مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خدایا من نگفتم ! خودت که باید بدونی : ))



میگم داشتم نگاه می نداختم ببینم وقتی داشتم لیست می کردم ایده آل هام رو ! اون مورد خاص رو فراموش کردم ؟!

دو سه دور تو چرک نویس ها و پاک نویس های وبلاگ چک کردم و دیدم نه ! انگار راس راسی یادم رفته بود ذکر کنم که این ویژگی رو هم برام در نظر بگیره !

اینقدررر راحت می تونه همه معادله ها واسه یه چیز کوچیک بهم بخوره ! یعنی همینقدررر راحت ! :-"





نظرات 4 + ارسال نظر
asmani 1393/10/24 ساعت 18:18 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
آخه چرا یادت رفت
با یکی از دوستام داشتیم در مورد یکی از فامیلاشون که پولدار شده و همه رو فراموش کرده صحبت میکردیم دوستم برگشته میگه خدایا اگه منم قراره وقتی پولدار شدم اینجوری بشم هیچوقت منو پولدار نکن چند قدم که رفتیم یه نگاهی بهش میکنم میبینم وایساده داره میگه البته خدا شوخی که سرت میشه ترسید دعاش مستجاب بشه میگم مورد خودت رو مطمئنی درست به خدا گفتی؟ حواست باشه حاجتا قاطی نشه ما رو شوهر بدی

: ))))))
شوهرت بدم که اشکال نداره دوباره زنتون ندم :-))))))

مادر 1393/10/24 ساعت 12:09

بابا این کچل ها پکیجن جان خودم
شما زیاد فشار نیار به خودت
درس تو بخون
مگی

مادر فقط اینو بهت بگم که خدا درباره کچلی شوخی نکرده باهام :-))
کچل ها هم چنان دوست داشتنی هستن و گویا منم برای کچل ها :-))) !!!
چشممم . دعا بنما لدفن :-*

مهری 1393/10/24 ساعت 10:52

عاشق شدی به همین راحتی؟زندگی فقط بودن با عشق نیست.به عاقبت کار بیندیش

نه : )
واقعاً خبری نیست ... نگران نباشید . حواسم به همه چیز هست ؛-)
و اینکه این پست ها رو جدی نگیرید . مجبور شدم کامنتتون رو سانسور کنم که بتونم جواب بدم همینجا . کاش یه ایمیلی میذاشتین مهری جان.
اصلاً این داستان اینجوری که فکر می کنی نیست و واقعاً یه رابطه ی دوستانه ی ساده می تونه باشه و می تونه هم نباشه ...
هیچ خبر خاصی نیست . من 24 سالمه ولی اندازه ی یه خانوم 30 ساله میفهمم و اگه تا این مدت سالم بودم و زندگی کردم بخاطر محدودیت هایی هست که واسه خودم قائل شدم که انشالله خدا هم کمکم کنه تو مسیر درستی قرار بگیرم :-) و بازم میگم نگران اون مسئله نباشید و بهش فکر هم نکنید حتی. باز هم ممنون از کامنت طولانیتون :-)

اف 1393/10/24 ساعت 10:29 http://darhamnevesht.blogsky.com

ای بابا!
حالا اون یه مورد و بی خیال شو!

را نداره؟!

افروووز !

مورد مهمی بوده :-"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد