مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

همه ی امروز من ...



موهام کوتااااه شد ! بله :-))

آرایشگر که موهامو کوتاه کرد بعدش کلی خندید :| که جااااانم ! چقدررررر بچه صورتی !!!:| شما بخونید بیبی فیس ...

آرایش هم نداشتم گویا شکل بچه ها شده بودم :-))) گفتم جلوش رو چتری کنید گفت نههه :)) خیلی کوچولو میشی خوووب نمیشه !!!

اومدم بلند شم دوستم گفت مگی ! موهاتو مصری کن :| این مدلی ، اون مدلی ...

منم مونده بودم چه غلطی بکنم واقعاً و از طرفی هم که خب نمی خواستم کوتاه کنم :-" گفت ایشالا 11 بهمن میام کامل کوتاهش می کنم :دی

دیگه بعدشم رفتیم من کش مو خریدم دو عدد و یه تل صورتی چرک ؛ )

گفتم دیگه خریدی نداریم و بریم خونه ... دوستم یهو گفت تو مگه فلان چیز و ... نمی خواستی بخری :-" ؟!

گفتم چرا خب !

گفت مگه نمی خواستی سایه و ریمل بخری ؟!

گفتم اونم چرا واقعاً !

هیچی دیگه سوار ماشین شدیم و رسیدیم به مقصد !5 دقیقه بعدش با دو عدد ساک اومدم بیرون !!! متاسفانه خر شدم باز آخر ماهی که هیچچچ پولی هم دستم نیست دیگه :)) 3 تا چیز خیلی غیر ضروری خریدم .

که اینقدر فااااز داد دیگه خرید لوازم آرایش رو موکول کردم به بعدتر:-))خیلییی خوشحالم با خریدا و موهام :)) یعنی خیلی هاااا !!!


× مامانم موهامو دیدن فقط که خیلی دوس داشتن :دی گفتن خیلی تنوع باحالی بود و خوب کردی یهو کوتاه نکردی یه مدت اینجوری ببینیمت !


× یه عکسم گرفتم برای دوستم فرستادم ؛ ) دیگه کسی مگی کوچولو رو ندیده : )) حس می کنم خیلی بی ریخت و با نمک شدم! عین بچگی هام!!!


× اومدم خونه هم گوشیم زنگ خورد و یک دوست خوشحال و خوش خنده م بود ، اینقدررر خندید و خبر خوبی هم داشت که شادروانم کرد :)) خبرش هیچ سودی برای من نداشت البته ! همون که خودش خوشحال بود خوبم کرد!



نظرات 26 + ارسال نظر
مادر 1393/11/01 ساعت 15:15

نه اصلا باید بی مو باشد
خاستی ازاول تی فکر بوکونی
فقط کچل می ورژن میان دره
خب پس اونه کله ببرازتح بزنا
خدایا شما لطف بوکون باموی دوxxلارج مگی جانی رواناکون
مگی دستگاه باید شاددانگ بشه .......خط شلوغ لاکو..


بی مو باشه با مو باشه ! مهم نیست فقط دل منو بتونه ببره
واقعاً نمی دونم چی می خوام از خودم و این دنیا
یه جایی میگفتم آدم مناسب نیست که اونم مطابق سلیقه م خدا آماده کرد به طرز عجیبی از طرف دوستم معرفی شد! می بینی که اوضاع رو ... هم چنان رو حرفم هستم و هی میگم نه :|

مادر 1393/11/01 ساعت 10:53

خودا نوکونه جان زای.....:)ایته کچل مرداک آک دوxxلارج تی گیر دکفه
خوبه ترخوش آیه .....وگرنه بگومن می ورژن عوض کنم نماز سر

مار جان حالا دعا کودن دری ده کچله حذفه کون
شاید خدا ایتا مودار خوایه مره اوسه کونه:-))
تره میرم مااار :-*

مادر 1393/11/01 ساعت 09:25

الهیییی سرنوشت ده هی چی نشا گودن...؛(
بامو می عمه بیگیت :)جمله ی تاریخی بو

؛ )
مارجان ! مره دوعا بوکون مرداکه زای داره نیبم یه وقت :-)) ! منم می شوهر عمه مانستن خل و چل ایسم ! یهو بیده ای اکاره بوکودم ده:-))

مادر 1393/11/01 ساعت 08:52

بیگیری !!!یا بیگیرم؟؟درست صحبت بوکون
الهییی عمه جان مردی
خب مگی عجب حکایت غم انگیزی پس داره بی خود نیه می دیل وتی دیل عمه جان مردکه ورجا نابویا

: ))))
می عم جان مرد خیلی گناه داشتی ! می عمه یه بار ازدواج بوکوده بو ! می عمه جان مرد اونه عاشقه بست ! بعد بفهمست ان ازدواج بوکوده بو ! می عم جان زای هم داشتی !!!
ده می شوهر عمه امره بیده خیلی پسند بوکود ! بامو می عمه یه بیگیفت :-)) اجور داستان داشتیم امن

مادر 1393/11/01 ساعت 08:28

نه خیلی تاثیر داره لاکوجانی:))ایته کتاب یوگا دربیست وهشت روز بیهین ....
هاچین مربی پربی یم وابده ایته دور بخوان بعد اللهی به امید تو
فقط حرکت دورانی وشیر و.....قول ندم کرم فونوکونه تی کچل مردای
چرا بد شانس بو تی عمه جان مردی؟نیگیتم چی گیا....
فقط من ازهمه همشهری های گیلک زبان واوشنی کی این آوای بلدید پوزش خوایم بابت امی گب زدن های مستهجن....
این مگی را گول زده است من عالی بودم به جان شوهرعمه مگی

: ))))
حرکت شیر و ... حرکت گربه و پلم خیلی خنده دار به ممکنه مورد حمله قرار بیگیری ؛ )
شوهر عمه م پونصد تا پله از عمه م بهتره :-))) واسه همین شانس نیاورده!!!

مادر 1393/11/01 ساعت 06:46

فدایی داری مانکنی موبارک ببه ایشااله...خب تو کی یوگا کونی ده تام زای باری بهم نخوری کی ده سال پیش شین اندازه یید
آره می برار زنم بو ..ولی بوگوته ایته سری هایه شمرنیهیمه شیمه خانه.....پیاده باییده خانه
یعنی کچل مرداکان همه هاتوییدی؟؟؟یا می مردای تی عمه جان مرده

سلاممم مار جان
یوگا ننم تاثیر داره یا نه... من مطمئنم یوگا بارداری شم اگه یه وقت حامله ببستم ایتا می فانتزیان عنه کی مربی بیگیرم من و می مرده نرمش یوگا بده دوتایی کار بوکونیم...
خیلی ورزش دوتایی مره خوش آیه...
: )))
من نانم ولی می عم جان شوهر خییییلی بدشانس بو... خیلی :-)) همیشه گم می عم جان مردا کی تو چی بدبخت بی امی گیر دکفتی ...
ولی می کل مردای خیلییی خوش شانسه که منه خوایه بداره ای روز... تی مرداااکم کی آخر خوش شانسی بو بو قرعان

بهسا 1393/11/01 ساعت 02:31

مبارکت باشه عزیزم هم موهات و هم خریدات
خریدن این چیزا اصلا روحیه رو آدمو عوض می کنه!
مطمئنم که بهت میاد
فردا آخرین امتحانه و من بیدارم اومدم نت گفتم خداکنه توهم بیدارباشی
خوابم میاد

ممنووووووونم بهسا جان !
بیدارم ! داشتم کتاب می خوندم ! من کلا موجود کم خوابی هستم دختر ؛-)
خسته نباااااشی الهی تو امتحاناتو خوب بدی از ما که گذشت

به به موی کوتاه خیلی بهت میاد :|
کاملاً خالی بستم به همه ی دخترهای عالم موی بلند میاد فقط!!!

هولدن ! نمی بینی از اونجا نه ؟!
خب قطعاً نمی بینی چون شال سرمه :|
موهام کاملاً بلنده و اینم بدون که من پسرونه هم بزنم بازم یک دختر واقعی و کاملم :|آیکون استفراغ این کووو ؟!

مادر 1393/10/30 ساعت 22:40

مگی ایته روز بوشوبیم خاطره من یواشی بپیچانم بوشوماینقدر می برار می مردای می دنبال بگردستتبعد بیرون باموم اشن قیافه
منم بگفتم سلام علیکم می دیل شمر تنگ بوستبو جای شما خالی شمر خیلی یاد باوردم ....کلی هم عوض شما تماشا بوکودم ....ایبچی بیساد مرنیگا بوکودد دوتایی منم
بوس مگی

:-)))))) من تره میرم ماااار جان !
حق داشتیدی ده مردکان حوصله ناریدی که... باز خوشبحال تی کچل مردای ببوسته ایبچه فایده تی برارم ناشتی کی اوقد منتظر بیسا :-)) !
بوووس مادر خانومی ...

اماسیس 1393/10/30 ساعت 22:37

صبر کن ببینم ، مگه کامنتا تاییدی نبود ؟
اونوقت بدون جواب تایید میشن ؟

یکی شما یکی هولدن !
بند جواب دادن کامنت هستیدا :-)) !
چرا من که جواب می دم جناب ... مگه جا مونده جوابتون ؟!

مادر 1393/10/30 ساعت 22:31

الان بهترم خدارو شکر....شما خوبی مماخت خوبه عمه جان مردی خوبه پدرسوخته
کلک تنها بوشویی خرید چیز چیز
دانه ای چند ورنگ بگو
خوش مزه یه
آها بگو
ترنوش جان ببه ...

خدااا رو شکر :-*
خوشحالم که خووووبی دخترم !
عم جان مرد می امره قهره گه معلوم نیه کویه ایسایی ؟! نایی امی ورجا : ( ...
دو تا بهم مار جان دو تا تومان ایکس لیدی ! دو تا با هم 35 تومن بهم !
دو تا ست :-)) ان بی بی بهم :دی !
اوشانه قیمت که همیشه ثابته دلار امره بالا پایین کونه ده ... 70 تومن بو ایتا اویتا 75
او اولی که 70 بو چون اونه سایز کوچیک بو بعد از اوشان بو که سگک نارید و هر کیه اندازه نوبوستی فقططط مانکنانه ره خب بو :)) اون تخفیف بوخورده بو ببسته 58 . اوی دانه گل گلی بنفشه :))) 75 بهم
فقط خودم دینم ده اقد پول خرجه کودم:-))

اماسیس 1393/10/30 ساعت 22:31

وا!دختر جماعت باید موهاش بلند باشه

مو کوتاه که میشه مدل پسرونه

من پسرونه م بهم میاد مطمئنم :دی !

ولی نمی دونم چرا آقایون تو ذهنشون دختر مو بلند نهادینه شده !

مادر 1393/10/30 ساعت 20:45

مگی بیدیی عمو....
ها مگیصورت ......
داغان کودی امره

آره مار جان بیدم بیدم !
تی حال چطویه مار ؟
: )))

مریم 1393/10/30 ساعت 19:55 http://marmaraneh.blogfa.com

همش مبارک باشه، نوش جونت لحظه های خوبت.

ممنونم مرمر عزیزم :-*

من هم دلم می خواد موهام رو کوتاه کنم ولی فعلا موهای من اگر باز باشه دستگیره ی این ارمیای شیطون موقع بلند شدن میشه و من کچل میشم

الهی ! اون سن بچه ها عاااشق مو هستن : ))
ولی بلند و کوتاه نداره که موهای بلندت رو هم چنگ می زنه دیگه :-* وای خیلی زیاد دوس دارم پسر و ببینم :-* :-* :-*

خورشید 1393/10/30 ساعت 19:24

مگی اگه مردی برو کچل کن اینقد باحاله اولش ترسیدم ولی وقتی با شال وروسری درگیری که چطور رو سرت نگه داری کلی خوشحال میشی البته من انگیزشو داشتم ولی تو نمیدونم
تازه شامپو زدن خیلی باحاله پسر خالم بهم گفته بود میشه سر کچلو تی بکشی باور نمی کردم یه شامپو یه تی حمام تموم
از شر سشوارم راحت براقم که هست موقع قطع شدن برق مجبور نیستم تو کابینت کورمال کورمال دنبال شمع بگردم وسرم به درودیوار بخوره دفتر نقاشی پارسا هم هست پدر صلواتی حالا که یه کمی رشد کرده میگه باز برو کچلی شو با مدادشمعی نمیشه رو سرت نقاشی بکشم

من اصلاً سشواری نیستم خورشید !
من خیلی جسارت دارم ولی حق ندارم تنها تصمیم بگیرم . سر همین بابا مامانم دق می کنن حالا ...
ایشالا پسر خووووووب میشه خورشید پا میشی میاااای رشت ! بهش بگو تو حالت خوب شه دیگه مامان باید مو داشته باشه تو جشن و خوشحالیت بهش بگو مامان ها همه مو دارن ولی باباها و بچه های پسر کچلیشون خیلییی قشنگه :-* :-* :-*

محمد 1393/10/30 ساعت 18:57

پس بالاخره رفتی موهاتو کوتاه کردی ولی گویا منصرف شدی کامل کوتاهش کنی خوبه آدم بعضی وقتا یه سری تنوعهایی باید تو زندگیش بده! دختر باشه یجور پسر باشه یجور دیگه...
خوشم میاد کلا به خرید نه نمیگی ها البته از تو چه پنهون همه خرید کردن رو دوس دارن! ولی دخترا کلا دید زدن مغازه هام بهشون فاز میده کاری که واسه مردا زجر آوره

: ) بله موهامو کوتاه نمودم ! ولی نه اونقدررر ؛ ) پست نوشتیده بودم که !
واقعاً من خییییلی به یه تنوع اینجوری نیاز داشتم !
: ))) من مرد دیدم که عاشق خرید کردن و گشتن واسه یه خرید کوچولویه !
آقایون اونجوری خیلی جذابن : ))

pari 1393/10/30 ساعت 17:54

مبارکه مگی جونییی

جانم !
پری آخر اونجا نرفتما :-))
ولی رفتم دو دست ان بی بی خریدم بوحااال:-))

asmani 1393/10/30 ساعت 17:49 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام خوبه خوشحالی بانو همیشه به خوشی باشهپول جایگزین داره ولی لحظات خوش رو باید قدر دونست

سلام آقا علیرضا ...
شعار بابا جان همینه همیشه میگه راااحت خرید کنید فقط کمی واسه دوز مبادا بقیه ش همش باید خرج شه پول ! لحظاااات همه خوووش

مادر 1393/10/30 ساعت 17:19

چیز بهترین فازززززز چیز برگره خرید کودنه

مار همش تی یاد بوم : )) وقت چیززززز هن :-)) :دی !

مادر 1393/10/30 ساعت 17:14

مگی مبارک ببه مگی بیدیی عمو گیلکی بلده
مگی
اگه سبوشکست عمر توباقی......

آره مار جان ؛ )
والا فک کودم خب نتانه بفهمه :-*
امی عمو باهوشه زاکه !

سیمای 1393/10/30 ساعت 17:06

هرجور راحتی عزیزم

:-*

سیمای 1393/10/30 ساعت 17:02


گفتم که چرا نمیتونم

؛ )
ایرادی نداره دخترم !
منم دیگه یحتمل عکس نذارم حالا حالاها ؛ )

زیتون 1393/10/30 ساعت 16:52

مبارک باشه عزیزم. هم موهات و هم خریدات :)
خوش و خرم باشی :***

ممنوووونم زیتون جان ؛ )

شما نیززز

سیمای 1393/10/30 ساعت 16:24

به به مبارکههههههههههههه
الان میدونم که چقدرررررررررررر خوشحالی و من از خوشحالیت دارم ذوق مرگ میشم
همیشه شااااااااااااااااد باشی مگ
ما عکس میخوایم

ممنووووووونم سیمای جااان !
خدا رو شکر که تو هم خوشحالی ... گفته بودم که بهت من اوج بروز غمم به یک روز می کشه.
دیگه هرچی که هست تو ته دلم جا میذارم و خوشحال نشون میدم خودمو ؛ ) حتی اگه هنوز ناراحتیه تو دلم باشه !
شما اول از خودت عکس بذار بعد طلب عکس کن ... : ))

عکسشم بذار ببینیم. موهاتو میگم یعنی صورتتو.
قطعا خوشگل شدی

به ندا بانو :-*
خوشگل نه واقعاً همونیم که بودم ! تنوع جالبیه در کل ...
درباره ی عکس فکر نکنم بذارم دیگه ندا : ) دوستت می دارم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد