مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

سردمه ... : (



دلم می خواد 24 ساعت بخوابم ! فقط بخوابم عین لش ...

وقتی می گم دلم بچه می خواد باید عاقل باشی که بدونی دلم می خواد کسی باشه که بهش محبت کنم . جز مامانم جز بابام ...

به نظرم طبیعی ترین نیاز یه دختر همین ابراز احساسات کردنشه ... می خوام واقعاً یکی باشه که بدون نگرانی بهش ابراز احساسات کنم ! خیلی طبیعی براش خرید کنم ، بهش فکر کنم و ... و ... و ... .

من واقعاً چند وقته بدون نگرانی نتونستم به کسی فکر کنم ؟ نتونستم حتی تو ذهنم کسی رو دوست داشته باشم ... من اینجوری که بی حس دنیام می گذره مریض میشم . هیچ کس نمی دونه چرا من مگی سابق نیستم ... خودم که خوب میدونم همه دلیلش چیه ... همین سرکوب تمام احساساتم باعث شده تبدیل شم به این . حس انجام خیلی کارها رو ندارم و نگرانم که حتی وقتی جرات کنم کسی رو وارد زندگیم کنم احساساتم مرده باشه .




× قرآن نخونده دارم سرعتم مورچه ای هستش در خوندن قرآن ... و هر آیه ای که می خونم 3 4 بار معنیش رو هم باید بخونم:| هرچقدر می خوام به خودم بفهمونم که لازم نیست معنیش رو بخونی ، فقط بخون که تموم شه و این ختم قرآن کامل شه ! نمی فهمم دیگه نمی فهمم ...

× نگرانم برای خودم ... همینجوری بی خودی :|




نظرات 10 + ارسال نظر

بیا منو دوست داشته باش
میبینم که انسانهای بیکار به وبلاگت راه پیدا کردن. شرشون کم باد

جاااانم : ))) فعلاً یه نفرو دوست میدارم !!! تو پست برای خودم نوشتم ازش آرههه

خیلی هم باحاله این رفیقمون که : )) من مشکلی باهاشون ندارم بیان فقط توهین نکنن

سیمای 1393/11/05 ساعت 23:43

ممنونم بد نیستم خانومی

عاااالی باشی ایشالا

سیمای 1393/11/05 ساعت 23:40

نه به نامزدم ربطی نداره
منظورم این بود که این حستو خیلی قشنگ میفهمم چه نامزدم پیشم باشه چه نباشه
خیلی این حسو تجربه کردم

: ) عزیزکم ...

خوووبی ؟

غریب آشنا 1393/11/05 ساعت 23:21

تو نظرات و جواب دادنت معلومه راحتی با پسرای وبلاگت
من باشم جات یا قران نمی خونم نماز و روزه میزارم کنار یا اینکه حجاب رعایت می کنم و معتقد میشم مگه میشه نماز بخونی بعد بگی حجاب قبول ندارم یا اینکه با پسر بخوای دوست شی

من گفتم حجاب قبول ندارم؟!
با پسر دوست نمیشم نگران نباشید.
کدوم آقایی برام کامنت گذاشته و من راااحت جوابشو دادم ؟!؟!
خواهش میکنم دیگه کافیه کامنت هاتون عصبیم میکنه . اسمتونم خیلی جالبه !!!

غریب آشنا 1393/11/05 ساعت 23:17

نظر من چرا تایید نشده

شده هرچی بوده جواب هم دادم .

mika 1393/11/05 ساعت 18:21 http://mika-majd.blogfa.com

سلام مگی جان
این احساسات تو کاملا طبیعیه و کسی که بگه من چنین احساسایی ندارم بنظرمن فقط یه دروغگوست حالا میخواد آقا باشه یا خانم فرق نداره.آدما همه به محبت کردن و محبت دیدن نیاز دارن ولی بنظر من تو نباید بخاطر این موضوع انقدر خودتو اذیت کنی بیخیال باش وقتی بخواد برات پیش بیاد میاد دیگه دقیق اونروزی برات بوجود میاد که اصلا فکرشم نمیکنی

سلام میکا ...
اینکه من حاضر نیستم بعد گذشت این همه مدت کسی تو زندگیم باشه احمقانه ست .
به نظرم یه جور افسردگیه حتی ...
من باید بخوام که پیش بیاد ؟!
مامانم میگه تو خیلی ترسویی که حاضر نیستی کوچک ترین ریسکی تو زندگیت بکنی .
4سال منتظر موندم یهو! حسم بیاد و بتونم به کسی به عنوان شریک زندگیم فک کنم هنوز پیش نیومده : )) ؟ انقدر خودمو ول کردم هر لحظه احساساتم کمرنگ تر شده :|

غریب آشنا 1393/11/05 ساعت 17:25

اگه نمیخوای تایید کنی ایمیل بده جوابمو بخونم شاید نخوای کامنتمو همه ببینن چون باز حرف زدم

تایید کردم . ایمیل نمیزنم به کسی که نشناسم .

غریب آشنا 1393/11/05 ساعت 17:25

چرا کامنتم تایید نشده ؟

شما کامنت گذاشتی 5 دقیقه بعدش اومدی گفتی چرا تایید نمیشه !
این چه ذهنیت خنده داریه که من باید 5 دقیقه بعد از این که کامنت گذاشتین تایید کنم و جواب بدم

سیمای 1393/11/05 ساعت 17:10

میفهمم با تمام وجودم میفهمم

دوری از نامزد هم کم سخت نیست : )
می فهممت منم ...

غریب آشنا 1393/11/05 ساعت 16:55

خانم شما چرا همیشه در تغییری
یا از با خدا بودنت میگی من فک می کنم زن به با ایمانی تو دیگه پیدا نمیشه تو این کره خاکی
یا میای یه جوری حرف می زنی که آدم باور میکنه که خیلی آزادی حتی ممکنه سکس هم داشته باشی با کسی که دوست داری یا انگار تجربه همه کار رو داری و این کارا برات ممنوع نیست
چرا این قدر فرازه نشیب داری
من به شخصه دوست دارم خود واقعیتو بشناسم ببینم حدسم غلطه یا نه .

این نشون میده دایم در تغییرم ؟!!!
نه واقعاً این شخصیت منه که خب از قانون خاصی پیروی نمی کنم و یه سری قانون واسه خودم دارم و طبق اونا میرم جلو ! من عاشق خدا هستم واقعاً و هربار خیلییی کیف کنم از نماز خوندنم اینجا میگم . از هرچیزی لذت ببرم و حس خوبی بگیرم اینجا می نویسم معمولاً ... چه نماز باشه چه مهمونی باشه .. چه خاطره خونوادگی باشه !
حالا اینکه از کدوم کامنت من این ذهنتین براتون به وجود اومده که روابط آزاد دارم با آقایون نمی دونم . البته تکذیب نمی کنم شما حق دارید هرجووور دوس دارید درباره م فکر کنید شاید حدستون درست باشه . من دلیلی برای اثبات کردن به شما نمی بینم .
من اینجا خود واقعیم هستم با کمی تفاوت ... تفاوتم با دنیای واقعی اینه که اینجا راحت ترم . اونجا کمی سخت تر می گیرم به خودم . همین !
----
راستی ... اسمتون خیلی خیلی جال و قشنگه : )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد