مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

Eine Traumwohnung


یکی از فانتزی هام اینه که وقتی دو ، سه روز خونه نیستم ... و رفتم شهر خونه ی مامانم اینا ...

وقتی با کلی دلتنگی بر می گردم روستا ببینم آقا برام یه تاب درست کرده و یه اتاقک تو باغچه که فقط جا واسه دو تامون داره : )

و فکر کنم اون روز ، اگه بیاد ، من حس کنم خوشبخت ترین زن دنیام ...


× خونه ی آینده ی من ، تو یه روستای قشنگه ! : ) نمی دونم کجای ایران ... اما خونه ی رویاهام قطعاً تو شهر نیست .


× عنوان از اولین درس های آلمانیمون بود ، که باید تقاوم ونوونگمون (خونه ی رویایی)  رو توصیف می کردیم : )




نظرات 17 + ارسال نظر
مادر 1393/10/22 ساعت 01:15

مگی تو دو یا سه روز بی مرد تی مار ورجا بیسی
کچل مردای تنهایی سگ هار مانستان بیاااااااااا
عمرااااا اگه واحاله بیشی بی خودش جایی شب روزاکونی؟؟
آها فقط زایشگاه تانی بیشی ولاغیر؟

مردای شبان تانه بیه می مار خانه اگه خیلی دوس بداره ... خودش من ننم چره نامو بو :-))) بیسا بو به خانه مره هلاچین چاکونه :-)))))))) اقد مره میره دینی ؟!
اون از اول سگ مانستان بو...:-)) می گردن تانود الکی :-))
زایشگاااه :-))))

مادر 1393/10/22 ساعت 01:11

هییییییس کمتربخند مردای خوته
چیز چیز نصب بوگودی دیواره مرخبر کون بایم نمایش گاه
چیز چیز مگ ی مامی

:-)))))) من مرد نرم کی تنم بلند خنده بوکونم مار جان ... معلوم نیه تا کی اجازه دارم شب عه موقه بیدار بیسم و مره بخندم و هر کاری می دیل خایه بوکونم :-))
می مرداک سگه مانه مره دعوا کونه گه می امره خوسی می مره ویریزی :-)))))
دیوار رو نصبه کونم آخه مااار ؟! می تنه رو قشنگی داریدی دیوار نصب بوکونم که چی ببه :دی

مادر 1393/10/22 ساعت 01:08

کچل مرداکه پیدا کودی آزمایش بوشویی تر برده کلاس همه ی تره گده
ها چین تقلب نوکون شوتم مگه می فانتزیان تررو بوکونم
جان عمه جان مردی نگم
الان م ندانی بهتره
بینیویس فانتزیان روز
شب وا بده
من کتاب یوگا بیهم
خانه درحضور کچل مردای
مگی اینقدر موزی ایسید کی
همه جا حظورررر داریدی
فعال

مااااار :-)))
اون باید مره پیدا بوکونه چره گی اگه پیدا بودکودی ؟! من باید پیدا بوکونم واقعن ؟ چی گی آخه مار :-)))؟
خواستم تره گول بزنم ... گول نوخوری کی تو...:-))))
دانم مار جان الان ده زاک 10 ساله همه چیه دانه کی من چطو به ندنم کی :-)) ؟
یوگا کونی پس ... سلام بر خورشید :دی ! من عه ماه نتنستم بشم الان می تن هی خسته ایسه
باید دوباره شروع بوکونم . بهمن شروع ببه دوباره شم . مره دعا بوکون امتحانای پاس بوکونم :-*

خورشید 1393/10/22 ساعت 00:01

غضنفر رتبه اول کنکور رو میاره بهش میگن چه کار کردی؟ میگه روزی ۲۵ ساعت درس می خوندم !!!! میگن مگه میشه ؟ میگه : آره، صبح یک ساعت زود تر بیدار می شدم

از غضنفر یاد بگیر روزی 25 ساعت درس بخون شب به خیر منم برم لالا صبح یه ساعت زودتر بیدار شم

: ))
منم امشب جای ساعت 2 خوابیدن 1 می خوابم خورشید جان : ) صبحم ساعت 6 بیدارم ایشالا :-)

خورشید 1393/10/21 ساعت 23:15

مگی جان همون نابغه خودمی دیگه تست استعداد سنجی بود یه جوری محکم وغلیظ می گی علیرضا آقااااااااان منم اینجور جواب دادم

شاهکااااااری اصلاً :-*

مادر 1393/10/21 ساعت 22:49

مگی ؛)لاکو ایه سوال چرا تی فانتزیان همه دانه روز اتفاق دکفه...ها چرا مثلا
ایته چک بوکون بیدینم جریان چیسا

مااااار ... تو آخر مره خنده جا کوشی :-))) آخه چی تره بگم کر ؟!
مارجان ده خب نیه فانتزیان شب شینه ایه پرچمه کونم :-)) !!! همه روز اتفاق دنکفه... تو که دانی رشتیان بی حیایید :-)) منم 90 درصد می فانتزیان شب شینه :-)) اوشانم بینیویشته دارم ولی ده مره خصوصی بداشتم ایشالا آقا پیدا ببه اونه نشان دهم :-))))!!! بیدینه چه خل زناکی داره ... مار مره یاد بدن ایبچه شبانه فانتزیان چطوییدی :-))؟ دانی که من تجربه نرم

خورشید 1393/10/21 ساعت 22:43

برمنکرش لعنت مگه من گفتم علیرضا خانمه ؟؟؟؟

خورشید ترکوندیم از خنده !!! مگه گفتم علیرضا خانومه :-)))))))

مادر 1393/10/21 ساعت 22:43

بله اینجا عشق کشکه دیگه فقط امکانات شهری درروستا
مگی ول کون روستایه به گند نکش
همین جا بمون جان من
دینی مگی عوض اینکه آدم انرژی مثبت بدد موج منفی فادیدیمگی حتماا هفت هشت سال ازخودت پیله تر ببو
مرداکم شکمم بداشت تانی آبا کونی...تو می تونی
بسیارفانتزی باحالی بو؛)

عجبا ... عشق کشکه ؟! من عاشقشم که 2 3 روز بیشتر نتونستم خونه مامانم بمونم و زود برگشتم پیشش دیگه:-)) !
واقعاً شما چرا به نکات کلیدی دقت نمی کنید ؟!
باشه ایشالا مورد پیدا شه :-))) شکمم داشت میگم آب کنه چون مادر مجازیم گفته ایجاد مزاحمت می کنه :-)))
خیلی باحالی شما ... وسط درس خوندن میام اینجا و فقططط می خندم...

اف 1393/10/21 ساعت 22:36

حالا مگه گفتم تو برو توش؟!!! :))))) تو همون گیلان جونت بمون.
منم عااااشق لاهیجانم مگى.
اینو تو سایت دیدم اتفاقى
انصاااافا با سلیقه بود هم چیدمانش هم نقشه ى ساختش

خیلییییی نامردی :-((( :-)))) فکر کردم داری میگی برم رهنش کنم الان :-)))))
بعله من همین گیلان می مونم لاهیجان عاااالیه ! کیاشهرم دوس دارم خدا رو چه دیدی شاید نقل مکان کردم اون ورا :دی
دلم خواست! مبله بود ؟ چه جالببب

اف 1393/10/21 ساعت 22:19

منم خونه ى خودم قطعا خارج از شهره.
اگه شده نیم ساعته ى شهر!!
با امکانات شیک و مدرن.
امروز یه ویلا دیدم تو چالوس , صد تومن رهن کامل.
مفت! ویلا در حد ویلاهاى کنار دریاى استانبول. :/
از ظهر از فکرش بیرون نمیام :(

من گیلان می خوام ! :-(( ولی با همین امکانات و اینا که میگی :دی من رهن نمی خوام:-((( بیرونمون می کنن اون وقت من خاطره هامو چی کنم ؟!
در کل موجود خنده داری هستم با مازندران خوب نیستم :-)) !!! خودمونو دوس دارم :دی
برای یه رشتی خب مازندران بی معنیه . من یا اینور یا جای دورتر دوس دارم ...

خورشید 1393/10/21 ساعت 22:15

علیرضا ومگی نابغه های روزگار بیخود نیست که به علیرضا میگم استعداد البته از این به بعد لقب مگی جان البته در بعضی مواقع هم هست زندگی روستایی با امکانات شهری عجب
ولی بد فکریم نیستا خوبه من نگفتم فانتزیم در این مورد چیه ؟

به به خورشید مهربون !
بابا علیرضا آقان :-)
بگو ببینم فانتزی خوشگلتو ... درباره ی برف و روز برفی گفتی که خیلی اکشن بود

محمد 1393/10/21 ساعت 21:45

مگی مگی سلام
من بودم داشتم بهت پی ام میدادم تو دیگه چواب ندادی منم واست آف گذاشتم رفتم.

asmani 1393/10/21 ساعت 21:13 http://asmani1111.blogsky.com/

سلامبانو
دارم مگی رو موقع اسب سواری تصور میکنم داری میای این ور داری نزدیک تر میشی اااااای این که اسب نیست خره بازم داری نزدیک میشی نزدیک تره اییییی این که مگی نیست کیم کارداشیانه یعنی این رویاهات منو کشته ولی خدایی زندگی توی یه ویلای روستایی فقط با امکانات مزه میده وگرنه ما رو چه به این کارا

سلام آقا :-)
هاها ...یاد مگهان کلیری افتادم که با رالف 40 ساله رفته بود اسب سواری ... :-)
دقیقاً تصاویری از اون برام زنده شد .
هاهااا کارداشیان : )! درسته باهاتون موافقم فقططط با امکانات ! زندگی شهری تو روستا !

زیتون 1393/10/21 ساعت 19:11

فانتزیوووووو... ای ول
به امید تحققش و بهتر از ایناش

: )زیتون جون !
فانتزی هام خیلی زیادن !!! این همش یه صحنه ازش بود : ))

زری 1393/10/21 ساعت 19:09 http://zary-tanasob.blogfa.com

چه فانتزیایی داری مگی جون !خیلی زیبا ست !امیدوارم بهشون برسی
راستی تولدت هم پیشاپیش مبارک باشه عزیزم

ممنونم زری جان :-)
دیدین براتون گاناش رو نوشتم تو کامنت ها ؟

mika 1393/10/21 ساعت 19:07 http://mika-majd.blogfa.com

چه فانتزی جالبی
بعد تو صبحا برو از رودخونه اب بیار تخم مرغا رو جمع کن گاوا رو بدوش اون میره هیزم میاره خوبه؟بعد با هیزما کباب درست کنید بزنید بر بدنصفاااااااا

: )
اینا که خیلی قدیماس من فانتزی هام جدیه ! اصلاً رویا و الکی نیست .
گوشتم از بیرون می خریم کباب می زنیم ! به سبک روستایی نیست که زندگیمون ! یه چیزی بین روستایی و شهری ...
---
میکا جان هر کاری کردم نتونستم کامنت بذارم . نه دختر فقط خیلی کم حوصله شدم . همین
اون حرفتم که گفتم واقعاً نه ... از اونجایی که صلاح مملکت خویش خسروان دانند من راه خودم رو میرم هیچ ایرادی هم نداره اگه کسی راهنمایی کنه. من شرمنده م که از راهنماییت استفاده نکردم : ) امیدوارم ناراحت نشده باشی !

مری 1393/10/21 ساعت 18:49

مگ جوون خوبه توی 3ومین پست قبل عنوان کردی می خوای کم کم آپ کنی ؟! بعد امروز من دیدم دوتا پست داری؟!!!!! اینجوری می خوای کم کم آپ کنی؟! همین کارا رو می کنی که میری امتحان حذف می کنی دیگه!
شوخی کردماااا جدی نگیر

از اونجایی که من هرباااار بگم فلان کارو نمی کنم پس فرداش می کنم باید ازم ترسید :-"
این فانتزی ها ، از قبل نوشته شده کوتاهم هست . می تونن نخونن خواننده ها :دی
به قول افروز من واسه خودم و کسایی آپ می کنم که بی کارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد