مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دل می نویسد .....



باید خواب باشم ، ولی بیدارم .

بارون شلاقی به شیشه ی اتاقم می زنه ... من یه شعری رو زمزمه می کنم که عجیب با حال و روزم تناسب داره ...

پتومو می پیچم دورم و میرم تو تراس کوچولو! آسمون و نگاه می کنم دعا می کنم ... واسه همه ... درست لحظه ای که تصمیم می گیرم چیزی برای خودم بخوام ... انگار ذهنم خالی میشه از هر نوع خواستنی ...

بهش میگم من این نبودم خدا ، من نمی نوتم این باشم ، بغلم کن و بدون اینکه بدونم بذارم جایی که بهش تعلق دارم ... من عادت دارم به خوشحال بودن ...

خدا می دونه دردم چیه ... می دونه واقعاً چیزی ازش نمی خوام ... خیلی وقته که نخواستم ... فقط می خوام اگه قرار هست تصمیمی برای زندگیم بگیرم ، خدا خودش کاری کنه که راحت تصمیمم رو بگیرم و پیش برم ...

دوس داشتم همه دردمو اینجا می نوشتم ... حیف که من مگی همیشه نیستم و انگار مدام یکی تو ذهنم تکرار می کنه هر حرفی گفتن نداره ...



× بعد از دعا و چند قطره اشک ریختن خوب شد حالم !!! به همین سرعت !خدایا به همین راحتی خوبم کردی ؟! من فقط ازت خواستم آرومم کنی و کردی ... با وجود تو ! قطعاً اون یکی آرزومم محقق میشه : )


× می ترسم برای نماز و بازی ایران خواااب بمونم : ((








نظرات 5 + ارسال نظر
نیکادل 1393/11/05 ساعت 12:17


آدرس و نذاشتی که

آویشن 1393/11/04 ساعت 22:20 http://dittany.blogsky.com

واقعا هوای بارونی و دوست دارم.
متنت خیلی خوب بود.حس آرامش بهم داد

: )
ممنونم آویشن جان ... همیشه آروم و خوب باشی

mika 1393/11/03 ساعت 13:13 http://mika-majd.blogfa.com

سلام مگی
هیچ چیز و هیچکس اندازه خدا آرومم نمیکنه هیچ چیز اندازه ی حرف زدن باهاش تو دل شب آرومم نمیکنه یبار امتحان کن یه ساعت تو اوج اونوقتایی که همه جا سکوت حاکمه بشین باهاش یکساعت حرف بزن ببین اونروز انرژیت چقدر زیاده

سلام میکا ...
من خیلی خیلی این کارو امتحان کردم . اصلاً شاید دلیل زنده بودنم همینه ... من اصلاً روزای ساده ای رو نگذروندم ...
خدا خیلی کمکم کرد خیلی... همین درد دلم باهاش جون می داد بهم ..

نیکادل 1393/11/03 ساعت 11:39

حست به نماز مثل حس منه
دوستت دارم.
و خیلی لوسی
لطف کن آدرس بده..میخواستم مثل قدیما برات نامه بنویسم.حسم رو کشتی ها دختره ی تعارفی
خصوصی

من خیلی خیلییی دوستت دارم نیکادلم ! نااامه ... وای نامه همه ی احساس آدم رو منتقل می کنه
خیلی ها ...
من حس می کنم تو خیلی قلبت آرومه و مثل من خودخواهانه نماز نمی خونی :( گاهی خجالت می کشم که فقط واسه عشق خودم نماز می خونم بعد میگم نکنه یه روز که کیف نکنم با نمازم دیگه اونقدر محکم نباشم سر نماز خوندنام : ( ؟

asmani 1393/11/03 ساعت 09:41 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
من خدای بی نظیری دارم که تنها یادش دلم را آرام میکند چیزیست فراتر از معجزه، کاش آنگونه باشم برایش که یادم اندوهگینش نسازد

سلام ...
واقعاً ای کاش اینطور باشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد