مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دومین امتحان از دوره ی ارشد !



دارم می خوابم ، ساعت 5 زنگ گذاشتم که پاشم و فصل آخر و بخونم و برم واسه امتحان ! 

الان یه نگاه اجمالی انداختم به سوالاتی که استاد گفتن خیلییی مهم هست و حتماً میاد ! نخوندنش گناه کبیره محسوب میشه و پشیمونی به بار میاره ! گفتم صبح پامیشم مهم ها رو یه نگاهی می ندازم دیگه یه نمره ای می گیرم بالاخره !

شیرین 35 تا سوال بود که حتماً گفتن میاد تو امتحان !!!!! : ))بدون شک میاد :-)) !

35تاشونم اینطوریه که جوابش هر کدوم 2 صفحه س : ))

نه واقعاً استاد ما رو خر فرض کردن :)) ؟ خودشون خرن ؟! واقعاً داستان چیه :-))))) !!! بماند که 2 3 تا تیوری هم بود که گفتن سرچ کنید ، بخونید که قطعاً تو امتحان میاد . خلاصه هرجوری حساب می کنم می بینم اگه 8 امتحان شروع شه من 2 میام خونه :-)) !


× من باااید اینو نمره درست حسابی بیارم که نمره ی پایین آمارم رو پوشش بده :-((( من از درس آمار تنم مور مور میشه :-(( واقعاً اینایی که آمار می خونن چی از زندگیشون فهمیدن :-(( ؟! ریاضی خونده هام که اصلاً لطفاً نزدیکم نیان که نمی خوام باهاشون مواجه شم :-)) !!!


× نخبگان ، باهوشان ، درس خوانان ! بدانید و آگاه باشید که مگی هرگز شما را درک نکرده و نخواهد کرد . مرده شور هر چه درس مزخرف است ببرد اصلاً ! : ) مرده شور امتحان و دانشگاه آزاد را با هم ببرد : ) ! واقعاً حیف نیست آشپزی ، رمان خوانی ، قرآن ، شعر و موسیقی را بگذاری و وقتت را صرف یک مشت معادله و تیوری کنی که عمرا روزی ، جایی به کارت بیاید ؟!
خدایا شکرت واقعاً !





نظرات 6 + ارسال نظر
mika 1393/10/23 ساعت 20:01 http://mika-majd.blogfa.com

سلام
آااااااای گفتی اصلا حال ریاضی رو ندارم ولی آمارم بیست بود
باور کن اگه حال ریاضی رو داشتم الان با وجود لیسانس خودم میرفتم رشته ی تجربی کنکور میدادم و میرفتم طرف رشته های اونا

مروارید 1393/10/23 ساعت 17:32

بعنوان یه مهندس کامپیوتر باید بگم لذتی که در حل یک مسأله بغرنج ریاضی هست در هیچ رمان و هنر و آشپزی نیست

یه زمانی دوسش داشتم !
ولی الان که رو به پیری میرم دلم چیزهای دیگه ای می خواد واقعاً :))

زیتون 1393/10/23 ساعت 15:14

بییییییییییییگ لااااااااااااایک واسه دوخط آخر

بیگ بیگ لایک واسه شمااا :-* مامان زیتوووون عزیزززز

محمد 1393/10/23 ساعت 10:42

آورین مگی خانوم
حرف بسیار زیبایی زدی! اصلا چیزی که بعد از امتحان به سرعت نور فراموشش میکنی به چه درد آدم میخوره! بابا به خدا درسم مال یه عده خاصه! این تب درس خوندن و مدرک الکی گرفتن کی میخواد از جامعه ما بره من نمیدونم!

به آقا !
شما که از نخبگان جامعه هستین دیگه چرا :-)) ؟!
واقعاً واقعاً به هیچچچ دردی ! بگم رشته ی ما واقعاً جوریه که بخونی خیلی چیز ازش یاد می گیری ! بر عکس آمار و ریاضی و این قبیل رشته های بی ریخت :-)) !!!
والااا ... من خودم جدی دوس داشتم رشته م رو تو مجتمع فنی تهران برم دوره ببینم که اونم دیدم اساتید همینان آن چنان فرقی نداره. هزینه ش هم که باز فرقی نداره باز مدرک دانشگاهی داشته باشم ضرر نمی کنم . اینجوری شد که بنده قبول کردم برم ارشد :-)) وگرنه من و درسسس

مادر 1393/10/23 ساعت 09:17

مگی تربه نخبگان چی آخه کورررر
بوشو مرداک شیل آب دود
حالا بنه سه روز سه روز بوشو تی مارخانه
بعد اونم خور بیسه تی دیوار بزه چیز جیزان امره فانتزی بداره تا تو باییی
جان تی عمه مردی
مگی

:-)) مار تی منظور کو شیلنگه :-))) اونه آب می دس دینه کی :-))))))) !!!
:-)) مادر خیلی باحالی ! امیدوارم رشتی ها اینجا رو :-)) آبروم میره یعنی :-))

اف 1393/10/23 ساعت 08:42 http://darhamnevesht.blogsky.com

:)))))))) مگی خواهر من دو تا لیسانس داره
الانم داره ارشدشو می گیره
لیسانس اولیش و به اصرار بابام خوند! اگه گفتی چی؟!
آمار!! :)))

بمیرم براش چه زجری کشید بچه م!
میفهممت
12 هم زیاده براش!!!!


اومدی بیا بخبر ببینم این یکی رو چه کردی

در یک کلمه : تسلیت ! :-))))) تسلیت به خواهر داغدیده از آمار و این چرندیات :-))
حالا خیلی ها دوس دارن اما اینکه به اصرار بابات بری باید خیلی بدبخت باشی :-))) می دونی که منم به اصرار بابام اومدم دانشگاه و این رشته :-))؟!؟!؟! فرقی با شرایط خواهرت ندارم .
جر اینکه رشته ی من رشته ی جالب تریه :-)) !!!
واقعاً 12 هم زیاده :-)) فعلاً نگران آمارم . 5شنبه 8 صبح آمار دارم!
اینم که هیچی دیگه نمی دونم بد دادم ؟ خوب دادم ؟! فقط باید نمره رو دید :-))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد