مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تهران ...



همه ی این هفته رو ، بابا و خواهرم تهرانن ... منم که معلومه جای درس خوندنم ، تو فکر برنامه ریزیم که تنها نباشیم با مامان ... مهمون دعوت کردم ، شب هاش درس می خونم !

شاید بابا مجبور شن برن تهران ، چقدر این مرد فراریه از تهران ! حاضره هر روز مسیر رشت-تهران رو طی کنه اما اونجا یه خونه نگیره و موندگار نشه ... بهش می گیم ما هم میایم باهات تهران ! میگه شماها اونجا دق می کنید که ! دلم نمیاد ببرمتون تو اون همه کثیفی !!!

×××

مدیر کل مجموعه ی این صنعت که عوض شد بابا گفت آخیش یه نفس راحت می کشم (پست نوشته بودم درباره ش!) من دیگه باهاشون همکاری نمی کنم و همینجا تو شرکت می مونم و فقط ماهی یه بار میرم واسه گزارش دادن ! که وضعیت بدتر شد و بهتر نشد ! کارش بیشتر شده : (

میگه باید تلاش کنم همینجوری رفت و آمد کنم و این پروژه رو پیش ببرم از راه دور هر طوری هست ! که مجبورم نکنن برم تهران !!! کلافه می شیم از اینکه همیشه تو راهه : ( حاضرم نیست اونجا باشه ! آخه مرد هم اینقدر وابسته ؟!

×××

به خواهرم میگم من ته ته دلم بدم نمیاد که تهران زندگی کنم و آخر هفته هام بیام رشت ... میگه من هم !!! با این وضعیت کار بابا که نه معلومه اینجاس و نه اونجا نمی دونم چه کاری درسته : (

×××

نگران خواهرم هستم... خیلی  ..... فکر می کنم خواهرم ، یه روزی ازدواج می کنه و میره تهران ... همش یه حدسه ... هرجا که هست خوب باشه ایشالا ...












نظرات 4 + ارسال نظر
اف 1393/10/06 ساعت 09:04 http://darhamnevesht.blogsky.com

نظر لطفته عزیز دلم

:-*

asmani 1393/10/04 ساعت 17:19 http://asmani1111.blogsky.com/

عاقا پاشو بیا تهران چرا میزنی

:))) نه داغ دلمو تازه کردین و صرفاً به همین دلیل داد و فریاد راه انداختم

asmani 1393/10/04 ساعت 17:07 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
منم با نظر پدرتون در خصوص نرفتن به تهران موافقم حیف نیست خودتون رو توی آپارتمان محصور کنید

بااازم هم درووود !
خب برادر من... فکر می کنید الان رشت جایی برای خونه ی ویلایی داره ؟! اینجا هم که هستیم آمارتمانه و رشت خیلی شلوغه و تراکم جمعیت هم خیلی بالا ... تو همسایگی خودمون تهرانی و اراکی و کرمانی داریم . به دلیل آب و هوای خوش اینجا سکنی گزیدن ! رشت در حال ترکیدنه:دی ! ما هم تو یه آپارتمان هستیم !!!

اف 1393/10/04 ساعت 09:19 http://darhamnevesht.blogsky.com

تهران و دوست ندارم
دنبال راه در رو ام از اینجا برم
راستشو بخوای چون عاشق رَشتم یکی از گزینه هام اونجاس!

تهران واااقعا داره غیر قابل سکونت می شه
شده یه شهر صنعتی ! اصلا جای زندگی نیست

منم دوست ندارم واقعاً هم ندارم ! اما این حرکت جالب نیست که مجبور باشی واسه تهرونیا کار کنی ! اون وقت هی این مسیر رو طی کنی بری و بیای ...
وااای رشت خیلی خیلی مفتخره که شما دوسش داری !!!
چقدر خوش بحال رشت میشه شما بیای توش سکنی گزینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد