مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی !


مگی رو تختش دراز کشیده و سعی داره از نارنجی عزیزش دلجویی کنه برای 4 شبی که نیست و نمی تونه روش بخوابه ! در حالیکه همش 3 ساعت دیگه باید ترمینال باشه ! تنها کاری که کرده بسته بندی خوردنی هاست ! آب نبات چوبی سوتی هم خریده برای راه :| که وقتی همه خوابیدن و مگی حسودیش شد به آدمایی که تو اتوبوس در حال حرکت خوابشون میبره ! یک سوت خوشگل بزنه و همشون رو بیدار کنه!!!

همسفرای عزیزم همشون عادت به خواب دارن : ((


گفته بودم خواهرم می خواد هدیه م رو در قالب یک سفر بهم بده ! خب امشب قراره راهی بشیم .

قرار بود با خواهر و دوست مشترکمون بریم 3تایی . که یهویی جمعمون 4 نفره شد!!! دیروز برادرم گفت مگی یه خبررر !!! 2 روز مدرسه م تعطیلمون کرده :| و من... :|

مامانم شاغلن و تا ظهر نیستن ، اگه این روزا خونه می موند دلم پیشش می موند قطعاً ... زنگ زدم به خواهر و با هزار و یک سختی تونستیم بریم بلیطا رو کنیم 4 تا ! اینجوری شد که مامان بابام بعد از خیییلی سال !!! بی بچه هستن به مدت 4 روز : )) امیدوارم جنگی رخ نده و صلح و صفا در خانه ی عزیزمان حاکم باشه : ))) خواهرم خیلی نگرانه ! من ولی امیدوارم بهشون خوش بگذره ! (التماس دعای بسیار دارم ازتون:دی)

خواستم به اطلاعتون برسونم که 4 روزی کمرنگ خواهم بود !

و از اونجایی که سفر هست و هزار و یک خطر ... لطفاً حلالم کنید!

راستی به عنوان دقت کنید ! الان مشخص شد مگی به چه نیت سفر می کند ؟!

قطعاً فکر کردید برای خرید و خوردن ! خیررر من میرم که پخته شم بعله!!!: ))

تمام روزها برنامه ی خوردنمون مشخص شده :| و میدونیم چه روزی کدوم رستوران بریم و حتی چه غذایی بخوریم!!! در این حد رشتی و شکم پرست هستیم ما !


× من 5 6 بار سوار اتوبوس شدم اون هم فقط به مقصد تبریز بوده یا از تبریز به رشت :دی !!! هیچ وقت وی آی پی نبوده ! این سری وی آی پی می باشه خیلی هیجان دارم ببینم چجوریه :-))) !!!


× اون زمانا که هواپیما داشت از رشت به تبریز خیییلی خوب بود از این ملخی ها بود که احساس می کردی تو هلی کوپتر نشستی ! 25 دقیقه ای هم می رسیدی تبریز : )) تازه این بین من همیشه از فرودگاه رشت یه چیز می خریدم می خوردم ! تبریزم می رسیدم میرفتم تو کافی شاپش باز یه چیز می خوردم :| 25 دقیقه همش راه بودا :)))))

× درست همین لحظه دیدم کارتم پیدا نیست و تنها کارتی بود که توش پول داشتم  :| واقعاً الان باید چی کار کنم : )) ؟! کاش مثلاً دوس پسر داشتم  کارت پاسارگادمو برام پر می کرد می گفت اصلاً این کادوی تولدت :| فکر کن !!!واقعاً کارت قوامین منو این ورا گوشه کنار وبلاگم ندیدین:-))؟!
چرا پیداش نیست آخه !!! : ))






نظرات 5 + ارسال نظر
اماسیس 1393/11/16 ساعت 21:42

سلام به مگهان بانوی مسافر

خوبی؟ سفر به سلامتی و خوش بگذره
خوش بگذره مگهان جان

سوغاتی هم یادت نره

سلام . ممنونم
سوغاتی براتون از غذاها عکس میذارم

به به سفر به سلامت عزیزم
از قضا و دست روزگار اتفاقی من یک بار من از شهر شما به سمت تبریز رفتم با اتوبوس! وتوی راه و نیمه شب آخر آذر تو گردنه حیران برف اومد حسابی! ماهم ساعت 5 صبح که رسیدیم یخ زدیم تو ترمینال!آخه به هوای رشت فقط یه سوییشرت داشتیم و سورپرایز شدیم! لباس گرم حتما ببر و خودتو حسابی بپوشون. ائل گلی و بازار و ولی عصر و کبابی حاج علی رفتی جای منم خالی کن!
انشالا که به خیرو خوشی بری و برگردی و حسابی بهت خوش بگذره

ممنووووووونم بهسا جونم !
واااای نههههه رشت هواش هیچچچ ربطی به تبریز نداره ! : ))) رشت معتدلللل اینجا سررددد همیشخ :-))
چشنممم یادت میارم کلی زیاااااد ... ممنووووووونم

خوش بگذره عزیزم و امیدوارم که شاد و شنگول برگردی و برامون ازش بنویسی ،خوب بگردی پیدا میشه کارتت دخمل

ممنووووووونم تو صدم ثانیه پیدا شد لعنتی : ))
از ترس واژه دوس پسر خدای عزیزم کارتمو در صدم ثانیه نشونم داد !!!

سفرت به سلامت
دلم واست تنگ میشه
زود بیا عزیزم

سلام عزیزم ممنوووونم !
چشممم

pari 1393/11/16 ساعت 18:27

خوش باشی عزیزم.به خدا میسپریمت
زود بیا منتظریم

ممنونم می بینی که اومدممم پری :-))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد