مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من مردم ؟! من زنده م ؟! واقعاً یکی بهم بگه !




8 سال دفاع مقدس دوباره تکرار شد :| و من هنوووووز از اسم عراق متنفرم ! با تمام وجود ...

این سومین جمعه ای هست که دم رفتن بیرون واسه ناهار ضدحال می خوریم دیگه نبووود ؟!

هفته ی اول که مرگ مرتضی پاشایی ، هفته ی دیگه گفتیم بریم بیرون با عمه اینا ناهار دور همی بی دلیل ، مرگ مرتضی احمدی :| ، این هفته ام که 3 تا تولد داشتیم اینجوری !

با تمام وجووود دلم می خواد مقصر گند زدن به جمعه ها و دور همی هامون رو پیدا کنم : )))

× من فک کنم دیگه بمیرم !

× همین که بازی قشنگ بود راضی هستیم ! این باخت گندیده چیزی از ارزش های ما کم نمی کنه :-((((( می دونید که ؟! :))







نظرات 11 + ارسال نظر
آویشن 1393/11/04 ساعت 22:18 http://dittany.blogsky.com

حالا فکر کن با این وضعیت هنوز داریم تخم مرغ مجانی صادر میکنیم به عراق.ببین چه خوشحالی هستیم ما ایرانیا.
به هیچ وجه نژاد پرست نیستم.ولی بد باختیم بد.یعنی باخت مقابل آرژانتین سبک تر بود

مردم عراق خیلی گناهی هستن ...
مثل اون روزا که خودمون تو شرایط سخت بودیم . گرچه اونا دارن تاوون میدن تا حدی به نظرم... ولی خب
سیاست خیلی کثیفه مردم اصلاً نباید قاطیش بشن :-( اما خواه ناخواه کشیده میشن وسط بازی های کثیف دولتاشون . متاسفانه

بهسا 1393/11/04 ساعت 10:28

نه خیر دیگه فایده نداره! قهرم! چرا آیکون قهر نداره؟
مجبورم اینو بذارم



خوندی مامانم اونجا بوده ؟!

نه عزیزم من رشتی نیستم ولی ....ولی رشتی ها رو دوست دارم
خب چطوره حدس بزنی؟


هیچچچ حدسی ندارم چرااا واقعاً ؟
بگو از استان های اطرافمون می باشی آیا ؟

بهسا 1393/11/04 ساعت 09:12

باخت یه حالگیری واقعی بود!
من از بس که جیغ زدم گلوم درد گرفت حیف که بی فایده بود...
دقیقا من و دوستامم می خواستیم نهار بریم بیرون که دیگه حوصلشو نداشتیم
دلم یه برد شیرین و قاطعانه میخواست عین تیم والیبالمون


بیا بهش فکر نکنیم !
دقت کردی که ما هر هفته که خوشحال باشیم ناراحت باشیم هرچی باشه باز سر از غذاخوری ها در میاریم
معلومه رشتی نیستی بهسا ! وگرنه غم هرگز بر شیکمت غلبه نمی کرد

خورشید 1393/11/03 ساعت 23:07

اسم هم خونه برادرم صالح هستش حقم داشت خوشحالی کنه اتفاقا خیلیم ادم خوبیه ولی کاش بازی ایران عراق نبود یا کاش صالح عراقی نبود خب اگه ایران برنده بازی بود اونم دلش میخواست موقع خوشحالی برادرمو خفه کنه طبیعیه وقتی با داداشم اومده بود ایران من دیدمش حتی تو خونم هم ازش پذیرایی کردم خیلی از حس نفرتم خجالت کشیدم بعد چند ساعت فراموش کردم که دلم می خواست خفش کنم
گفتی هشت سال جنگ واینکه از عراق خوشت نمیاد ولی من با اینکه بچه منطقه جنگی هستم وتو دوران جنگ زدگیمون خیلی بدبختی کشیدم همچین حسی نسبت به عراقیا ندارم من از کشورای عربی حوزه خلیج فارس بیزارم ولی از عراقیا نه و خوشحالم که همشون حذف شدن

بابام میگن با هیچ کس نباید دشمن بود اصلاً و عراقی ها هیچ کاره بودن تو اون جنگ ...
متاسفانه من دیدم نسبت بهشون مثبت نیست : (
خودمم دوست عراقی دارم که خیلی هم دوسش دارم . ولی بازم ته دلم میدونم دوسشون ندارم
نمی دونم چرا حس می کنم مردم هم نقش داشتن ...

خورشید 1393/11/03 ساعت 17:08

سلام جنابعالی که اینقدر شاکی هستی ما چی بگیم بازی رو انلاین کنار برادرم وهم خونه عراقیش دیدم فکر کن این جناب هم خونه فارسی رو هم خوب بلده وبرادرم محروم از گفتن یه بدوبیراه کوچولو حس کردم اگه حوا سشو پرت نکنم از غصه دور از جونش سکته کنه واسه همین به پارسا گفتم برای دایی جان شعر بخونه اینجوری خان دایی یه کمی حالش بهتر شد ولی خودم دلم میخواست طرفو خفه کنم ولی حیف که اون سر دنیا است و دستم بهش نمی رسید

واااای اصلاً دوس ندارم تصور کنم کنار یه عراقی بودم زمان پخش فوتبال !!!
اشک تو چشام جمع شد واسه برادر : ((

باخت گندیده:-D:-D
دیدی ژاپن هم حذف شد؟! :-D:-D

باخت خیییییلی گندیده !!!
نع خبر نداشتم واقعاً پیگیر نشدیم :| رشتی هستیم دیگه فقططط بعد بازی نماز خوندیم و پیش به سوی ناهار !!!

مهدی 1393/11/03 ساعت 13:51 http://bivatan.blogsky.com

فوتبال عراق با وجود این که کشورش درگیر جنگ هستش، از فوتبال فوق حرفه ای (!) ما برد ... حقشون بوده

چی بگم واقعاً ؟! ولی واقعاً معتقدم شانس خیلی خیلییی دخیله تو برد یا باخت بازی ...
من حقشون نمی دونستم :| به نظرم حق ما هم بوده یعنی ...

سلام

من که خودم عشق فوتبال بودم و بازی میکردم دیگه برام مهم نیست،وقتی برنامه ریزی و امکانات نباشه از کشور جنگ زده هم میبازیم مثل تمام امورمون که رو هواست...

بیخیال،نفس عمیق بکشید...زندگی هنوز در جریانه
سلامت و شاد باشید

سلام !
من خودمم یه روزی همه رویام بود عضو تیم فوتسال بانوان ایران شم :| و خیلییی فوتبالی بودم ، با اینحال باهاتون موافقم باید کمی واقع بین تر بود. حالا این مرحله م می اومدیم بالا...
بعدترش چی ؟
چشممم ... این کامنت رو که خوندم ناهار خورده بودم و تو فضای آزاد بودم . نفس عمیققق کشیدم و شکررر هم گفتم !
هم چنین آقا طاها

mika 1393/11/03 ساعت 13:42 http://mika-majd.blogfa.com

عجیب حالمونوگرفت دوس داشتم کله اون پسره رو که گل نزد بکنمجالب اینجاس همشهریمونه

تا اطلاع ثانوی این ورا نیا !
این مدیرعامل جدیدی که اومده و کل سازمان بابا اینا رو ریخته بهم از قضا همشهریتونه ! این یکی هم که خودت لو دادی :-)))))))
در کل شما قصد دارید ما رو سکته بدید :))

من 1393/11/03 ساعت 13:36


شما کدوم من هستید ؟ همونی که ازم راهنمایی خواسته بود ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد