مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پناه بر خدا : (


امروز صبح که رفتیم آموزشگاه ، یه اتفاق خیلی عجیب رخ داد که من هنوز منگ و گیجم نفهمیدم ماجرا چی بود !

فقط خیلی شوکه شدم ! خیلی نگرانم سر این ماجرا ...

اونقدر عجیب بود که فاطمه اصرار داشت فکر کن ببین می شناسی این آدمو یا نه ؟

هرچقدر فکر می کنم همچین آدمی تو کل طول عمرم ندیدم ...

فقط سعی می کنم بهش فکر نکنم ، فکر کردن بهش روانیم می کنه ... من خیلی موجود ترسویی هستم ... اصلاً دست خودم نیست : (

× حس می کنم دیشب دزد اومده بود خونمون ! همیشه بهم میگن متوهم ! :(((((( من واقعاً می فهمم ... اون بارم که دوچرخه نازنینمو برد بهشون گفتم صدا از پایین میاد و باورم نکردن ! سری بعدترشم بهشون گفتم دیدم دزد می خواست بپره از دیوار تو خونه بازم باور نکردن : ( در کل حرف یه بچه دو ساله رو نباید باور کرد! بچه س دیگه !!!!!!!!!!!!!!!

× میرم خط ثابتمو فعال کنم : ( شماره ی نو ... زندگی نو و از این حرفا

× یه چیزی هم می خوام پست کنم که ببینم میرسه یا نه ! سیستم پست ایران مزخرفه ! یه بار دوستم برای خواهرش از آلمان عطر می فرسته ، دوستم بازش می کنه می بینه فقط یه جعبه ی خالی عطر توشه ! میره پست و شکایت می کنهبهش میگن خانوم می خواسته شوخی کنه باهات !!! الکی جعبه عطر فرستاده :))) !!! هرچی میگفت آقا خواهرم فرستاده!!! شوخی چیه میگفت نه دیگه! از اون ور پیگیر شدن که دیدن بسته عطر با وزن 1 کیلو مثلاً ارسال شده ! بعد از تهران به رشت شده 100 گرم :)))! من با دوستم بودم این اتفاق افتاد وگرنه شاید باور نمی کردم اصلاً :))












نظرات 6 + ارسال نظر
asmani 1393/10/12 ساعت 15:46 http://asmani1111.blogsky.com/

مگی بانو بسته هایی که از خارج کشور میان همشون بدون استثناء باز میشن قبلا بعد باز کردن اونو داخل یک لفاف پلاستیکی میزاشتن که روش هم نوشته بود بازرسی شده به نظرم واسه احقاق حقت هم شده پیگیر این مسئله باش

من یه بار واسه خودم پیش اومد که پیگیر شدم . اما میگفتن از آلمان پیگیر شو !!! حالا یکی برام کادو فرستاده زحمتش شده من دوباره بگم برو پیگیر باش !!! اونم رفت و پیگیر شد گفت از مرز رد شده وارد خاک ایران شده بسته و تو ایران گم شده !
حالا بسته هایی که واسه ایران هستن چی ؟
یه چیزی 4 آبان فرستادم بره تهران آدرس هم سر رااااست ! اما بسته به دست دوستم نرسیده:-(((

mika 1393/10/09 ساعت 19:16 http://mika-majd.blogfa.com

سلام مگی جون
احتمالا مامور پست از بوش خوشش اومده نتونسته ازش دل بکنهطفلکی خوشش اومده ندزدیه که

:-)))) حتماً !

زری 1393/10/09 ساعت 17:43 http://zary-tanasob.blogfa.com

اینجا این چیزا تعجبی نداره مگهان جون
فقط باید کلاهت رو دو دستی بگیری تا نبرندش
اگه دزد به کسی بزنه میگن برو دزد رو بگیر بیار تحویل بده

: ( چی بگم واقعاً
آدم غصه ش میشه از شنیدن این ماجرا ها

امین 1393/10/09 ساعت 17:40

نظرات من تایید نمیشن چرا خب
نکنه ممنوع التایید شدم من خبر ندارم
آره ماشالا همه زدد هستن
منم واسه دیپلمم که بگیرمش دو تا از امتحانات رو رفتم نهاوند استان همدان و بعد از امتحانا برگشتم خونه و منتظر نتیجه و پرونده ام نشدم خلاصه اینکه پرونده رو واسم فرستادن با پست پیشتاز
وقتی رسیده بود در خونه مامان تحویل گرفته بودش با اینکه متوجه شده بود بسته غیرعادیه و پاره شده پاکت بسته ولی تحویلش گرفته بود از پستچی به اصطلاح
ما که همون موقع متوجه چیزی نشدیم گذشت یه مدت مامانم گفت شناسنامه ات نیستش , کجاست
بردیش نهاوند اوردیش با خودت گفتم نه
بعدش گفت پرونده ات که اومده و چرا شناسنامه ات توش نبوده بعد از کمی فکر کردن گفت روزی که پاکت رو اوردن دیدم بسته پاره بود گوشه اش
نتیجه اینکه پاکت رو پاره کرده بودن توی اداره پست و شناسنامه ام رو دزدیده بودن , بی شلفا
همزمان یکی در اومد گفت ما هم شناسنامه پسرمون گم شده بود اقدام نکردیم واسش رفتن یه استانی دیگه به اسم پسرم 100 میلیون وام گرفتن و کلاهبرداری کردن
حالا ما گرفتار دادگاه و کلانتری و دادگاهیم بابت وام
و گفتن چرا شناسنامه گم کردی زود اقدام نکردی واسه پیدا کردنش و یا المثنی گرفتن
میگفتن برو سریع المثنی بگیر
منم حساس , گفتم صد سال سیاه , من المثنی بگیرم با اون مهر قرمز تابلوش عمرا , من شناسنامه خودمو میخوام
خلاصه کار کشید به اداره اطلاعات که نرن کلاهبرداری باهاش بکنن , بعدش گفتن ما میریم اداره بررسی میکنیم ساعتی که بسته شما اومده چه افرادی توی اداره تحویلش گرفتن و کی بسته رو رسونده تمام نفراتی رو که در اون ساعات سر کار بودن ازشون سوال میپرسیم و معلوم میشه کار کدوم یکی شون بوده
گفتن خودتونم برید اداره بگید زود میترسن و معلوم میشه کار کدومشون بوده
رفتیم اداره پست و این حرفا رو زدیم گفتیم رفتیم اداره اطلاعات
باورت نمیشه فردا صبح شناسنامه رو اورده بودن ادراه ثبت احوال تحویل داده بودن
مامانم رفته بود سر زده بود اومد گفت پاشو بیا بریم اداره ثبت احوال شناسنامتو نمیدن میگن باید خودت باشی
یارو پیر مردی بود گفتم کی شناسنامه رو اورده و تحویل داده در اومد گفت به تو چه مربوطه , خواستم دستمو دراز کنم زیر اون نیم دایره دماغشو بشکونم و در برم ؛ بی شلف
ولی خب نمیشد
ولی خو شناسنامه ام رو پس گرفتم
همه شون یه مشت دزدن , شک نداشته باش

اگه یادت باشه گفته بودم کامنتی که درباره ی اون پست باشه اصلاً تایید نمی کنم : )!
دو تا کامنتت توضیحات واضحات داشت و ترجیح دادم تایید نکنم .
عجب افتضاحی !!! اینم چیز مهمی نبوده اما بالاخره طرف زمان گذاشته هزینه کرده چیزی رو فرستاده واسه کسی و قطعاً می خواسته که برسه به دست کسی ! اینکه یهو غیب شه خیلی خیلییی عجیبه ...
نمی دونم واقعاً کی می تونه دزدیده باشه عطر رو ... این بسته ای که من فرستادم توش یه کتاب کوچولو بود ! همین ! چیز خاصی نبود

اف 1393/10/09 ساعت 16:24 http://darhamnevesht.blogsky.com

سیستم پست داغونه
ما تو کار قبلیمون خیلیییی با پست کار می کردیم
یه عالمه اتفاقای عجیب غریب می افتاد !
وقتی هم کسی شاکی می شد میگفتن هربسته رو 3-4 تومن بیشتر بدین ، با بیمه بفرستیم!!!
جالبه که یه بار یه بسته ی بیمه شده گم شد به زووووور یک سوم پولشو دادن

پست با بیمه افرووووز ؟!
کاش یادم بووود اینو بیمه می کردم اقلا .. یه بار فرستادم نرسیده و آبروم رفته ! دوباره اگه تکرار شه ماجرا چی ؟!
بیمه تاثیری نداره که دقت بیشتری کنن واسه رسوندن نامه به دست کسی ؟!
یه سوم :))))) دستشون درد نکنه واقعاً

ش 1393/10/09 ساعت 16:05 http://pazal.blogsky.com

سلام وبلاگ زیبای داری به وبلاگ منم سر بزن
http://pazal.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد