مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

شب بخیر !




رکورد زدم واقعاً :| ساعت یازده نشده مست و لولم !!! نماز نخوندم هنوز ... تو تختم ولو شدم و میگم کاش میشد کسی جای آدم نماز بخونه گاهی ...

واقعاً انرژی رو پا موندن ندارم : ( 

روزایی که کلاس آلمانی میرم خیلی خیلی خسته میشم ... متاسفانه موقع رفتنم اذان نشده و وقتی هم بر می گردم 9شبه که تا یه کم بشینم و شام بخورم ساعت 10 شده بعدشم سنگینم میگم نماز با شکم پر نمی چسبه هی می ندازمش عقب ! تا نزدیکای 11 شب طول می کشه تا بتونم از جام پا شم و نماز بخونم !

× میگم واقعاً لازمه واسه تیم ملی ایران دعا کنیم ؟ یعنی هنوز امیدی هست ؟!

× امروز هزار و یک سوژه داشتیم تو کلاس... بگذریم که من حواسم جای دیگه ای بود :-" !







نظرات 13 + ارسال نظر
غریب آشنا 1393/11/06 ساعت 02:39

نمی دونم فقط حس کردم چون یه چیزی گفته بود که حس کردم خصوصی و دور از وبلاگ گفته
چقدر لحنتون تنده با من مگی جان
اگه دوس نداری نیام این جا

تند نیست . ببخشید . مشکلی نیست خوش میاین

آویشن 1393/11/05 ساعت 23:00 http://dittany.blogsky.com

اصن هدف از خلقت من خندوندن رفقاست.حتی شما دوست عزیز

غریب آشنا 1393/11/05 ساعت 18:09

من نمیدونم چرا عصبی شدید فقط می خواستم بدونم . چون شما همش میگی من اینجا خودم هستم و همش واقعیت میگم
گفتم اگه واقعیت میگی باید اینم بگی دیگه
من کامنت یکی از پسرای وبلاگتو خوندم فهمیدم باهش رابطه داری

سوال خنده دار می پرسید آخه : )) عصبی نشدم واقعاً !!
من خود واقعیم هستم ولی یادم نمیاد گفته باشم که هرررچی پیش میاد میام اینجا میگم
نوشتن خیلی چیزا خیر نیست اصلاً
کامنتتت ؟! حالا گیریم که رابطه داشته باشم باهاشون :| فکر می کنید انقدر احمقم که بخوام اینجا جار بزنم ؟! که شما به عنوان یه غریبه ی آشنا!!! بفهمی من با کسی در ارتباطم ؟
راستی کدوم کامنت باعث شد بفهمین من با کسی اینجا دوستم:-)) ؟! بگید برم پاکش کنم !!! : ))

آویشن 1393/11/05 ساعت 17:41 http://dittany.blogsky.com

وای ساعت و نگاه 4 صبح بوده.خودمونیما جدا چه اشتباهی.سوتی دادم در حد لالیگا

آویشن خیلییی سوتی بامزه ای بود :-))))

غریب آشنا 1393/11/05 ساعت 17:24

میگی دوس نداری عاشق بشی ولی من خودم ده دوازده بار دیدم یه چیزایی نوشتی که انگار مثلاً عاشق کسی شدی حواست پرت کسیه
دوست دارم بدونم چجوری هستی در واقعیت
اصلن دوس پسر داری یا نه فک می کنم داری ولی اینجا سلاح نمی دونی بگی

من نگفتم دوست ندارم عاشق بشم . اولن !
دومن حواس پرتی دلیل بر عاشق شدن نیست ! سومن من اگه خیر و صلاح ندیدم که اینجا بگم دوست پسر دارم (با فرض بر اینکه اصلاً دوس پسر دارم) خب بازم نمیگم دیگه !
شما بپرسی یعنی میگم ؟!

مهری 1393/11/05 ساعت 15:38

حواست کجا بود خانوم خانوماکی دلتو برده خانومی؟
توروخدا برامون بنویس دیگه .تر و خشک که با هم نباید بسوزن بهسا جونم گفته بود یادته

هی چا مهری جان :-* کسی دلمووو برده ؟! گفتم حواسم پرت بود همیننن : ))
دل من اگه می خواست بره که تا حالا هزار بار رفته بود ؛ ) ! چیز مهم و قابل بیانی باشه حتماً میگم واقعاً هیچی نیست .

صبح بخیر عزیزم
البته بهتره بگم ظهربخیر، کجایی دخترم؟ چه خوابی رفتیا!

بهسا خیلی قاطعانه گفتی : ))
از کجا می دونی خواب موندم آخه :دی

این خیلی خوبه که نماز می خونی...ولی سعی کن نمازت رو زودتر بخونی.اخه یازده شب خیلی دیره... وقت خوابه اون موقع

: (
می دونم دیره ... توضیح دادم که 9.5 میرسم خونه بی جون ...تا بجنبم میشه 11

بهسا 1393/11/05 ساعت 08:45

مگی جون واقعا این خوبه که سعی میکنی شبا بخوابی هیچ چی خواب شب نمیشه
راستش گرچه دلم میخواد ایران هنوز تو جام بمونه اما ترجیح میدادم با برد باشه بدون این حرف و حدیثا

بهسا منم موافقم باهات !
و اینکه من از اول می دونستم امکان نداره رای به نفع ایران داده بشه ؛ ) حتی اگه تمام حق با ایران بوده باشه که حکما اینطور هم نبوده

اف 1393/11/05 ساعت 08:39 http://darhamnevesht.blogsky.com/

سهلااااااااااااااااام عزییییزم
روزت بخیر

چه خوبه که حواست جای دیگه س دخمله

سلااااام عزیزممم !
هاها ...
حالا خیلی هم حواسم جای دیگه نیستا ؛ )

عمو سیبیلو 1393/11/05 ساعت 08:18

where was your attention

somewhere in time :-)))))
عمو ناجور به روم زدیا ؛ )

آفرین 1393/11/05 ساعت 04:50 http://dittany.blogsky.com

آفرین به تو که انقدر اکتیو بودی.من که هیچ کار مفیدی نکردم.الانم تازه میخوام بخوابم:-\

آویشن :))
اسمتو نگاه کن ! نوشتی آفرین : ))

سلام
گاهی ادم خیلی خسته میشه
تیم ملی حقش باخت نبود

سلام
هوم : (

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد