مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

رستوران پیچ بسیور خوب بود !




رفتیم رستوران پیچ ! عااالی بود : ) 

الان هم دور هم تو باغچه هستیم جای همگی خالی !

خواستم بگم که فهمیدم زنده ام : ))) همین .

× کامنت ها رو وقتی برگردم خونه جواب میدم دوستای عزیزم ؛ )




نظرات 4 + ارسال نظر
آویشن 1393/11/05 ساعت 23:05 http://dittany.blogsky.com

اصن چه معنی داره خوششون نیاد؟آدم خوش خوراک جونشم واسه غذای شمالی از نو خونگی میده.من چند وقت پیش یکی از آشناها (همکار خواهرم) که تهرانین گفت تا حالا غذای گیلانی نخورده.البته عجیبم نیست چون ساکن تهرانن.فکر کن میگفت تازه فهمیدم 1/3 عمرم بر فنا بوده.ما گیلکا همچین آدمایی هستیما.همه عاشق غذامونن

آویشن 1393/11/04 ساعت 22:14 http://dittany.blogsky.com

عکسات مثل همیشه خیلی خوب بود.محمود و رفتم ولی پیچ نه.اینجور که تو تعریف کردی باید برم
حالا راجب غذا گفتی یاد دوستام تو خوابگاه افتادم.اونام همیشه از تنوع غذاهای ما تعجب میکردن.بماند که هرکی فقط یه بارم غذای گیلکی بخوره عاشقش میشه.

: )
آره حتماً برو من انتظار نداشتم دوسش بدارم اصلاً !
: ))) من خیییلی مطمئن نیستم درباره همه غذا ها ... که دوس داشته باشن ولی تا حدی قبول دارم چون مهمون از همه جای ایران دیدم تا حالا ... غذا سلیقه ایه ولی اکثرااا دوس دارن غذاهامونو ؛ )

رهگذر 1393/11/04 ساعت 12:54

چه اطلاعات خوبی محیط رستوران های رشت بسیار شیک به نظر می رسد رستوران قبلی هم که عکسش را گذاشته بودید و شب یلدا آنجا بودید هم بسیار شیک به نظر می رسید

یک لیست برای خودم درست کردم خدا بخواهد امسال با چند تا از دوستانم به شهر شما سفر کنیم و منبع خوردنی های ما شمایید .ازتون خواسته بودم یک پست درباره گیلان گردی و جاذبه های خوردنی و غیر خوردنی گیلان بنویسید باز هم پیشنهاد می کنم به نظر دتر خوش گذرانی هستی و باید اطلاعات خوبی داشته باشی

رستوران های ما اتفاقاً دو دسته هستن یه دسته که ظاهر کاملااا معمولی با کیفیت غذاهای خیییلی خوب !
مثل جهانگیر ،حاج حسین ، اردشیر و کبابی های دستک و خیلی جاهای دیگه ؛ )
ولی خب رستوران های تر و تمیزی هم داریم که آدم هم از غذاش لذت ببره هم از محیطش !
از نظر غذایی که تامین هستید حتماً قبل از اومدن بگین چند تا جای خوب بهتون معرفی می کنم. ولی درباره گیلان گردی باید بگم خیلی اطلاعات عالی شاید نداشته باشم با اون حال سعی می کنم یه پست درباره گیلان بنویسم سر فرصت... دوست دارم خودم عکس گرفته باشم از جاهایی که حرف میزنم عکسش رو هم براتون بذارم که پست مصور باشه ؛ ) ط

اف 1393/11/03 ساعت 22:16

به به چه عالى خوش بگذره عزیزم :*:*:*

ممنونم افروز مهربون :-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد