مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

عجیب ! خیلی عجیب !!!



گفته بودم چندین بار کسی تماس گرفته و پرسیده خانوم ر ؟! منم گفتم بله و تق قطع کرده !!!

واقعاً چندین بار تکرار شده این داستان و من اصلاً کنجکاوی نکردم سرش ... دوستام میگفتن بابا یه زنگ بزن بگو امرتووون ؟!

میگفتم بی خیال واقعاً ! حتماً با خانوم ر کاری نداشته که قطع کرده :))

یه کم پیش دیدم گوشیم زنگ می زنه با این حافظه فک کن نشناسم شمارشو ! گفتم بله ؟! همون ماجرای خانوم ر تکرار شد . گفتم خودم هستم امرتون ...

گفت راستش می خواستم درباره مسئله ای باهاتون صحبت کنم ممکنه اس ام اس بدم ؟!

گفتم آقا من شما رو می شناسم ؟!

گفت نمی دونم !!! گفتم خداحافظ و قطع کردم . حالا با تمام وجود فضولیم گل کرده بود و آرزو می کردم می دونستم کیه !!! :|

دوباره زنگ زد گفتم آقا بفرمایین کی هستین و امرتون چیه ؟!خیییلی عصبانی و جدی !

گفت من فلانی هستم . اسم و فامیلی که اصلاً برام آشنا نبود! شما فلان روز فلان جا از من خرید کردین و من خیلی فکر کردم باهاتون تماس بگیرم یا نه که دیدم اس ام اس دادن کار سبکیه ترجیح دادم زنگ بزنم !!!

گفتم بله ؟! من از مغازه شما خرید کردممم؟! و شما شماره ی منو داری ؟ من اصلاً ساکن اونجا نیستم و مسافر بودم.

گفت بله در جریانم یادتون نیست شما بابام پرسیدن از کجا میاین !!! در هر حال من خواستم بگم خیلی دوست دارم یه روز بیام و ببینمتون . اصلاً هم قصد بدی ندارم !!!!! گفتم آقا اینکه شما شماره منو از سیستم فروشگاه برداری اصلاً درست نیست و بعدش باهام تماس بگیری شما از کجا می دونید من راضیم ؟! و چه شرایطی دارم که تماس گرفتید و اینا رو میگید.

حالا دقیقاً یادمه تو فرمشون آدرس هم می خواستن که من کلی داده بودم!عصبانی بودما ... این آقا اون روز با پدرش تو اون فروشگاه بودن و فروشگاهشونم خییییلی شیک و جالب بود ! من ازشون 2تا چیز خیلی ناز گرفتم و تهش باباش گفت چون ما خیلی رشتی ها رو دوس داریم اینقدر تخفیف میدیم بهت !!! مبلغ خیلی چشم گیر بود :|

یکی در میونم میگفت آخه ما 2 تا عروس رشتی داریم !!!دیگه به این آقا پسر گفتم تماس نگیرید دیگه و من برام بد میشه با تماستون .


شماره ش رو سیو کردم که ببینم درست یادم اومده کیه یا نه ! که دیدم بله خودشه !!! و پاک کردم شماره رو . بعد از یه ربع دیدم تو وایبر اس ام اس داده می خواستم تولدتونم تبریک بگم !!!:)) ببخشید واقعاً شما متاهلید ؟!

دلم می خواست سرمو بزنم به دیوار !

آخه آدم انقدر پر رو ؟!

به سین میگم یادته یکی هی زنگ میزد فامیلیمو میگفت قطع می کرد؟! ماجراش اینه ! میگه خاک تو سرت مگ !!! تو فکر می کنی دقیقاً یه ارتباط چه جوری باید شروع بشه ؟!تازه معلومه با حیاست که خجالت کشیده بعد از این همه مدت زنگ زدن و قطع کردن تونسته حرف بزنه .



× احتمالاً خط ثابتمو روشن کنم همین روزا ! احساس نا امنی میده بهم که کسی شماره مو داشته باشه و خودم ندونم . اینو میذارم کنار دیگه !از دو خطه بودنم بدم میاد واسه همین خط ثابتمو روشن کنم این واسه همیشه خاموش میشه.



نظرات 18 + ارسال نظر

دونکته در رابطه با پستت:
اول: منم یه مزاحم تلفنی داشتم که هر هفته زنگ میزد و تا میگفتم الو میگفت کیرم تو کونت و قطع میکرد و این روند واسه چند سال ادامه داشت.
دوم: یه بنده خدایی یه بار بهم گفت کسی که چند سیم کارت داره داره رسما میگه که من لاشی هستم.

مزاحم های مردم می دونن با بی ادبا بی ادب باشن :دی !!!
والا بخدا :| اینجا بچه رد میشه خب... حالا کاش دیلشم بهتون میگفت قطعاااا دلیلی داشته دیگه واسه این کارش که چند سال هم ادامه داشته :دی
با این دومی خییلی موافق نیستم من آدم دیدم با یه سیم !!! همچینم خوشگل کاراشو پیش میبره آدم دیدم 2تا 3تا سیم داره هر 3 بی استفاده !!!
من خودم البته همیشه یکی داشتم و خواهم داشت !

امید 1393/11/16 ساعت 16:46 http://abrebaroniii.bogfa.com

منم لینکت کردم عزیزم


همین که خونده بشم کافیه خیلی تو کار لینک نیستم

آره خطتو عوض کن! این راه خوبیه! :دی

باشه !!!

بابا مردم عجب شانس های خوبی دارن. عجب آدم های مودب و بااحتیاطی بهشون زنگ می زنند.اون وقت ها که من تو ایران دانشجو بودم یکی زنگ می زد و هی می گفت عزیزآقا! هر چی هم می گفتم من نمی شناسمش ول نمی کرد. آخرش کلی التماس کرد که اگه می شناسی بگو چون من ازش چک دارم و اون هم این شماره رو داده!!

لیلی جون ؛ )) این کجاش مودب بوده شماره م رو بی اجازه برداشته:دی !!!
: ))) عزیز آقاااا ... خواهر من همیشه گوشیش در حال زنگ خوردنه یا افرادی که با خودش کار دارن یا افرادی که با آقا شاپور کار دارن:-))) گویا نصاب ماهواره س آقا شاپور هر روز فک می کنی چند نفر زنگ به خواهرم میزنن و میگن شما زن شاپور آقایی :-)))؟!

اینم یه مدل خواستگاریه! خوب به دل طرف نشستی!

این چه مدلیشه خببب ! از کجا معلوم به خیلی های دیگه م زنگ نزنه تازه !

کلوچه 1393/11/15 ساعت 19:03 http://colooche.blogsky.com

حالا هی راه برو کشته مرده بده....اینا شوهرای اینده مردمن در راه تو کشته میشن ها....من یکی ک ازت نمیگذرم اگه شوهرمو بکشی
بیچاره دخترای رشت ک همشهری تو شدن..ازت تقاضامندم هیچ وقت طرفای ما نیا حتی یه ساعت....همش مگه ما چند تا پسر داریم؟!!!

: ))) من خیلییییی چهره م ساده س اصلاً هم چیزی نیستم که کشته مرده بدم !
کوووو ؟ ! الان شوهر آینده ی کدوم دختر دیگه ی رشتی رو من دزدیدم : ))؟
طرفای شما کجاس : )) تجربه ثابت کرده من شوخ و شنگیم باعثه جذب آدما میشه. بماند که تو فروشگاه و کلاس و اینا سگ هستم رسماً :-))) !
من می خوام بیام خودتو ببینم بگو کدوم ورایی که پسراتون کمن :-))

راستی مگهان عزیز دوست دارم با هم تبادل لینک داشته باشیم چون نمیتونم توی لیست دوستان بلاگفام داشته باشمت که به محض آپدیتت بخونمت میترسم اینجارو گم کنم ،اگر دوست داری و ناراحتت نمیکنه توی پیوندهای وبلاگ هم باشیم و در غیر این صورت من ناراحت نمیشم عزیزم تو رو دروایسی گیر نکنی جانم که غیر اینه قصدم :)

چشم فاطیما جان با افتخار لینکتون می کنم : )
متاسفانه شمام چون تو بلاگ اسکای نیستی باید مدام سر بزنم تا آپ شدنت رو ببینم ؛ )

این روزها یکی مزاحمم میشه راس ساعت سه هر شب و تا چهار اینقدر زنگ میزنه که من گوشیو خاموش کنم ! مردم دیوانه اند !

من همیشه گوشیم شبا سایلنته :-))
چرا رو زنگ میذاری کسی بتونه از خواب بی خوابت کنه !!!

سلام
چه جالب
عشق در یک نگاه
بعد شمارت تو چه فرمی نوشته بودی؟؟
خوشگلی دردسر داره
خودت ناراحت نکن عزیزم

سلام : )
کاملاً در یک نگاه جالبه بعد از 5ماااه زنگ زده:دی
تو فرم وی آی پی مشتریانشون . اطلاعات شخصی مشتری رو می گیرن و براش کارت صادر می کنن اینجوری تو تخفیف می تونه خرید کنه ازشون ؛ )
خوشگللل ؟
من فقط ذره ای مهربونم و بانمک ! :)) خوشگل اصلاً نیستم !!!

نمیدونم چرا ، ولی منتظر بودم تو قسمت نظرات ، نظری باشه با اسمِ مثلن،؛ همون پسره ، یا غریبه ، یا شاید یک آدمِ عاشق ! که همون آقای فروشنده باشه و از یک جایی یک طوری آدرسه وبلاگتون هم پیدا کرده !
:دی

و اینکه ، واقعن ها... واقعن ، یک رابطه چجوری باید شروع بشه ؟ من این رو واقعن نمیدونم ، برای همین هیچ وقت هیچ رابطه ای رو خودم شروع نکردم.

چرا واقعاً منتظر چنین چیزی بودی پسرم :)) ؟!
نع هیچ جوره نمی تونه اینجا رو پیدا کنه مگه اینکه با سرچ دختر رشتی به اینجا برسه:-)))))!!!
و اینکه مهرداد جان من بیشتر از شما عمر کردم و واقعاً اینو نفهمیدم ... !
هنوزم با هر شروعی مشکل دارم و نمی تونم بپذیرم شروع ها رو ... و فکر می کنم اگه پس فردا کسی بپرسه چطور با این آقا آشنا شدی باید جواب تمیزی داشته باشم و واسه همین با هر شروعی کنار نمیام. مثلاً تو خیابون دیدم دنبالم کرد !!! ازشون خرید کردم و اینجوری شماره م رو برداشت !!! و منم بهش پا دادم و این رابطه شروع شد .
نمی دونم واقعاً نمی دونم ... همه ی شروع ها به نظرم سبک میان! باز اگه راه معقولی به ذهنت رسید بنویس با قلم قشنگت برامون

غریب آشنا 1393/11/15 ساعت 13:33

بیگ بیگ لایک به کامنت افروز خانم .
همه حرف من همون بود که سختم بود بیان کنم
راستی هوای رشت چقدر خوبه من حس می کنم تهرانم الان با این باد گرم و یه کم آلودگی

افروز ما کلا لایک داره !
من حس خفگی دارم امروز :| گرچه دروغ چرا این هوا شدیدا سرحال و فرزم می کنه و مدام در حال انجام کارم !!!

دقیقا کامنتی که اونجا نوشته بودم برات هم در همین مورد بود
ینی مضمونش همین بود و خوشحال شدم ازاینکه داری یه کم به خودت فرصت میدی


دوستت دارممم افروووز ! میدونی من انقدررر بالا پایین می کنم طرف و شرایط و که در نهایت میگم من 10 تا ایراد دارم اون آقا هم 5 تا داره بهتره اصلاً فراموش کنم
ولی واقعاً دیگه تصمیم دارم بی خیال طی کنم یه طوری میشه دیگه ... باید ریسک کنم یه جایی
البته مامان زیتون درباره اون پست نظرش کاااملا متفاوت بود . مخالف اون ماجرا و ادامه ش بود

چی خریده بودی حالا؟!

مگی
گیس گلابتون میگه من تا 42 سالگی مجرد موندم چون فکر میکردم نمیتونم عاشق شم! بعد دیدم دلیلش تو وجود خودمه
ناخودآگاه شرایطی که برام پیش میاد رو دارم پس میزنم و دائم مینالم چرا چرا چرا!
خوب باید به خودت مهلت بدی
حالامنظورم این آقاهه نیست
ولی تو هرررر مردی هررر جوری باهات آشنا شده رو سه سوت می زنی به دیوار!
انقدر هم جدی و اخمالویی به قول خودت طرف جرئت نمی کنه نزدیکت شه
یکی صد بارمی زنگه و روش نمی شه
یکی محتاتانه یه جوردیگه!
یکی با وایبر و جوک نزدیکت می شه باز تو می توپی بهش و هی می گی نکنه منظور داشته باشه!
خوب منظور داشته باشه! یه جوری آشنا باید بشن آدما یا نه؟!!!

بابا خوب چجوری عاشقت بشه یا عشقشو نشونت بده؟
چجوری میتونه یه عشق سوزان و فرا تر از "او" رو به تو نشون بده که بتونی عاشقش بشی

مهلت بده به آدما
یه کم

خواهرانه گفتم ببخشید اگه زیادی رک بود
می دونی که دوسِت دارم


عااالی بود این کامنت !
دقیقاً خیلی جالبه واسم که با اینکه وبلاگ گیس گلابتون عزیز رو هم خوندم باااازم درس نمی گیرم
من خودآگاه شرایط رو پس می زنم افروز
همین دیگه ! سنتی باشه که میگم یارو بابامو پسندیده اومده منو ببینه !
از طریق اس ام اس باشه میگم احتمالاً منظوری داره که منظورشم جالب نیست !
تو دوستانم باشه میگم حتماً دوستم تعریف بیجا ازم کرده که اون آقا پسندیدتم !

واقعاً کلافه ام از خودم
همین دیگه ولی جدیداً تصمیمات خوبی برای زندگیم گرفتم !
همون پست رمزی که واسه خودم بودااا که خوندی درباره همونه !!
همین سعی دارم یه کم مهلت بدم واقعاً
خییلی هم کامنتات خوبه و من هرگزز ناراحت نشدم از حرفات در نهایت مهربونی همه چیزو میگی چرا باید ناراحت شممم

مریم 1393/11/15 ساعت 12:52

ببخشید فقط خیلی کنجکاو شدم بدونم کجایی بودن
تبریز؟ چون گفته بودی تبریز زیاد میری میای


نه تبریز نبوده
مشهد بوده

غریب آشنا 1393/11/15 ساعت 12:25

جالبه شما میگی دوست داری عاشق شی ولی کلا با جنس نر(به قول دوستتون اف) مشکل دارین
من خودمم از برخوردای اولم با شما واقعن نارحت میشدم
با اینکه جسارتی هم نکرده بودم


سکوووت ! من واقعاً حس جالبی به شما نداشتم و اینو کتمان نمی کنم و خیلی معذرت می خوام ...!
و درباره ی برخوردم با آقایون نمی دونم درسته حرفتون یا نه! ولی تا حدی موافقم و دلیلشم نمی دونم چیه

شراره 1393/11/15 ساعت 11:52

مگی نجابت و حیای تو ستودنیه!
برات آرزوی خوشبختی بی انتها دارم دخدر خوشرنگ!

شرارههه !!!
روم نمیشه بهت بگم اصلاااً با حیا نیستم :| بذار رو حساب رشتی بودنم !!!
ولی واقعاً با حیا نیستم : ))
خوشرنگگگ چقدر دوس داشتم این واژه رو !!!

من که گفتم چشات سگ داره خودت باور نمیکنی
من انقده خوشم میاد ازین عشقایه تویه یه نگاه که حد نداره، ولی مربوط به من نباشه ها، یعنی من دوست ندارم کسی تو یه نگاه عاشقم بشه (البته از من گذشته) ولی دوست دارم کسایی یو که تو یه نگاه عاشقشون میشن، جالبه برام بدونم تو یه نگاه چی جذبشون میکنه، خیلی رمانتیکه برام.
ولی چه پیگیر بوده ها، چه پشتکاری هم داشته


ندااا ... واقعاً سگ داشتن چشم کافیه که طرف زنگ بزنه بهم :)) ؟
من نمی دونم چرا وقتی واسه دیگران می شنوم کسی در یک نگاه شده به نظرم احمقانه س و هم وقتی واسه خودم پیش میاد !!!
اصلاً به نظرم من چیزی ندارم که کسی بخواد در یک نگاه عاشق شه : |
دقیقاً چی جذبشون می کنه ؟
آره برام خیلی عجیبه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد