مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

رسیدنم به خیر و خوشی !



گوشیم خاموش شد و با گوشی دوستم به گوش دادن آهنگ ادامه دادم ! هیچم نخوابیدم !

الانم رسیدم و احساس می کنم خیلی حالم خوبه !!! همه ناراحت من راحت ! همه خسته من پر انرژی ! : )))

همه تمام راه خواب بودنا حالااا !!!

اوف از دست این بد اخلاقا :دی

راستی صبح بخیرررررر

× درباره پست خیلی باحاله هااا باید بگم منظورم این بود خیلی باحاله که تو جاده وبلاگ آپ کنی و بلابلا !!! 4سال پیش که سرعت نت تو جاده ها هیچ بود . گوشی هام خیلی ساده تر بود ساختارشون و به این راحتی نبود آپ کردن با گوشی !! : )






نظرات 8 + ارسال نظر

به سلامتی ،پس یه سفرنامه ی آنلاینو باحال داره آپ میشه
،خوش بگذره خانم ^ـ^

: )
باحال که نمی دونم ! ولی میام اینجا دلم تنگ نشه :دی
اینترنتم دارم حیفم میاد خیلی که آپ نکنم : ))

آویشن 1393/11/17 ساعت 16:46 http://dittany.blogsky.com

دیگه کاری بود از دست مسءولین بر میومد.دیگه یه مگهان که بیشتر نداریم

سیندی 1393/11/17 ساعت 12:36

اتفاقا منم امروز به همین موضوع فک میکردم چقدر این گوشی ها خوبن که همه کار میتونیم باهاشون بکنیم.

والا میشه تو ابوبوس داغون بشینی وبلاگ آپ کنی حتی !

غزال 1393/11/17 ساعت 11:21

به بببه سلام مگیه عزیزه در سفررر
راحت رسیدی؟ایشالله که خوش بگذره حساببی
من تا حالا تبریزو اردبیلو اینجور جاها نرفتمو ارزومه برم!

سلام عزیزممم
من خیلییی راحت رسیدم :دی !
همسفرام ولی بسیوووور بد سفرن و بهشون تو راه عجیب سخت گذشته:دی
وااای تبریز عالیه عالی... اردبیل نرفتم رفتمااا اما اونجوری که بگردم نه اصلاً

به سلامتی.
سفر به همین چیزاشه دیگه آدم باید با انرژی باشه. و پایه.
× بله همینطور



بله بله . من در مجموع پایه ام !!!

pari 1393/11/17 ساعت 09:57

رسیدن بخیر عزیزمممم.خوش بگذره ایشالااااا

ممنوووونم پرپری جوووون

صبحت بخیر

صبح شمام جناب تراویس !

غریب آشنا 1393/11/17 ساعت 08:15

اوه چقدر پست نخونده
تبریزین اره؟ همه چیز خوبه هوا چطوریاس؟

بله تبریز هستیم و همه چیز عالی شکررر
هوا هم خنک البته آفتابی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد