مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

صبح پر ماجرا !


از اینجا بگم که صبح ساعت 7.5 کسی زنگ زد به گوشیم ! من هیچ وقت گوشیم رو زنگ نیست وقتی خوابم نت و قطع می کنم و گوشی هم سایلنت ...

عجیب بود که گوشیم رو زنگ بود ، صدامو صاف کردم و جواب دادم بفرمایین !با لبخند (یه دوستی دارم میگه از پشت تلفن آدم حس می کنه تو با لبخند جواب میدی! اینقدر حس و لبخندم عمیقه یعنی!!!) گفتن صبحتون بخیر . ببخشید خانوم ر ... ؟! گفتم بله خودم هستم و قطع شد :-" دیگه زنگ نزد . رسالت امروز این بشر بیدار کردن بنده بود و دیگر هیچ!!!:))

دیروز تو کلاس وسط امتحان دیدم گوشیم زنگ می خوره ! بی محلی کردم اومدم بیرون 5تا تماس داشتم !!! تو راه پله که زنگ زد کنار معلم آلمانیم بودم و جواب دادم بفرمایین :-)؟ یه کم دست پاچه شدن و من من کنان گفتن خانوم ر... هستین شما ؟! گفتم خودمم ! و قطع کرد:| :-)) !!!

یه ماه پیشم دقیقاً همین اتفاق افتاده بود من نمی دونم این بنده خدا شماره کی رو می خواد بگیره هی منو می گیره می بینه ر... هستم قطع می کنه :-)))))!!! واقعاً آخر زمون شده ها ! اون سری خونه بودم زنگ زد بین مامان و بابا رو مبل نشسته بودم ! قطع کرد بابام میگه ولش کن مزاحم بوده طرف ! میگم خب فامیلیمو گفت پدر من :-)) ! میگه خب بگه هرکی فامیلیتو می دونه که آشنا به حساب نمیاد !!! هیچی دیگه قانع شدم !


بعد 7.5 خوابیدم و بابا و برادرم رفتن بیرون از خونه. دیرتر دور و بر یه ربع به 9 دیدم گوشیم زنگ می خوره همکار خواهرم! که مگی خواهرت نیومده و ما همه نگرانیم گوشیشم خاموشه! دیدم خواهرم خواب مونده:-"گوشیشم خاموش ! اصلاً سابقه نداره خواب بمونه ها :-( هیچی بیدار شد عصبانی فقط سعی کردم در تیررسش نباشم که یه وقت گازم نگیره :-" ! صبح ها که کلا خوش اخلاقه وای به حالی که خوابم مونده باشه:دی کلی کارم داشته باشه تو شرکت و باید سر وقت میرفته !!! اونو فرستادم رفت ! بابام زنگ زد که من فرودگاهم و بلیط تو کیف چرم قهوه ایمه امروز مشکی رو بردم :-" لطفاً بده آقای فلانی بیاره برام فقط زود !!! پدر من تو فرودگاه کلی آشنا داره از بس که همیشه بلیط نداره دیر میرسه! یه ملتی اسیرشن و بعدشم که هواپیما حکم سرویس مدرسه ش رو داره دیگه:-))! از بس این مسیرو طی می کنه هی ! بلیطم دادم بره! از اونور از پست زنگ زدن که مگی خانوم!!! اون بسته رسیده و دریافت شده گفتم بله بله متچکرم! و قطع کردم ! خلاصه از صبح نفهمیدم چی شد به تلفن بازی گذشت و همش جامونده داشتیم !!! از اون ور دوستم زنگ زد که پولمو خونه جا گذاشتم کارتم همراهمه که توش هیچی پول نیست 20 تومن بریز بتونم برگردم تا خونه ماشینم بنزین نداره:))! یعنی دور و بری های من شاهکارن ! اگه گذاشتن دو خط درس بخونم! لازمه بگم فردا امتحان زبان تخصصی دارم و هیچی هیچی نخوندم ؟!:)))

عکس هم دیرتر آپلود می کنم . فعلاً با گوشی اومدم وراجی کنم و برم:-))))!!!












نظرات 6 + ارسال نظر

اوووه . چقد شلوغ ! از خوندنش سرسام گرفتم چه برسه که جای طرف باشم !!! :)

: )) اصن من و بگو که میام اینا رو می نویسم ! اوف

عرض ادب و سلام خانم

روز جمعه پدر-مادر پویان جمکران بودند.به بنده فرمودند از کلیه دوستانی که به نحوی کمک کردند و پویان را فراموش نکردند تشکر مجدد کنم و بگم ما همیشه با یاد محبتشون هستیم و برای سلامتیشون دعا میکنیم

ممنون که هستید...

: ) ممنون گیلاس عزیز . جز دعا کاری ازم بر نیومده و بازم ممنونم ... از ته دل برای سلامتیشون دعا می کنم.

نیکادل 1393/10/14 ساعت 19:36

مگ جانکم ایمیل منو داری که؟

شماره تون هم دارم که ! :))

حالا کی بود اون بنده خدا خانوم ر؟B-)

نمی دونم قطعاً به قول بابام با من کار نداره!!!
چون میگم ر... هستم قطع می کنه !

mika 1393/10/14 ساعت 12:19 http://mika-majd.blogfa.com

سلام
امروز حکم مخابرات و صد و هجده رو داشتی
بچه بشین درستو بخون اینکارا واست نون و گوجه نمیشه بخوریش از درس آدم به همه جا میرسهچقدم زیاد رسیدیم


کارشناسی خیلی خوب بود من از ارشد اصلاً دلِ خوشی ندارم !

اف 1393/10/14 ساعت 11:38 http://darhamnevesht.blogsky.com

خواهر منم ازدنده چپپ بلندمیشه همیشه
بشیندس بخون ور ورههههههه


درس ؟!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد