مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

همانا رسالت یک رشتی، خوردن و خورداندن است !


من برگشتم خونه ! واقعاً هیچ جاااا خونه آدم نمی شه !!!ااز ظهر بگم که با قیافه غمزده نماز خوندم و حاضر شدیم رفتیم ناهار ... پیشنهاد هممون پلوکبابی محمود بود!

من که می خواستم اشپل ، باقالی و مخلفات بخورم طبق معمول ! ولی محمود گزینه ی قابل قبولیه این اواخر همیشه گوشتش خوب بوده و خب آشنا هم هستن بیشتر مایه میذارن !

زنگ زدیم به عمه اینا که حرکت کنیم بریم محمود ما زودتر رسیدیم! باور کنید ما از عمه اینا زودتر رسیدیم! ما ! ما ! خیلی خیلی زودتر رسیدیم :| باورم نمیشه جایی زودتر از کسی برسیم بس که پانکچوالیتی برامون معنی نداره ... بس که یاد نگرفتیم سر وقت جایی باشیم !

هیچی دیگه رسیدیم دیدیم پرنده پر نمی زنه و یه پرده بزرگم سر درش زدن که به علت عدم رعایت حفظ بهداشت مواد غذایی و همچین چیزایی تا اطلاع ثانوی بسته است :|

واقعاً اعصاب ها که بهم ریخته بود ، بد تر هم شد... ما هم که رشتی ! خوشحالیم می خوریم ، عصبی هستیم می خوریم ، غمگینیم باز می خوریم... امیدوارم درک کرده باشین خوردن چه ارزشی برای ما رشتی ها داره :| خوردن نه فقط ... خوردن غذاهای جور واجور کنار هم ! بیرون از خونه مخصوصاً ...

دیگه زنگ زدیم عمه اینا گفتیم اینجوریاس و قرار شد بریم اردشیر که من غررر !!!که اونجا محیطش زشته و رای منفی اعلام کردم دوباره زنگ زدیم گفتیم نه وایسین فک کنیم کجا بریم.

بابا گفت تورنگ طلایی که من اصلاً موافق نبودم . گوشت خیلی خوبی نداره فقط همون اشپل باقالیش خوبه که گردو زیاااد کنارش میده و منم که سنجاب :|

گفتم شیک نیست و تو فقططط می خوای ببریمون اونجا که نزدیک باغچه س ! دیگه گفت انتخاب کنید با خواهر شور گذاشتیم و تصمیم گرفتیم بریم رستوران پیچ ! چه تصمیم به جایی هم بود خیلی غذاش عالی بود ؛ ) من خودم رو مجبور کردم و 3 تکه گوشت کبابی خوردم . البته کوچیک بود ولی خوردم هر جوووری بود! واقعاً هم طعم گوشتش عالی بود. بماند که ماهی و باقالی قاتق و انار بیج* هم گرفته بودیم!

من از همش چشیدم بعد یاد یه دوستی افتادم که اینجایی نبود و میگفت من شکمم سکته می کنه اگه این همه طعم و طبع گرم و سرد در آنی به خوردش بدم :))) همیشه در عجب بود که رشتی ها چجوری اینجوری قاطی غذا می خورن و این همه مخلفات کنار غذاشون هست :))!

دیگه بعدشم که رفتیم کیک واسه دختر عمه خریدیم و تولد کوچولو تو باغچه براش گرفتیم .

که خدا رو شکر خیلی چسبید و اینجوری شد که ما باخت ایران رو کم کممم به فراموشی سپردیم !


* انار بیج یه غذای شمالیه که شبیه به فسنجونه ولی با گوشت چرخ شده!قلقلی !!! البته قاطی گردو سبزی هم داره و از نظر من به مراتب بسیووور خوشمزه تر فسنجونه !


× فردا عکس از غذاها میذارم اینجا : ) 

× دوستان آخه وقتی خصوصی کامنت میذارید خواهش می کنید که جواب بدم و ایمیل نمی ذارید من به کجاتون جواب بدم :-))

+ دوستان من خیلی خیلی یواشکی این عکسا رو می گیرم براتون خلاصه اگه چیدمان جالب نیست و مرتب نیست ببخشید :دی