مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حس بد



از لحظه ای که آپ کردم تا الان بی حال تو دستشویی بودم ...

انرژی ندارم . دستام یخه ... من از تهوع متنفرم !!! دیگه نه آبی داره بدنم نه هیچگونه موادی  ..

× فکر می کنم باید 40 کیلو شده باشم . .

× حلالم کنید : (
× یک ساعتی که تو دستشویی بودم هیچی، یه ساعت بعدش باید به بابام توضیح بدم چم شده : ((( هرچی مامانم بی خیالن بابام اینجوری هستن .





نظرات 11 + ارسال نظر
مهناز مامان رایان 1393/11/06 ساعت 22:50

ممنونم ازت مگهان جون
تی قربان
امیدوام همیشه خوب خوب خوب باشی

تی جانه قورباااان مهناز جانی :-* :-* :-*
می رایان ببوس ؛ )

زیتون 1393/11/06 ساعت 18:26

سر بارداریم ، هفت ماه هر رووووووز تهوع داشتم. وحشتناک بود.

من دوستت دارم. خبر سلامتی کاملتو بده

خیلی خیلی بده : ( من بارداری مامانم رو یادمه ...
خیلییی هواشو داشتم ! اونم همش حالت تهوع داشت و خیلی هم وزن کم کرده بود .

چشممم مادر زیتون

داری میمیری! :|

شاید :|

هدی32 1393/11/06 ساعت 15:10

سلام دکتر رفتی حالت تهوعت بهتر شد من هر وقت عصبی میشه معدم اسیدش زیاد تشرح میکنه خیلی اذیت میشم

سلام هدی عزیزممم :-*

راستش نرفتم دکتر :دی ولی الان خیلیییی بهترم !!!
خیلی بده منم گاهی اینجوری میشم

مهناز مامان رایان 1393/11/06 ساعت 12:13

سلام مگهان جون
امیدوارم تا الان بهتر شده باشی عزیزم

سلام مهناز خانوم گل :-*
ایشالا رایان نازنینم حالش خوب باشه

سیمای 1393/11/06 ساعت 11:21

مگی کجاییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟
نگران شدم

سیامای خوبم واقعاً انرژی نداشتم حتی اس ام اس هامو جواب بدم : ( فقط می خوندم همین !
ببخش منو که باعث نگرانیت شدم :-*

اف 1393/11/06 ساعت 09:31 http://darhamnevesht.blogsky.com/

دکتررفتی؟؟؟

عمو 1393/11/06 ساعت 08:50

کمی استراحت بفرمائین بهتر می شین به لطف خدا

ممنونم عموی عزیز : )

عمو سیبیلو 1393/11/06 ساعت 08:21

الان بهترین انشاءالله ؟

دقیقاً 40 دقیقه ست که تو تختم و تکون نخوردم این یعنی بهترم الهی شکررر

هدی32 1393/11/06 ساعت 08:04

سلام مگی بهتری عزیزم وای چرا اینطوری مگه جی خورده بودید شاید مسمومیت باشه حتما برو دکتر سرم بهت بزنه اب بدنتون کم نشه با یه امپول ضد تهوع بهت میزنن خوب میشی

سلام هدی جان ... این دو روزه اخیر هیچی از بیرون نخوردم . واقعاً هیچی ...
احتمالاً سردیم کرده معده م خیلی خیلی ضعیفه . ببخش نگرانت کردم هدی عزیزم ... خیلی بهترم
بابام شکممو بستن و نبات داغ دارچین دادن بهم ... گرم شدم .
موندم 9 دکتر خودم بیاد برم پیشش .. خیلی خوبی شما :-* :-(

پری 1393/11/06 ساعت 07:46

مگی جان چی شد آخه؟
خوبی الان؟
اینجوی نمون!دکتر برو حتما

نمی دونم پری چم شد : (
خیلی بهترم نیم ساعت هست آروم دراز کشیدم ...
چشم ... میرم پیش دکتر ب. یادته ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد