مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من برم ببینم کدوم کارها رو می تونم تیک بزنم ؟! + عکس



اومدم درس بخونم که نشد دیگه ! بابام میگن بریم دوری بزنیم هوامون عوض شه ! مامان میگن بمونی خونه که درس نمی خونی پس بیا بریم !

میام خونه گزارش می دم : )


---

خب ! من برگشتم به توصیه ی دوست عزیزی که با حرف V کامنت گذاشته بودن رفتم سمت عطر های امانوئل انگارو که دوس داشتم ولی حس کردم شبیهش رو قبلاً داشتم ! و از یه طرف فک کردم واسه مامان بابا تو یه موقعیت از این بخرم که از یه مارکن !

کلی فکر کردم عطر تست کردم و در نهایت انتخابم چیزی نبود جز womanity وای بوووش خیلی واو طور بود !!! خیلییی باعث می شد بگم وااااو :)) دیگه ترجیح دادم یه 100 میل بخرم ازش فعلاً ... بعد یهو گفتم چنل نویر بخرم ! تستر نداشت لعنتی منم شک داشتم از طرفی دلم نمی اومد تست نکرده بخرم ! داشتیم می رفتیم تو عطر فروشی بابا گفت خب نخر من برات بخرم یه هفته ای باید بره برای کارش ... دیگه اونجا با مشورت مامان و خواهرم گفتم این ومنیتی خاص رو می خرم ! می گم بابا برام چنل بیاره از فرودگاه ... اینجوری شد که اول اول ماهی بخشی از ماهانه مون رو به باد فنا دادیم اینم نتیجه ش!: ) باشد که خوشحال تر باشیم ! نمی دونم کرم پودر آرت دکو چند بوده قبلاً اما حس می کنم خیلی یهو گرون شد ! همچین چیز تاپی هم نیست با این قیمت ! : ( یه سایه هم انتخاب کردم که نداشت و قرار شد این هفته برم بخرم! خوشحالم که نداشت !!! بیاره هم نمی خرم ! آخه یعنی چی واقعاً یه رژ 85 تومن !؟ یه سایه 70 تومن ؟!؟!؟! هرجور نگاه می کنم می بینم خرید عطر چقدر با صرفه س !!! اینا که هیچ دوومی ندارن و زود تموم می شن ! باز عطر یکی دو سال می مونه واسم عکس یادگاری قبل از ورود ومنیتی به خونه ! گلدن وود خیلی خوب بود! روزی که کادو گرفتمش دوسش نداشتم!!! بعد باهاش دوست شدم و الانم که ته تهش هست : ( دلم براش تنگ میشه !

---

دیشب شام مهمون داشتیم دوستم اینجا بود ، هوس  کشک بادمجون کرده بودم که مامان برام درست کرد ! با ماکارونی : ) 

امشبم کول کاپ گرفتیم و همراه همون کشک بادمجون و اینا خوردیم !

---

دوستان ! عیدتون مبارککک ! خدایا شکرت که صفر تموووم شد : )

و بهااار دوست داشتنی / زمستون خیلی دوست داشتنی تر رسیده و حس شادی عمیقی تو وجودم هست . الهی همگی خوب، خوش و سلامت باشین !می دونم که این ماه ، ماه بهتری برای هممون خواهد بود . انشالله

× تنها قسمت بد امشب این بود که من سر درد شدم یهو : ( سردرد خیلی بدی هم بود و هست : ( چای بهم بدن مامانم میرم می خوابم : (  چای + حلوا  آورد مامانم برام و خوب شد حااالم ! 

+

اونـقدر خوب شدم که کتاب و شروع کردم یه ساعت پیش و الانم 50 صفحه مونده به آخر داستان : )!!!

+

یه پست دیگه ی عکس دارم هست پایین تر که از تختم و رو تختی هامو مخلفاتش عکس گذاشتم :)) این عکس ها رو از آرشیو گوشیم پیدا کردم!!!











نظرات 5 + ارسال نظر
mika 1393/10/03 ساعت 15:33 http://mika-majd.blogfa.com

سلام
میگم مگی بیا همه عطراتو با هم قاطی کن بزن ببینم چی ازش در میادبعد برو سر کلاس مردم رو مدهوش کن
وووووای کشک بادمجون ولی نه به پای کبابی که الان زدم به رگ نمیشهگوشت خور قهاری هستم من

سلام بر گوشت خوارِ گوشت خواران !!!
هی وااای... اینا که اسپری می زنن و روش عطر... هرگز نتونستم باهاشون ارتباط برقرار کنم ببینم واقعاً ایده شون چیه

عمو سیبیلو 1393/10/03 ساعت 11:57

اون کشکه بادمجون با ظرفش تو حلقممممممممممممممممممم
خدا بگم چیکارت کنه
دهنمان پر از آب شد
ای مرغ تو روحتون تخم بگذاره
نکنین از این کارها، نکنید


از دست شماااا عمووو !
مامان من خیلی غذاهاش مخصوصه ها بیاین براتون غذا درست کنن

هدی32 1393/10/03 ساعت 11:22


به به چه عطرهایی دوست خوش سلیقه ام

قابل شما رو نداره اصلاً

دنیای جالبی داری واسه خودتا مگی
واست شادی های خیلی عمیق و از ته دل آرزو میکنم. خیلی خوبه که قدر خانوادتو میدونی و در کنارشون شادی. خانواده خوب رو با میلیارد ها پول نمیشه خرید... همیشه سلامتو شاد باشید.

می دونید ؟ من حس می کنم فرصت زیادی ندارم که بتونم در کنارشون باشم . واقعاً سختی هایی که کشیدم تو زندگیم کم نبوده و الان زمانش رسیده که به خودم استراحت بدم . واسه همین سعی دارم خوشحال باشم . گرچه زخم گذشته هنوز جاش هست و کامل خوب نشده : )
ممنونم محمد جان... انشالله خودتون خانواده ی خیلی خوبی رو تو آینده تشکیل بدین : ) انشالله : )
شما هم سلامت باشین

سلام

امیدوارم خوشتون بگذره...

همیشه شاد باشید

سلام ... ممنونم
هم چنین : )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد