مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دیشب!


برام نوشته اینجا همه چیز خوبه ، جای مارتینا ، تو و Gerper* خالیه ...

و برام عکس می فرسته از لحظه هاشون و درختِ کریسمسِ خونشون !... میگه اون گیفت قرمز رو می بینی ؟ مالِ توِ ... 

سانتا برات می فرسته ایران ...  





* اسم دخترکِ خیالیِ دو رگه ی من ! که به زبون من درآوردیِ جرپریش حرف می زنه ! ادغامی از زبان آلمانی(جرمنی)زبان فارسی(پرشیا) و اون ایشِ آخر هم بر می گرده به انگلیش 

نظرات 5 + ارسال نظر
e2 1393/10/05 ساعت 23:11 http://nafas1357.blogfa.com/

من اصلا بچه دوست ندارم...احساس میکنم مخل آرامش و آسایشه

محمّد خان ! تحویل بگیرید یک بانوی بچه ندوست !!!

کلوچه 1393/10/05 ساعت 19:47

عه مگی من فک کردم فقط ب دوستای ثابتت میدی..خب پس میشم

نه این دو رقمی ها خانومونه ست و شمام که نیمچه خانومین دیگه ایشالا :دی

کلوچه 1393/10/05 ساعت 19:24

من ک مشمول دریافت رمز نمیشم احتمالا

چقدرررر نا امید ! من از آدم های نا امید خوشم نمیاد ! سو به شما رمز تعلق نمی گیره :))

اوه مای گاد! رفتی تو جهاد تولید نسل
نمیدونم من که هر دختری رو تا حالا دیدم یا ضمنی و یا علنی گفته من بچه دوس دارم وخوابشو میبینمو ... ولی پسرا تو این خط ها نیستن! خیلی هنر کنن میگن بچه هم خوبه! ذوقشو نمیکنن و دلشون غش نمیره!...
البته نمیگم بده ها! کلا این فازشون برام جالبه!

بله جهاد تولید نسل : ) فعلاً که مرحله اولیه صورت نگرفته بهتره درباره ش نظر ندم شاید مزدوج شم و ببینم باباش ارزش یه دونه هم به زور داره ! دیگه دو تا و سه تاش نکنم ! والا
فرفری (دوستم! ) میگه اینکه این هنه بچه دوس داری نشون میده بی نهایت احساساتی هستی ! و البته از نقاط ضعفم می دونه اینو ! به نظرم ذات دخترا اینطوره که بچه دوست باشن !

به به اسمشم انتخاب کردی گرپرخانوم !
چرا انقد دخترا بچه دوس دارن! همشون تو خواب و خیال خودشون بچه دارن واسه خودشونو باهاش زندگی میکنن! حتی خوابشو میبینن!

سلام و بله ! البته جرپر هست . شروع جرمنی و پرشیا !

مردا هم همینطورن خیلی هاشون. اونایی که احساساتی هستن بیشتر : )
من تو دوستام اولین موجودی هستم که بچه دوستم و بچه ها هم منو دوست دارن خیلی... دخترا الان اونقدرا هم بچه دوست نیستن ! من خیلی بچه دارم تازه همین یکی نیست که !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد