مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بدانید و آگاه باشید !از هر دو نفر ایرانی ، یک نفر گشت ارشادند !

پارسال بود با نگین برنامه گذاشتیم صبح بریم استخر ! ساعت 8 صبح قرار داشتیم از هفت بیدار شدم و دوش گرفتم آماده ی رفتن شدم !

هی فکر کردم کدوم مایومو بپوشم و یکی رو انتخاب کردم !

رفتیم استخر دیدم عه ! این استخر امروز مخصوص آقایونه! تز دادم بریم استخر سپاه ! رفتیم از این سر به اون سر شهر ، خیلی خوشحال که طلسم شکسته شده ! رفتم بلیط خریدم خیلی خوشحال ! که خانومه گفت بیاین داخل مایوتون و ببینم یه لحظه !!! گفتم جااان ؟! مایومون!؟ گفتن بله ! اینجا استفاده از مایوهای بی کی نی مجاز نیست !!! متاسفانه مردم مایوهای خیلی خیلی بازی می پوشن و این خلاف شان یک بانوی پاکدامن هست و متاسفانه این روزا تعداد این مدل مایوها زیادتر از قبل شده  !!!!!!!!! و ... و... و.... منم نو کامنت بودم ! حرفاشون که تموم شد گفتم شرمنده من شرایط ورود به استخرتون رو ندارم و بانوی پاکدامنی نیستم و دامن هم پام نیست!!! :-))))) گفتن حالا ببینم در چه حدی هست اگه آستین نداره اشکالی نداره ها!!!!!!! گفتم نه قطعاً شرایطش رو ندارم و خداحافظی کردیم و دست از پا دراز تر اومدیم خونه ی ما مهمونی !!! به دوستم میگم پاکدامنیمونم زیر سوال رفته می بینی ؟ من مایو هام هر سه همینقدر ضد اسلامی!!!!! هستن.

تو عمرم گشت ارشاد در آب ندیده بودم که بالخره دیدم !

بعد از 23 سال عمر فهمیدم گشت ارشاد آب داریم !

امروزم بعد از 24 سااال عمر تازه فهمیدم ، گشت ارشاد وبلاگی هم داریم ! :)))) با لباس مبدل هم ظاهر میشن! (دوستانم هستن که با اسم دیگه میان برای ارشاد!!!)

واقعاً شما خسته نمی شی از ارشاد من ؟! : ))))))

××× 

امروز پریود مغزی دوباره شروع شده و من دلم یه آدم تشنه ی محبت می خواد که بی اندازه بهش محبت کنم : ( ! کاش مثل همه پاچه می گرفتم منم : (

خوندن نماز صبح ، یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیاست . حیف که من خیلی تنبلم !

×××

من دلم مشهد می خواد ... با همه ی فاسد بودنم : ) با همه ناپاکیم ! دلم برای نماز جماعت تو حیاط حرم تنگ شده ... 3ماه گذشت از آخرین نمازی که تو حرم خوندم...















نظرات 6 + ارسال نظر
بهسا 1393/10/03 ساعت 08:41

در مورد گشت ارشاد آبی و این برخوردی که داشتی ترجیح میدم سکوت کنم و بدون شرح بمونه!
اما درمورد حرم باهات بدجور هم عقیده ام خصوصا دیروز که دلم پر می کشید.دلم می خواد ناگهانی برا جفتمون سفرش جور شه!



---
فاطمه میگه اگه می خوای بری همراهت میام ! حالا باید دید چی میشه ایشالا جووور شه تو هم بری دوستم

ه. 1393/10/02 ساعت 15:47

ا چه بد.
آخه بنده تو دوران راهنمایی وزیر ارشاد بودم.
یه دو ماه پیشم یکی از اساتید بنده رو به گروه فشار منسوب کردن.
گفتم شاید گشت ارشاد اینجا هم شدم خبر نداشتم.

منهای شوخی. مگهان خانم برادرانه بهتون می گم. یه سری رفتارها بد نیست و مشکل شرعی نداره. اما ممکنه آدمو به نا کجا آباد ببره. فکر نکنید که مراقبید.
مولانا تو یه بیت راجع به برده شدن ایمان آدم توسط شیطان میگه همونجوری که هوا از آب بخار می دزده شیطان اینجوری دینمون رو می دزده. شعر رو یادم رفته.

شیطان غیرت و عفت آدمو خیلی راحت تر از ایمان آدم می دزده.

:-)
موافقم که ممکن هست عفت انسان دریده بشه در لحظه ای ...
سکوت و خیلی فکر ... همین که فکر می کنم به اعمالم... جای شکرش باقیه . حق با شماست

ه. 1393/10/02 ساعت 14:51

ببینید منظورتون از گشت ارشاد بنده نیستم که؟

: ) هستین مگه ؟
منظورم خیلی ها بودن ! که حالا صرفاً به دینداری دعوت نمی کنن ها... می تونه این گشت ارشاد بر عکس هم باشه . و البته یک کامنت خصوصی بود که توسط شما هم نوشته نشده بود . آی پی میفته اینجا

کلوچه 1393/10/02 ساعت 14:22 http://colooche.blogsky.com

واااااااااااااااااای مگهان مگه تو با بیکینی میری استخر؟!!مگه نمیدونی آدم باید با شلوار کردی بره استخر؟!برو توبه کن

از اون به بعد متنبه شدم کلوچه جان !!! : )))
دیگه حمومم که میرم محض احتیاط لباسم رو در نمیارم : ))) خدا شاهده :)))))))

وقتی اون قسمت آخر پستت رو خوندم عصبانی شدم از دستت
کی گفته تو بدی دور از جونت فاسدی و...... چرا به خودت بر چسب می زنی ؟ اونقدر عصبانی می شم از دستت که اگه پیشم بودی ....
بعدشم یه عده ادم که معلوم نیست کی هستن وچه مدلی کامنت مزخرف بذارن برات وناراحتت کنن
میخواستم بهت بگم ولی با خودم درگیر بودم که بگم یا نه استاد اعظم میگه هیچ ادم بدی وجود نداره حتی اون قاتل وجنایتکارشم اگه بگردی یه چیز خوب تو وجودش هست

نگران نباش خورشید جان ! اون واژه ی فاسد درست بر می گرده به کسی که این لقب رو تو ذهنش به من داده من از خودم و کارهام با خبرم... خدا رو شکر نون کسی رو نبریدم زندگی کسی رو خراب نکردم ... و واقعاً بد نیستم . بد مطلق نیستم .
صرفاً برای اینکه نیان نگن تو که خونه ت تبدیل به ف. خونه شده و دوستات ف... هستن و ... چرا نماز می خونی ؟ نوشتم که دیگه تکرار نشه این کامنت

asmani 1393/10/02 ساعت 08:07

سلام
به تذکرات گشت ارشاد دریایی بی توجهی واقعا راست میگی به مایو همتو محیط زنونه گیر میدن? واقعا که پسرا خیلی آزاد ترن در مورد ارشادوبلاگی تجربه ثابت کرده اینا که دائم در حال نصیحت کردن مردم هستن خودشون در خلوت آن کار دگر میکنند. صبح اینقدر ورژن تنبلیم بالا بود وقتی بیدار شدم خدا خدا میکردم وقت نماز گذشته باشه تا بخوابم خدا هم که زرنگتر انگار ساعت رو نگه داشته بود شما که به مشهد نزدیک تری دل رو به دریا بزنید برید

سلاااام و صبحتون بخیر و خوشی انشالله ! حسابی التماس دعا... خدا دوستتون داشت که ساعت و متوقف کرد براتون دیگه !!!
آره خدا شاهده ! شدیدا سفت و سخت بودن و نیم ساعت داشتن توضیح میدادن دخترای امروزی مایو های آنچناااانی می پوشن :-))) من برام سوال پیش اومده بود که واقعاً مایو با مایو چه فرقی داره ؟! والاااا ...
اونجا اینجوری بود من با همین مایو همه استخر های دیگه رو رفتم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد