مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خیلی باحاله ها !



میگم یکی از چیزایی که واااقعا باحاله اینه که تکنولوژی تو این 4 ساله اخیر چقدر پیشرفت کرده ! 4 سال پیش کجا ممکن بود بتونی وبلاگ بخونی ؟! کامنت بذاری ؟! یا با دوست عزیزت چت کنی ؟!

میگم واااااقعا باحاله هااا که بتونی بفهمی کی تو وبلاگت رفت و آمد داره!

کی میره کی میاد !!! وااااقعا باحاله : )))

باحال تر از اون اینه که من یکی از دلایلم برای برگشتن به بلاگ اسکای همین سیستم آمار یا استتش بود ! که خیلی قوی تر از آمارگیر پرشین عمل می کنه به نظرم ! نمی دونم شاید من بهش عادت کردم : ))

از اون باحال تر اینه من خیلی راحتم تو اتوبوس ! من آخرین باری که با اتوبوس به تبریز سفر کردم فکر کنم دقیقاً 18 بهمن 4 سال پیش بود . که با دختر عمه های مامان بودیم ! اتوبوس وی آی پی برای تبریز اصلاً وجود نداشت و یه اتوبوس خیییلی داغون بود : )) بابام به هیچ عنوااان اجازه سفر خانومانه با ماشین نمیدن. مجبور بودیم با اتوبوس بریم . اون وقت الان بعد 4سال یه اتوبوس خیلییی خوب هست که من توش نشستم و چقدرم از وضعیت خوشحال و راضیم :دی : ))

× باحال ترین چیز همون آمارگیر بلاگ اسکای هست که من دقیقاً می دونم کی چه وقتی میاد وبلاگم ؛ )






نظرات 6 + ارسال نظر
آویشن 1393/11/17 ساعت 16:52 http://dittany.blogsky.com

دیگه به هر حال بلاگ اسکای یکی از قدیمیترین سرورای وبلاگنویسی ایرانیه.بایدم اینجوری باشه

بلههه ! بر منکرش لعنت ! بلاگ اسکای محشره اگه هییی نگه کد اشتباس !

mika 1393/11/17 ساعت 14:00 http://mika-majd.blogfa.com

من واسه این پرسیدم فک کردم شاید بیام بلاگ اسکای
اون راهت رو هم میدونم


بلاگ اسکای خوبه کلا من دوسش دارم

mika 1393/11/17 ساعت 13:33 http://mika-majd.blogfa.com

مگس سلام
یعنی مثلا من روزی پنج بار بیام وبلاگت برات میزنه چند بار اومدم؟اسمم میزنه؟

سلام میکا آره میزنه ؛ )
البته یه ضریب خطایی داره حالا دیگه توضبحات نمیدم ولی راهی هم داره که نشون نده :دی

تو اتوبوس فقط باید خوابید

چجووووری آخه ؟!

سلامممم
خوبید؟
چهار سال پیشم وبلاگ و کامنت و این حرفها بوداا البته! پرشین بلاگ هم آمار ریز می ده که کی با چه آی پی از کجا اومده.
و
شاید چهار سال دیگه این اتوبوس های وی ای پی امروزی هم خسته کننده به نظر برسن البته تو ایران که اینطور نیست مطمنا کیفیت ماشین ها پایین تر میاد اما بهتر نمیشه.
الان من قبلا هم اومدم مچمو گرفتین یعنی اما کامنتی نذاشته بودم.

سلااام ممنونم !
خوبم الهی شکررر
بله بود ولی نمی شد به این راحتی آپ کنی تو جاده با یه گوشی فسقلی !
والا من امید دارم کیفیتش بهتر شه این اتوبوس وی آی پی اصلاً راحت نبود:دی من رو سنگم بشینم خوشحالم : )) اما تنها مورد راضی خوشحال و خرسند من بودم :دی
شما اومده بودی بلی :دی
من ناراحت نمیشم کامنت نذارید ؛ ) خب شاید ترجیح بدین خاموش باشین خودمم خیلی وقتا خاموش میرم و میام

ه.ل. 1393/11/17 ساعت 00:28

اینترنت از چی استفاده می کنید؟

از جی پی آر اس ایرانسل امشب تو جاده که کولاک کرد :|
باورم نمی شد انقدر راحت بتونم وبلاگ باز کنم همه جا سرعت H بود بعضی جاها E

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد