مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نزدیکای 5صبح !



قرآن خوندنم که تموم شد دوس داشتم بازم ادامه بدم رفتم تو یه سایتی که کلا هر کار گروهی و اجتماعی رو با هم بخوان انجام بدن و پارتنر بخوان اعلام می کنن !

اونوقت دیدم یه گروهی هست واسه خوندن قرآن گروهی!!! نزدیک بود از ذوق بال در بیارم . به شماره شون اس ام اس دادم که برام یه حزب بفرستن واسه فردا... اینجوری کم کم روون میشم . اینو بگم که جزء اول رو که خوندم سر جزء دوم اصلاً مکث نداشتم و خیلی خیلی راحت خوندمش!

می خوام یه مدت یه صفحه یه صفحه بخونم و پیش برم : ) 

---

ساعت 1 نشده بود فکر کنم ، یهو سردم شد، گرمم شد ، گلاب به روتون !!! و از 1 تا الان 10 بار دستشویی رفتم نمی دونم این همه آب از کجا میاد... الانم زیر پتو هستم و همه ی تنم یخه ...

خدا بخیر کنه من اصلاً انرژی ندارم سرما بخورم : ( انقدر یهو آخه ؟!








نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد