مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

امروز 21 دی ، 21 روز مونده تا ..


نهایتِ خوش شانسیه که درست وقتی داری با عمه ت برنامه اوکی می کنی واسه تولد بابات ! آقا بگن درست 23م تا 26م جلسه دارن ... از تمومِ ایرانم دارن میان تهران و هیچ امکان نداره این جلسه کنسل شه  : |


همیشه همینه ، تولد من و خودش همیشه نیست : ) بی خیال ... باید بعد از این همه سال عادت کرد به یه چیزایی دیگه !


این مدیرِ جدیدشون مزخرف ترین آدمی هستن که بنده تو کلِ عمرم دیدم ! با اجازه ی شما ، دوستِ پدرمم بوده ! آن چنااان خنجری از پشت به اون یکی دوستِ بابا که مدیر کلِ این صنعت بودن زد که خدا می دونه :-" و من با لبخند نشستم نظاره می کنم خدا کجا به خاکِ سیاه بنشونتشون :))))) اینجووور بد ذات هستم من ! آررره 


ماجرای کلیدِ اسرار و ایناس ... خبرش رو همینجا میدم ! تازشم مدیر جدید که دوستِ بابا هم هستن لُر تشریف دارن حالا بیاین هی براشون جُک بسازین که اینجوری اونجوری ! عجیب باهوشانه عمل کرد ایشون کاری به خوب و بدیشون نداریم که همه جا خوب و بد هست، تو شهرِ خودمونم بد هست تازه :دی(ولی رشتی ها خیلی کم پیش میاد بد باشن:)))!!! ) ! به اینش دقت کنید که چقدررر باهوشانه دوستشو کله پا کرد و اومد رو کار :))))) بماند که دووم نمیاره و صرفاً برای یه سری مسائل تاکید داشته این پُست و سِمَت رو بگیره 

و هر چقدر بابام بهشون میگفتن اولی بودن تو صنعت فقط پدرتو در میاره ایشون نفهمیدن که ! در نهایت دیدن نمیشه از راه مسالمت آمیز به اولی بودن برسن ترجیح دادن و با پیچوندنِ بابا و اون رییس اولی به ایم سمت دست پیدا کنن :))) من میگم باهوشن شما بگین نه!

بابا در اولین تماسی که باهاشون داشتن عرض کردن به ما میگن رشتی! اون وقت شمای لُر به ما کلک رشتی می زنی :))) ؟

البته بابام می دونست که چی کار می خواد بکنه هااا :))) فکر کنین یه رشتی رو بشه گول زد تو این زمینه ها 


-----

خُب حالااا یه کم بریم خوشحالاااانه بنویسیم !


دوستان من 21 روز دیگه ، قراره بزرگ شم :))) واقعاً موندم بگم برام چی بخرن ؟ لدفن پیشنهاداتون رو داخلِ صندوقِ پیشنهادات بندازید تا در اسرعِ وقت بررسی بشه :)))


راستی بنده امروز یه امتحان داشتم که حذف کردم این درس رو :-" دعا کنید این اولین و آخرین درسی باشه که حذف می کنم ! از آدم هایی که درس حذف می کنن حالم بهم می خوره


در ضمن شوهر عمه به صورت اس ام اسی و یواشکی سفارش خودکار خودنویسِ پارکرِ اصل دادن به بنده :)) ! بعد من میگم مردا بچه ن بگین نه :)))


+ الانم خوشحال و خندون نشستم و فوتبال می بینم به امیدِ بردِ تیم ایراااان درس هم که ندارم می دونید که :))))) ؟


+ راستی ! دقت کردین امروز 21 دی هست و دقیقاً 21 روز مونده به تولد بنده :))) ؟ من از اون اول معجزه بودم ! شماها ایمان نیارید حالااا :))))) عاشقِ این بازی با اعدادم من  

نظرات 22 + ارسال نظر
مادر 1393/10/21 ساعت 22:35

آفرین می حرف گوش بده ی خوبه شکمه چیسه آخر فقط هووووووی مزاحم
منم شمی مانستان هرجا بشم شمه پرده پشت کلی خانم فروشنده دیوانا کونم چیز وچیز ره... خیلی حال دهه اوشن هن ....می مار گه تی کله خرابه
آدم عاقل ایته بغچه چیز وچیزولی خب من هوتو هینم
اینقدر دوس دارم همه ی بچسانم به دیور قشنگ به نه؟؟؟اطاق درم قفل بوکونم آدم کنج کاو مثل عمه جان مردی نشه
خیلی باهالی....دوس داری بگردم لنگه می مردای پیدا کونم تره بوگو حرف تی دیل
میان ننه جان زای
شکم نداره تی وزنم دور ور پنجاه ویک بدار خوش استیل ورزش کاری
زاکم باوردی تراوراق نواکودن
شکم تیشینه دود
ورزش یوگا بوکون
خلاصه هوای تیپ بدارده جان زای
بعد کچلان خیلی هم ناز کونده باید نازکشم بیبی
هرچقدر کوج پسره کان مانستان اشنه امره رفتاربوکودی اوشن بیشتر خوش آیه
بازم سوال داری واورس
راستی عمای مرد گوش بیدیی
جان من ایته چک بوکون مربوگو

:-))) عالی بود ! خیلییییی دوس دارم منم مادر خیلی هاااا :-))
اتفاقاً عین عقل و شعور و درایته اوجور چیزان هن ! :))) اوجور چیزان باید بدری بتانی کچل مرداک گول بزنی ده مار :-))))) ! بچسبانم به دیواااار:-))))) مره بوکوشتی از خنده !
کچلان ناز داریدی :-))؟ من ننام چره مردان همتان ناز داریدی کچل و با مو و ... نره! همه اتوییدی ...
مار دانی می وزنه ؟ من 47 8 کیلو ایسم همیشه ...
من یوگا شم مار ... شما نییدی ؟! بیید با هم بیشیم ... خیلی خوبه :-)) می بدن خیلی نرمه اوجور کاران ره کاملاً آماده یم آرتیستی و :-))))))))!!!
زای باواردم ده نتنم قول بدم که هتو بیسم ... من 2 ماه دورون قرص هورمونی بوخوردم ننی چی ببستم... 9 کیلو چاق ببستم تنی باور بوکونی ؟ هنوز مره باور نیه کی قرص مره 9 کیلووو چاقه بستم ... وله کودم دوباره وزن وگردست 46 رو ...
:-)) عم جان شوهر نیدم عه روزان ... امتحان درم می خیر سر شوهر عمه بوگوفته آخر هفته دینیم هم دیگه یه ...

آقا ما لریم، خیلی هم خفنیم اصنشم:|

آقا خبر داشتیم ، گفتیم که خفنن لر ها :| ولی خداییش تو انسانی :دی ! از هوشت استفاده بد نکردی :دی

mika 1393/10/21 ساعت 19:02 http://mika-majd.blogfa.com

سلام مگی
پیاپیش جمیع تولدها مبارکچند روز دیر تر یا زودتر اشکال نداره همین که بابایی بدونه به یادشی مهمه

سلام : )
ممنونم ! واسه اون که واقعاً گویا مهم نیست ... انشالله سلامت باشه مهم نیست با کارشم درگیر باشه

زیتون 1393/10/21 ساعت 17:17

به به به.... مبارکا باشه تولد پیشاپیش :)

مگی جان ممنونم از اعتمادت بابت رمز. سوپرایز شدم :*
خیلی نازیاااا. چقدرم هنرمندی ماشالله. چه دست پختی. مممممممم... دهنم آب افتاده :))) مخصوصا اون سالاد سیب زمینی قالبی رو خیلی خوشم اومد. مرسی بابت آموزشش :*

امیدوارم این بیست و یک روز حسابی بهت خوش بگذره و کادوهای عالی عالی بگیری

ممنووووووونم زیتون جان !
به قول برادرم زیتااان :-)))!
خواهش می کنم قابلی نداشت که : )
لطف داری واقعاً بانو ... :-)) حتماً درست کنید واسه مهمونی عموماً مردم خیلی خوششون میاد از ظاهرش ...
ممنووووووونم !

مادر 1393/10/21 ساعت 17:17

آهن ده لاکو چیز مثبت چیز:))دوس ناری ایچی دیگر فیگیرم:)
راستی فانتزیات خوبه ادامه بده؛)بعد اصلااا این چهل رو رد میکنن همش اینهو بچه بچه البته بیشکم مردای تازه چهل رد کوده.؛)
راستی مگی جان من هروقت دارم برات کامنت مینویسم آهنگ مهسا ترک ترس هی تو سرم پلی میشه!!!!!
تیک تیک عقربه ها تونگات توی نگامه
دوتا دست هاتو گرفتم التماسی تو صدامه.............
شما دوس داری؟؟

سلااام مار جان ! تی عصر بخیر : ) ! دوس دارم مگه به آدم دوس ندره ؟! :-))) فقط مره کاربرد نره :-))) ایتا عااالم دارم بازم دوس دارم بیشتر بدرم !:))
مردای نرم کی ! من به هو شکم دارم راضی ببسته دارم ده :-))!!! یه عمر مرداک شکم دار دوس داشتیمی الان ده می ایده آل تغییر بوکود ... :-))) بوگوفتی ایجاد مزاحمت کونه بیدم راس گی :-)))
خدا تی آقایه بدره ایشالاااا !
من اینو نشنیدم عموماً خانوم گوش نمیدم برام حرامه:-))) از اونجایی که آقایی هستم واسه خودم !
ولی چراااااا این آهنگ تو سرت پلی میشه ؟! حتماً گوش می کنمش حتماً .. جالب شد برام :-*

asmani 1393/10/21 ساعت 16:56 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
میگم حالا چند روز اینور اون ور فرق نداره مهم حس خوشحالیه که برای تولد بابا براش ایجاد میکنی مگه نمیدونی تو این مملکت ما چقدر جلساتمون مهمه پس پدر حتما باید بره واسه تولد خودت هم فعلاً در حال مذاکره هستیم ببینیم تو کدوم پارک سورپرایزت کنیم

آره واقعاً فرقی هم نداره اونقدر : ) من بی خودی سر روزش حساسم همیشه دلم می خواد خود اون روز تولد خوشحال باشیم و دور هم باشیم ... بله این یکی واقعاً مهمه البته : ( فعلاً همه ی همکارها دارن عزل میشن ! بابا جانم می رن خدافظی ... خیلی غمناکه :(
هاهااا ... ممنوووونم منم منتظرم ببینم کجا سورپرایز میشم. لدفن لدفن برام دعا کنید امتحانات رو پاس کنم و بگذره فقط بره پی کارش

شراره 1393/10/21 ساعت 16:17

متعفسانع گیلانی نیسدم بااینکه عاشقشونم خصوصن رشتی ها!
تک و توک اصطلاحاتشونو بلدم و اتفاقن چقدرم دوسدارم یاد بگیرم!
کامنتایی ک ب زبون گیلکی نوشته میشه میخونم و خلاصه اینطوریا!

عزیزمممم ... چه لطفی به ما رشتی ها داری پس !!! :-*
بیا عروس خودمون شو شما اصلاً
چقدر با نمکککک :-))

شراره 1393/10/21 ساعت 15:55

خانم خانما شما ک خوبشم داری تازه زیاد هم داری!
ی میزگرد تشکیل میدیم بانظر رییس محترم کمیسیون تصمیم میگیریم!
چن ماه پیشا ب دوستی گفتم تولدمه هاااا...گفدن: واز بوکون تره دوران فدیم!
بعلع!

:- ))) ندارم اونقدری که باید می داشتم شراره جان :-)) !!!
جااااااان شمام این ورایی هستین ؟! خدایا جمعیت گیلانیان وبلاگستان این همه زیاد بود و ما نمی دونستیم :-)) ؟ ماشالاااا خدا زیادمون کنه :-))!

شراره 1393/10/21 ساعت 15:43

بح بح تبریک!
افروز کادوی منو هم با مال خودش ی جا میفرسته!
تازشمممم ١٢ رو هم برعکس کنی میشه ٢١!
دیگه اینکه کلی دعای سلامتی و خیر و خوشی بدرقه راهت!

به به شراره ی عزیزممم : ) !
:-))) کادوی شمام عقل و شعور می باشه احیاناً :-))) ؟
ممنووووووونم واسه دعاهااات

اف 1393/10/21 ساعت 15:41 http://darhamnevesht.blogsky.com

نع نع
ما فقط برای دخترای جوون کادو تهیه میکنیم !

کادوی تو هم چون زیاد اصرار کردی می گم!!


.
چون 12 بهمنه تولدت یه دیو برات گرفتم که چو از جعبه بیرون رَوِه! یه فرشته در آیه!!!

عمرا اگه حدس می زدی به مولا!





.
.

:-)))) خفه ت می کنم یعنی افروووووز

خیلی باحالی ! دیووووو رفت و من اومدم به سان یک فرشته ی بالداااار :-))) !!!
واقعاً حدسش برام نا ممکن بود :-))

اف 1393/10/21 ساعت 15:41 http://darhamnevesht.blogsky.com

نعنع
ما فقط برای دخترای جوون کادو تهیه میکنیم !

کادوی تو هم چون زیاد اصرار کردی می گم!!


.
چون 12 بهمنه تولدت یه دیو برات گرفتم که چو از جعبه بیرون رَوِه! یه فرشته در آیه!!!

عمرا اگه حدس می زدی به مولا!





.
.


پاسخ در کامنت بالا !

اف 1393/10/21 ساعت 15:34 http://darhamnevesht.blogsky.com

عایا از انتخاب کادو رنج می برید ؟
عایا برای خرید کادو مثل ...در گِل مانده اید ؟

خرید کادوهای خود را به ما بسپارید!

متناسب با تاریخ تولد و مناسبت تاریخی آن روز

با ما باشید.

.
.
.

میمووووووون کامنت تبلیغاتی در وبلاگ بنده جایی نداره ها :-)))))))) حذف میشه !

آقا هزینه ش چقدره ؟ چقدر باید بپردازم بری تهرون و کادوی بابا رو خودت بخری خودت بری بدی دستش :-)) ؟
خودم هیچی مهم نیستم حالا :-)))

اف 1393/10/21 ساعت 15:30 http://darhamnevesht.blogsky.com

اتفاقا از قضا کادوتم خریدم
منتظرم آدرسم

نمی تونی حدس بزنی چیه کادوم
وگرنه زودتر آدرسو می فرستادی

افروووز چی می تونه باشه یعنی :-))))) ؟
نکنه یه آدم خوشتیپ ، کچل و دوست داشتنی باشه :-)))؟ عرررررر

اف 1393/10/21 ساعت 15:05 http://darhamnevesht.blogsky.com

ببین هی داری اصرار می کنی واسه ت کادو بخرم هااا

عاقا جون
من
کادو بخر
نیس
دددددم!!

افروز :-)))))) تو کادو بخر نبودی از اول برو دیگه اینورا پیدات نشه لدفن :-))

مادر 1393/10/21 ساعت 15:02

خب دخترم من لباس های فانتزی دوس دارم هدیه بدم
ست کامل به کارت بیاد
دیگه من کلی ازفانتزیهات میدونم دیگه فقط رورنگش موندم
ازهمین الان ماچ وبوس تولدت مبارک
عمه جان مرد هوایه بدار

لباس های فانتزی مااادر :)) ؟
ترجمه کنین معنی لباس فانتزی چیه :-)) ؟! لباس های چیز :-)))) ؟!
باز فانتزی دارم مادر کلی ... نمی دونی که :-)) !
چشممم هواشم دارم عین بچه ها نشسته کادو انتخاب می کنه ! خجالتم نمی کشه ها:-))

اف 1393/10/21 ساعت 14:56 http://darhamnevesht.blogsky.com

آدرس بده یه کم از عقل خودمو واسه ت بفرستم!
من زیاد دارم

بی خوددد !!!
تو عقل داشتی که وضعت عین من نبود :-)))))

اف 1393/10/21 ساعت 14:09 http://darhamnevesht.blogsky.com

عاره دیگه
اصولا کادو تولد از عطر و سال و لباس و کفش و اینا تشکیل میشه
خوب تو قطعا داری همه رو
مگر اینکه مثلا یه رنگ خاص دلت بخواد از سال مثلا یا کیف که خوب اونم ما نمی دونیم

به هر حال اصرار نکن! من نمی دونم چی برات باید بخرم

:دی
من هر کدوم از اون بالایی ها رو کادو بگیرم ذوق مرگ میشم !!! واقعاً عاشق پوشیدنی هام !
10 تا شالم داشته باشم تازه باز دوس دارم ! کفش و کتونیم که نگووو... همینا رو باید بگم بخرن برام دیگه احتمالاً
:-)))))) برام دعا کن ! عقل داشته باشم دیگه کافیه دیگه

بهسا 1393/10/21 ساعت 13:54

امتحانو بی خیال!
بازی چطور بود؟
من که نمیتونم ببینم!

بهسااااا دقیقه 73
مسعووووودمون گل زددد :-"
2 هیچچچچ

بهسا 1393/10/21 ساعت 13:48

امتحانو بی خیال!
بازی چطور بود؟
من که نمیتونم ببینم!

والا :-))
دقیقه 65 هست و 3 4 تایی گل آفساید زدیم :-))
یک هیچ جلوییم :))

آویشن 1393/10/21 ساعت 13:13 http://dittany.blogsky.com

امیدوارم جشن تولدت همونجوری که دوست داری اتفاق بیفته

سلامتی باشه هیچییی دیگه نمی خوام : )

آخ جوون تولد. من برات چی بخرم مگ تو پیشنهاد بده.
تولد خودت و پدر پیشاپیش مبارک.
پدرهایه دی ماهی بهترین پدرهایه دنیان. همچنین مادرهاشون هم بهترینن
مطمئنا به خاکه سیاه میشینن. "حتما برای آنها اتفاق میافتد"
من رشتیه بدجنس ندیدم ولی رشتیه خوشحال تا دلت بخواد دیدم

تولددد : ) ما امروزم تو وبلاگستان تولد داشتیم راستی ...
متچکر ... !!!
تولد شوهر عمه هم مبارککک :)))
مادرشو نداشتم اما پدرشون خوبببه خیلییییی تو هم که مادرشونی دیگه به به :-)))))
حتماً برای آنها :-)))))))
رشتی هام خوب و بد دارن ، ولی خوشحالیشون انکا کردنی نیست :-)**

اف 1393/10/21 ساعت 13:07 http://darhamnevesht.blogsky.com


من واسه خیلیها منتظر این کلید اسراره هستم! امیدوارم تامن زنده م اتفاق بیفته که منم ببینم!!!!
جدا از شوخی قطعا جواب کاراشونومیگیرن

من که ایمان آوردم
به همین سوء! چراخ!

کادو خریدن واسه کسی که همه چیز داره سخت ترین کار دنیاس

من که نمی بخشمت!!!

:-))))
عین منی که ! البته اکثرا به خودم به شخصه آسیب نرسوندنا ... به دیگران ظلم کردن که می خوام ببینم داغون شدنشون رو ...
به همین سوی چراخ :-))))))))))
من همهههه چیز دارم الان ؟! واقعاً این طور فکر می کنی ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد