مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از آدم های پیگیر خوشم میاد.



من هیچ وقت سر هیچ چیزی ، پیگیر نبودم . در واقع پشتکار نداشتم ، به هیچ عنوان .

ولی از آدم های با پشتکار خوشم میاد . از اعتماد به نفسی که دارن خوشم میاد . گفته بودم یه آقای سنی(با اعمل ضمه روی حرف س بخونیدش!) بنده رو پسند کردن و لایق دونستن که مادر بچه شون و همسرشون باشم !!!

ایشون جواب قطعی رو از من گرفتن . گفتم که حتی بهشون گفتم من تو گذشته هام موندم و هنوز آماده ی وارد کردن کسی تو زندگیم نیستم (در حال حاضر احساس می کنم از گذشته اومدم بیرون و خیلی هم خوبم البته!). و درباره ی تفاوت های اعتقادی هم بهشون گفتم که من ترجیح میدم با کسی شریک شم زندگیمو که از نظر اعتقادی تفاوتمون کمتر باشه. با توجه به اینکه هر دو باورهای مذهبی داریم تا حدودی ! کنار اومدن باهاش کار ساده ای نیست .

حالا ایشون تمام شهادت امام های محترم رو ثبت کردن و تو روز شهادتشون جملاتی رو ازشون نقل می کنن و معلوم هست که می شینن مطالعه می کنن و اینا رو برای من می نویسن . بدون هیچ گونه درصد خطایی ... همه رو یادشون هست و به بنده هم یادآوری می کنن . هیچ حرف دیگه ای بینمون زده نمیشه. هیچی... امشب اس ام اس دادن که میم بانو ! برای تولدتون یک بسته ی معنوی درست کردم. می دونم هدیه م رو قبول نمی کنید لطفاً این رو قبول کنید . بخونیدش . بعد از 2 3 ساعت جواب دادم . نوشتم : " ممنون آقا . من فکر می کنم یادگاری داشتن از یه عابر ، بی معناست . شما تو زندگی من یه عابر با ویژگی های خیلی خاص بودید. دلیلی نداره هدیه ازتون دریافت کنم . خوب باشید و باز هم ممنون"

جواب داده : سرسخت تر از شما هم وجود داره تو دنیا ؟

جواب ندادم ، برام نوشت : بانو میم ! قطعاً خوابتون برده که جواب ندادین . پس شبتون بخیر انشالله.

× قطعاً بیدار بودم! ولی یه چیزی ، از این همه اعتماد به نفسش خوشم میاد! از اینکه فکر می کنه تو ذهنم کس دیگه رو دوست دارم هنوز و به خودش ایمان داره ، مطمئنه که می تونه عاشقم کنه خیلی خوشم میاد !

× جوابم منفی تر از همیشه ست . اگه می شد می گفتم برای تولدم یه کم از اعتماد به نفسی که در وجودش هست رو برام بفرسته ! برای عاشق کردن ، به مقدار زیادی اعتماد به نفس نیاز دارم !








نظرات 5 + ارسال نظر
لیلی 1393/10/04 ساعت 21:51

واقعا اعتماد به نفس و پشتکارش قابل تقدیره. منتظر روزی باش که بیاد بهت بگه من مطالعه ی کامل کردم و حاضر به تغییر گرایش دینی ام هستم بیا یک بار دیگر درباره ی من فکر کن!

واقعاً ... گرچه به نظرم این همه اعتماد به نفس هم خوب نیست! احتمالاً همین کارو قرار هست بکنه وگرنه دلیلی نداره همش یادآوری کنه که در حال مطالعه ست و نتایجش رو هم برام ارسال کنه !!!

رهگذر 1393/10/04 ساعت 19:54

حالا واقعن گذشته رو فرامدش کردی ؟یا دروغ میگی به خودت و ما

دلیلی برای دروغ گفتن هست ؟
من واقعاً فراموش کردم . نمیگم چیزی از گذشته یادم نمیاد . میاد ولی وارد آینده نمی کنمش ...همین

حالا بسته معنویش رو میگرفتی بنده خدا اینهمه زحمت کشیدی بسته بندی کرده! اعتماد به نفس نیست دیگه اون اعتماد به سقفه!
هر چی میکشیم از این خود کم بینیه! مثل منی منم هی عاشقم میشن هی باور نمیکنم

بسته معنویش رو هم می گرفتم بی معنی بود واقعاً ! مخصوصاً ایشون خیلی خود بزرگ بین هستن و می گرفتم فکر می کردن خوشم اومده و ناز می کنم :| وگرنه من عاشق هرنوع هدیه ای هستم از طرف هرکسی هم باشه ...
واقعاً واقعاً حالا هی عاشقم نمی شنا اما یکی دو موردی هم که شدن من باور نکردم دیگه !

تو ام کشتی ما رو با این خواستگارات:-D تلفن اون رفیق متاهلت رو بده هماهنگ کنم همون پسره رو بگیریم برات:-D

:دی ! یعنی همشونم رو هم بذارم یکی درست و حسابی نیست بابا
رفیق متاهلم مگه من ترشیدم واقعاً که اینجوری باهام برخورد میشه ؟
من 50 ساله نیستم که باو ! تازه 24 سالمه همش

اف 1393/10/04 ساعت 09:10 http://darhamnevesht.blogsky.com

اعتماد به نفست پایینه عایا؟!

عاخر چرا؟!!!!
تو همه چیزت عالیه دختر

منم یه پیگیر این شکلی داشتم!! هنوزم گاهی پیگیره البته

اعتماد به نفسم...
شاید نوشتم یه بار درباره ی کمبود اعتماد به نفسم ...
در کل احساس خوبی به خودم ندارم و وقتی کسی عاشقم میشه باورش نمی کنم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد