مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آدم ها تغییر پذیرترین موجوداتی هستند که خدا خلق کرد .



سلام !

فکر کنم این اولین پستی هست که با سلام شروعش کردم . همیشه فکر می کردم حالا اونقدر هم واجب نیست عرض سلام در وبلاگ :| ولی یهو نظرم تغییر کرد .

این پست قرار بود از دلتنگیم بگه برای یک چیز بامزه که یهو !!! دستخوش تغییراتی شد و شد این .

عرضم به خدمتتون که ... بنده ، مگهان! همیشه موجود کم خوابی بودم . بی برنامه تا ساعت 3 4 !!! بیدار بودم بماند که پدرم با انواع روش ها سعی در تغییر دادن ریتم زندگیم می کرد ، ذره ای موفق نبود . تا اینکه نمی دونم چی شد که این هفته ی اخیر مگهان هر شب حدود ساعت 11.5 شب خوابش می گیره !!! عجیب خوابش می گیره که حتی ممکنه بی مسواک!!! (فاجعه ست برای مگهان!!!) خوابش ببره .

دیشب دور و بر 11.5 خوابم برد و جالبش اینجاست که باز هم بدون کمک ساعت از خواب پریدم و دیدم ساعت 6 صبحه و من چقدر پر انرژی و سیر از خواب هستم .

این ریتم زندگی دقیقاً همونی هست خودم می خواستم و پیشتر بابام می خواست گرچه موفق نبود در تغییر دادن عادتم ! ولی این روزا که صبح منو تو خونه سر صبحی بیدار می بینه نمی دونید چه حسی داره ...


× آدم ها دایم در تغییرن ... همین باعث می شه تصمیماتشون هم دستخوش تغییرات شه :|


× می خواستم تو این پست بگم که من گاهی دلم برای چیزهای خیلی عجیبی تنگ میشه ، که اتفاقاً شاید همون تغییرات باعث میشه من برای چیزهایی دل تنگ شم که هرگز فکرش رو نمی کردم .





نظرات 9 + ارسال نظر

چه تغییر خوبی
دستت رو سره منم بکش

فعلاً دوباره مریض شدم و همه تغییرات به باد فناا رفت .

آویشن 1393/11/04 ساعت 22:08 http://dittany.blogsky.com

تغییر همیشه چیز خوبیه.من که هر ساعتی از شب بخوابم اگه قرار باشه صبح زود پا شم بیدار میشم اگرم نه که عینهو کوالا تا خود ظهر میخوابم

آره منم کم خوابم و راحت پا میشم .
اما اصلاً از بی نظمی تو ساعت خواب خوشم نمیاد ؛ )
سعی دارم تغییرش بدم هرجوریه

mika 1393/11/04 ساعت 17:22 http://mika-majd.blogfa.com

سلام مگی
سارا خواهر زادم کنارمه ولو شده دلش آب شد واسه این انار پیچ خوشگله
والا خودمم درکش میکنم

سلام میکا
وای من نمی دونستم خاله ای یادم رفته بود ! عمه خانوم خاله خانوم ! خدا نگهتووون داره واسه هم!
عزیزم بیاین مامانم براتون مخصوصش رو درست می کنه اصلاً

رهگذر 1393/11/04 ساعت 12:51

شروع تازه ... یاد یکی از اساتیدمان افتادم که می گفتند برای شروع برنامه ای چه رژیم چه مطالعه و پژوهش باید ریتم خوابتان را تغییر بدهید و زود بیدار شدن اولین قدم برای تغییرات مثبت در زندگی هر فرد است.
انشال... قدم بعدی خیر باشد مگهان عزیزم

: (
من فعلاً تو قدم اول هم دارم درجا می زنم. اصلاً شهامت برداشتن قدم بعدی رو ندارم ...

آخیش همه پستای نخونده رو خوندم!!

آآآآخیششش...
منم حس خونده شدن دارم الان !ممنووونم

سلام به روی ماهت
این تغییر برا منم جالبه. مطمئن باش که هممون همیشه در حال تغییریم فقط فکری نیست حتی سلیقه، یهو از چیزی خوشت میاد که فکرشم نمی کردی!

سلام بهسای گل !
دقیقاً همین طوره ! دقیقاااا ... یه چیزی که خنده داره حتی ...
می نویسم مثلاً یکی از دل تنگی هامو

سیمای 1393/11/04 ساعت 09:16

سلام مگی جان صبحت بخیر بانو
من هم یه دوره ای داشتم که 6 صبح میخوابیدم ظهر بیدار میشدم
تا 6 صبح هم یکریز اس ام اس بازی داشتم
ولی هیچی خواب شب نمیشه هرچه قدر هم تو طول روز آدم میخوابه جاشو نمیگیره

سلام عزیزم
به به !
اون اس ام اس بازی خیلی نکته ی جالبی بود
واقعاً خواب شب آدمو سرحاال می کنه

مادر 1393/11/04 ساعت 08:51

سلام مگی جانی
تی حال تی احوال......
مگی جانی احتمالا چند هفته یی نیسام
ولی می خاطر میان ایسایی.....
ولی برمیگردم

سلام مادر کجایین شما ؟
من دعاتون می کنم هرجااا هستین خوب و خوش باشین ...
ایشالا زود بیای مادر خانومی

پری 1393/11/04 ساعت 07:09

سلام بر مگی سحرخیزخودم
بشو بوخوس .تره دیل ایه پتو زیر..
من که نتنم

پری : )
می دوستم شاغله امروز اس ام اس بدم که ویریز بوشو کاره سر ! خیلی شاکی ببوسته که تو چره بیداری ؟!
آخه آدم اگه ایبچه عقل بداره عه ساعت بیداره به : )) ؟! بوشو تی پتو زیر عه هوا خواب خیلی چسبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد