مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خیر باشه : )



شب با سر درد و سر گیجه اومدم و خودمو انداختم رو نارنجی ... یه کم وبلاگ خوندم ... یه کم کتاب خوندم !!! غیر درسی و نمی دونم که چی شد که  یهو خوابم برد ...

5 دقیقه ی پیش از خواب پریدم و قلبم تو حلقم می زد و هنوزم می زنه ...

خواب دیدم یه عزیزی ، که خیلی خانوم خوب و مومنی بودن و من خیلی ساله ندیدمشون و از قضا سید هم بودن ، با ذوق بهم میگن مگهان ، امشب لیله الرغائبه ، دعا کن  ... یه چیزی هم گفتن که خوب یادم نیست  ...و یا شاید یادمه و ترجیح میدم نگمش!

فقط بگم اینقدرررر این خواب قشنگ و عجیب بوده که حیفم اومده داغ داغ اینجا ننویسمش ...

× یه چیزی بهم گفتن تو خواب که هنوز تو شوک هستم که یعنی چی ؟! نگفتن نظر کرده ای و ایناها :-)) نه یه خبر از آینده بود تقریباً !

× مسخره م نکنید ولی باز هم یه پسر نوزاد خیلی ناز دادن بهم ...

این ماجرای خواب بچه عجیبه که هی تو این ماه اخیر تکرار میشه . با وجود اینکه من پسر کم دوست دارم! ولی هربار بهم نوزاد کادو میدن اونم پسر من خییییلی خوشحال میشم و بغلش می کنم .

× حالا که بیدارم میگم پاشم یه کم نماز بخونم تا 6 چای بذارم واسه خونواده و میز بچینم براشون که زنده شن سر صبح ...

× امروز سارا میگفت به محض کوتاه کردن موهات ، یکی عاشقت میشه ! می خوام موهامو کوتاه کنم ببینم راس میگه واقعاً :-)) ؟! درست روز تولدم این کارو می کنم البته ! اگه خواستین عاشقم شین بمونین 20روز دیگه!

× دلم چادر نماز نو می خواد ... 3تا دارم : ( اما من تنوع طلبم . نماز با چادر جدید خیلی بیشتر بهم می چسبه ...

× چقدررر اینجا رو دوس دارم ...





نظرات 12 + ارسال نظر
زیتون 1393/10/22 ساعت 22:05

امیدوارم شوک نشی اگه بهت بگم که هجده سالشه :)))
عکس شیش سالگیش گوشه سمت چپ وبمه

هیچ شوک نمی شم !
قطعاً خانومی شده که مهمانداری رو انتخاب کرده ! رو حرفشم وایساده : )!
و این همه مقاومت کرده واسه انتخابش از طرف من بهش تبریک بگین . عکسشم محشره :-*
از اونجایی که بنده امتحان دارم! نشستم آرشیوتون رو به صورت رندم خوندم و یه چیزایی دستگیرم شد:-)) !

زیتون 1393/10/22 ساعت 18:43

من زیتونم. زیتونک دخترمه

وای چه بامزه :-))) نمی دونستممم

زیتون 1393/10/22 ساعت 17:05

آی نماز با چادر نو میچسبه... آآآآآی میچسبهههه...

شماااا هم زیتونک جاااان : ) ؟ هاها منم خییییلی چادر تازه دوس دارم خیلی

میگم نکنه قراره بشی مگی مقدس؟
البته ما که خوابتو کامل نمیدونیم ولی کلا بچه ی یهویی یه نعمته خیلی بزرگه. انشالله که خیر باشه عزیزم.
اینجا هم تو رو دوست داره

چه نعمتی مثلاً ؟ انشالله خیره

ممکنه :-)) ! دارم قکر می کنم بابا براش انتخاب کنم یا نع

مادر 1393/10/22 ساعت 12:43

خب توحالا بوگو طبیعی بعد کچل مردای تر پس گردنی بزه من خانده جا میرم ده
من نانم کی ولی خور خوشکا به


چره پس گردنی مار جان ؟!
من فقطططط طبیعی دوس دارم مار ! تازه اگه امکانات داشتیمی خارج از ایران شوییم می زایه به دنیا آوردیم طبیعی آبه وان دورون :))

بی خود کونه خشکه به :))))))

سیمای 1393/10/22 ساعت 12:40

سلام مگ
انشالله خیره
من فقط اینو میدونم که بچه تو خواب دیدن یعنی یه خبری میشنوی

سلام عزیزم !

فاطمه هم میگه خبرِ خوشحال کننده ای می شنوی ! دیگه الان بیشتر از 4 بار این خوابو دیدم خبرش نرسید :))))))؟

چوپان 1393/10/22 ساعت 11:38

مگهان صلام
جشنواره فیلم فجر میای؟!
.
یک پیشنهاد شاکینگ دِدی:D و کاملا یهویی و کاملا بدون آزمون خطای قبلی!!

سلام چوپان !
میام :-"

یک جواب احمقانه در لحظه تصمیم گرفته شده . بنده قصدم شناخته شدن نبوده هرگز ... ولی خب :-" نمی تونم نه بگم :-)))))) پیشنهاد عالی بود !

هدی32 1393/10/22 ساعت 10:47

سلام مگهان جان خوبی عزیزم
من فک میکنم این خوابها یه پیامی میخوان بهت بدهن حتما به یه جایی که تعبیر خواب می کنن زنگ بزن بپرس تعبیرش چیه

سلام عزیزم !
نمی دونم چرا من در کل اعتقادی به خواب نداشتم هیچ وقت !
ولی الان ماجرا خیلی برام عجیب شده ، شاید این کارو کردم :-* ممنووون از راهنماییت .. هستی منو ببوسین لطفاً

مادر 1393/10/22 ساعت 09:00

مگی زایشگاه بوشوبی :)طبیعی بویا
کچلان اون دوس داریدی
منشیش تا چادرنماز دارم
مگی زنگ بزنم صدوده بیدینم تی مردی کویه ایسایا
مگی جاغله شیر بدن انه گلو خشک نبه پرمانستان

: ))
مار جان من فقططط طبیعی دوس دارم !
هونه واسین گم شم یوگا و می عضلات قوی ببه بتنم هه 47 کیلو مره 3 تا شکم باورم:-))! من می دیل ایتا نخایه 2 3 تا زای باید بدارم تا راضی ببم !
:-))))))))) یعنی گی من عنه پره گلوی خشکه کودم :-)) ؟ مااار من پره ممکنه گشنه تشنه بدارم :-)) برای جذابیت !اونه زایه می دیل نیه :-)))

اف 1393/10/22 ساعت 08:22 http://darhamnevesht.blogsky.com

سلاااام
مگی چه خواب خوووووووبی
خیر باشه عزیزم

سلااام !
خوبیش کجاس الان از صبح دارم فکر می کنم که یعنی چی واقعاً ؟!
من آرزوم چیه ؟ دعام چیه :-)))

شراره 1393/10/22 ساعت 08:00

گوتن مورگن!
العان بهتری مگی!؟
خواب خوب و قشنگ و پرمعنی دیدی!
منم دیشب لنگاجور خوابیدم!

سلام شروووره :-*
گوتن مورگن شاتز !
خوابم معنیش چیه این پسره کیه کم کم دارم نگران میشم که اسغفرالله خدا می خواد بدون بابا به من بچه بده :-))) آمییییییین

امین 1393/10/22 ساعت 06:14

سلام مگ
خوبی
خدا کنه سر درد زود خوب شده باشه , و چیز جدی نبوده باشه
از دست تو مگ شاید حق با تو باشه
واقعنم راست میگی شاید حق باهات باشه همه چیز همونطوری هست که تو میخوای ولی یه چیز کمه و اون عجقه یعنی همون معجوق

سلام پسر کوچولو !
ممنونم خیلی صبح که پاشدم یه ساعت بیشتر خوابیدم و واقعاً خوب شدم !
من هیچی نمی خوام :-)) از صیح که پاشدم نمی دونم چی باید از خدا بخوام دقیقاً ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد