مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

زنده م ...



انگار زنده ام ...

هیچ میوه ای تو خونه نبود که واسه خودم آبمیوه بگیرم ...

تنهایی مریض شدن یکی از دردناک ترین اتفاقات ممکنه ... همش دعا می کنم اگه کسی می خواد سرما بخوره یکی باشه که بهش توجه کنه ...

من تنهام تو خونه ...

× خدایا ...
× خیلی ممنون از احوال پرسی هاتون ... نمی تونستم گوشی دستم بگیرم و آپ کنم . شرمنده







نظرات 19 + ارسال نظر
آویشن 1393/11/09 ساعت 03:08 http://dittany.blogsky.com

ایشالا زودتر خوب میشی.فقط حواست به چیزایی که میخوری باشه.تا میتونی سوپ و آبمیوه بخور.اگه اهل جوشونده هم هستی اونم خوبه.بهتر از دارو جواب میده

چشممم

آویشن 1393/11/08 ساعت 12:59 http://dittany.blogsky.com

سلام.چطوری؟شرمنده.من الان تازه دیدم مطلباتو.ببخشید میدونم خیلی دیره ولی امیدوارم دیگه اینجوری مریض نشی و همیشه سلامتیتو ببینم

سلام عزیزم : )
اصلاً دیر نیست و هنوووز با این حال بدم دست و پنجه نرم می کنم بدبختانه !

غزال 1393/11/08 ساعت 00:12

خوبی مگی جان؟بهتر شدی؟مواظبه خودت باش...

خوبم غزال جان . خیلی بهترم . چشممم : )

غریب آشنا 1393/11/07 ساعت 20:27

من می خواستم یه عکس بدم فقط بانو
حاضر نیستی عکس ما رو ببینی
آدرس جدید !!
منم می خوام آدرس جدیدتونو

عکس واسه چی ببینم آخه برادر من : ))
بنده یکی رو دارم که عکساشو می بینم کافیه دیگه ؛ ) !!!!!
چشم

غریب آشنا 1393/11/07 ساعت 19:29

من ترسناک نیستم مگی
یوهاهاهااا
لطفن بیا روز تولدت با دوستان دور هم جمع شیم
اگه ایمیل بدی عکسمم برات ایمیل می کنم تازه !
من اومدم رشت از دیشب اینجا چقدر هوا خوبه با اینکه همیشه میگم هیچی مثل دود تهران حال آدمو جا نمیاره ولی به همون اندازه وقتی پام به رشت میرسه شارژ میشم.

ممنون از پیشنهادتون : ) دعوت و عکس

خوشحالم که رشت رو دوس دارین ! تهران هم خوبه البته ؛ )

مهری 1393/11/07 ساعت 19:13

مگی جون یادمه یه بار نوشته بودی مشکل هورپونی داری اون پستتو پیدا نکردم خوشگلی
می خواستم بهت بگم نگران نباش نصف این مشکلات با شوهر کردن حل میشه
عروس شی یاد حرفم میفتی عروس شو زود لاکووو

مهری جان از مادر یاد گرفتی بهم میگی لاکووو ؛ )
مهری بانوووو ... من واسه خاطر بچه !!! بچه که انقدرررررررر دوست دارم حاضر نشدم عروس شم تا الان : ))
اون وقت بخاطر اون مشکل کوچولو خودمو بندازم تو چاااه ؟ ؛ ) : ))

غریب آشنا 1393/11/07 ساعت 19:11

بین الملل آقا خانم داره مگه مگی

: ) من دوست نداشتم از پول پدرم درس بخونم تو واحدهای بین الملل و بعدشم ممکنه هرگز با رشته م کاری نکنم !
ولی واسه یه آقا با این باور که خودش در آمد داره خیلی خوبه

غریب آشنا 1393/11/07 ساعت 18:43

راستی می تونیم بریم خونه ما
خواهرم خوشحالم میشه مطمئنن

مگی جان کامنتی که خصوصی نوشتم رو جواب میدین ؟
اگه میشه حوابشو تو یه پست برام خصوصی بنویس رمزشم 2رقم آخر ایمیلمو بذار که بخونم :)

:)) خونه ی شمااا برادر من ؟ حالا بنده افتخار ندادم بیرون بیام باهاتون که : ))

چشم جواب میدم اتفاقاً منتظر بودم ایمیلم اوکی شه براتون بنویسم . اینم فکر خوبیه ایشالا تا امشب ایمیلم باز نشه پست می ذارم براتون

غریب آشنا 1393/11/07 ساعت 18:41

خوبی ایشالا مگی جان
میگم خیلی باهوشی شما
دقیقن درست فهمیدی من بین الملل می خونم رشته م رو خصوصی نوشتم رسید ؟
خانوم مگی من خودم دیدممم به آقای چوپان جواب مثبت دادی و گفتی حاضری باهاش بری تهران واسه دیدن فیلم های جشنواره
بعد من میگم دسته جمعی بریم کافی شاپ شما بگو نه

ممنون خوبم شکر !
؛ ) رسید خیلی هم خوووب ... تا حدی هم رشته ایم اتفاقاً ...
بین الملل خوبه ولی من واقعاً دلیلی نمی دیدم که بخوام بین الملل بخونم بابام خیلی دوس داشت وگرنه ... برای یه آقا خیلی خوبه بین الملل !
آقای چوپووون : ))) ایشون خانومن اگه خدا قبول کنه !!!
واقعاً آمادگی ندارم برای تو جمع حاضر شدن : ( حالا باز بهش فکر می کنم بعدم من اینجا 4 5 تا رشتی دارم که بعید می دونم پایه بیرون باشن بدتررر از خودم

غریب آشنا 1393/11/07 ساعت 17:44

نظرات من برات ثبت نمیشه مگهان جان

شد !!!

سلام مگی چطوری ؟
نبینمت بی حال ! پاشو ...
" سرماخوردگی ها میان و میرن ، این نیز بگذرد "

چشم برادرککک !
چشم خوووب میشم ! الان دعوام می کنید یعنی من خوب میشم ؟!: ))

همیشه زنده باشی و برقرار

فدات شم ندااا جون :-*

سلام
انشاالله سریعتر حالتون خوب بشه
و همیشه سربلند باشید

سلام آقا
خیلی خیلی ممنونم : )

هدی32 1393/11/07 ساعت 07:45

سلام صبح بخیر مگی عزیز
امیدوارم امروز دیگه بهتر باشی عزیزم چطوری

سلام هدی جون ! شکر انگار واقعاً امروز بهترم ... ایشالا تا فردا خوب میشم

دیدی مردی! من همچین هولدناداموسی هستم :|

زنده ام هولدن !!! چرا اصرار داری منو بکشی :| ¿ عجب

امین 1393/11/07 ساعت 00:47

سلام مگی خودم
خوبی , حالت خوبه الان
بهتری , کسالتت بر طرف شده ایشالا
ناراحت شدم از اینکه اوضاع و احوالت روبراه نبوده
ببخشید بازم دیر به دیر میام سر بزنم

سلام ... خیلی بهترم
خواهش می کنم شما که وظیفه ندارید بهم سر بزنید!!!
منم وبلاگ دوستان از جمله شما میام اگه کامنت نمی ذارم ببخشید : (

سیمای 1393/11/07 ساعت 00:12

الان کاملا خوبی عزیز ؟؟

نه واقعاً عزیزم : ( دعام کن همچنان ..

سرماخوردگی نه تنها خر است گاو هم هس!

خیلی خر و گاو و کلا باغ وحش است !
البته گاو نیست به گاو توهین نکن بابام عاشقه گاوه :|

زیتون 1393/11/06 ساعت 18:23

به خودت برس عزیزم. هیچی مهمتر از سلامتی نیس. حتما میدونی

چشم مامان خانوم . بله می دونممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد