر
Rima 1393/11/18 ساعت 10:55 http://dailytalk.blog.ir

مگهان عکس هنرمندیهات رو دیدم
عااااااااااااااااااااالی بودن
خیلی حرفه ای و با سلیقه درست شده بودن
هم کیک هندونه و شکلاتی و زرد و ... هم دسرهات، هم غذاهای اصلی، هم میز چیدنت
فوق العاده ای اصن ، یه دوووووووونه ای :*

ممنوووونم ریما
وااای که چقدر کامنتات انرژی بخششش بود! عین وبلاگت اصلاً
خیلییی لطف داری شما خانوم گل !
اووووف بخدا خجالت زده شدم زیااااد ... فقط می تونم بگم چشات قشنگ می بینه مهربونم

Rima 1393/11/18 ساعت 10:44 http://dailytalk.blog.ir

من یه کامنت گذاشتم نمیدونم رسیده یا نه
محض احتیاط و شرط عقله و این حرفا
اومدم برات آرزوی سفری خوش داشته باشم
اون بخش اختلاف فرهنگها باید جالب باشه
منتظرم وقتی نوشتی بدوم بیام بخونمش :*


ممنونم ازت ریمای هنرمندم !
چشممم می نویسم سر فرصت البته بگم اینا همش نظرات خودمه شاید از نظر کسی غلط باشه حتی

Rima 1393/11/18 ساعت 10:16 http://dailytalk.blog.ir

همیشه به سفرهای خوب باشی مگهان :دی
من تا حالا تبریز نرفتم اگه فرصتش جور شد و حوصله داشتی جاهای خوبی که رفتی و راضی بودی و ارزش دیدن داشت رو بهمون معرفی کن
امیدوارم اولین سفر 25 سالگی ات بهت خوش بگذره و به سلامت برگردی

ممنونم ریما جون ایشالا شمام سفرای خوب خوووب و دور دووور بری ؛ )
چشممم حتماً براتون می نویسم از تجربیاتم که خواستین برین تبریز یه پیش زمینه ای داشته باشین؛ )
ممنوووونم البته امروز 18 بهمن 93 هست و من دقیقاً 24 سال و 6 روزمه :-))

عمو سیبیلو 1393/11/18 ساعت 09:28

آدرس جاهای خرید رو هم بگذار بانو

چشم عمو ! والا یه سری عکس از مراکز خرید قصد دارم بذارم
با اینکه اینجا ایرانه و واقعاً راحت نیست از همه جا عکس بگیری ولی من به صورت نامحسوس براتون عکس می گیرم و اینجا می ذارم

سیمای 1393/11/18 ساعت 09:10

سلام مگی جون
سفر به سلامت، خوش بگذره بهتون

سلام عزیزممم ممنونم !

سلام
خوش بگذره عزیزم

سلام عزیزم
ممنون : )

عاشق اینم که تو را بخوابم و مسافت رو حس نکنم! البته بعضی جاده ها خیلی قشنگن حیفه آدم توشون بخوابه!
تبریز نرفتم تا حالا!

منم خیییلی دوس دارم بخوابم هیجان انگیزه !!! شب که جایی رو نمیشه دید عالیه بتونی بخوابی
تبریز واقعاً خوبه : ) ایشالا با شازده و دو تا گلای نازت بیای و حسابی هم برای بچه ها و خودت خرید کنی مامان خانومی

اماسیس 1393/11/17 ساعت 17:53

ماشالله تو سفر چقد پست میذاری شما!

بر عکس من تو سفر دوست داشتم با یه نفر یا کسی که همون لحظه تو وبم آنه ، هی کامنت بذارم و اون هی جواب بده

اصن یه وضعی مگهان جان!

من پست میذارم که خاطراتم ثبت شه هم وقت کسی رو نگیرم ... هر کی آنلاین باشه باهام حرف میزنه دیگه ...س : )
در کل مهم اینه هر دو به وب وابستگی داریم

چوپان 1393/11/17 ساعت 16:57

من عاااااااااااشق تبریزم
ولی فقط یبار در عمرم رفتم اونجا!
اینسری که تشریف میبرید منم بذارید تو لیست همسفرا

تبریز خیییلی خوبه
جات خاااالی تو چیه تبریزو دوس داری ؟
قصدت از سفر به تبریز چیه ؟
من فقططط به قصد پول خرج کردن میاد

آویشن 1393/11/17 ساعت 16:44 http://dittany.blogsky.com

سلام.چطوری؟شرمنده چند وقت بود موبایلم قاطی کرده بود تو بلاگ اسکای نمیتونستم نظر بدم.نمیدونم چرا.هی میگفت کد اشتباهه.در هر حال الان اینجام.خوشحالم که رفتی سفر.تبریز خوش بگذره :-*

منم خوشحالم که خووووبی عزیزم : )
منم با بلاگ اسکای این مشکلو دارم !
ممنووونم

pari 1393/11/17 ساعت 15:07


اینجام آفتابیه حسابی
من نرفتم تا حالا تبریز
عکس هم بذار برامون از اونجا
ما منتظریم

پری من 7 8 بار کندوان رفتم 10 بار موزه چند بار مقبره الشعرا ... دیگه اینا رو که نمیرم متاسفانه :دی
از چی براتون عکس بذارم ؟! مراکز خرید ؟ اگه دوست دارین چشممم حتماً عکس میذارم
کسی خرید دوس داشته باشه تبریز براش عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد