مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من ؟! ویار ؟!؟! اون هم ماهیچه ؟!



حالم که بد میشه بد ادا تر و بد غذا تر از همیشه م میشم : ( ! حالا تو این حال خراب ، من هوس کردم ! هوس ماهیچه ی پسران کریم !

هزچی می خوام حواسم رو پرت کنم نمیشه : ( دل بی عقلم نمی فهمه من اینجام و تا مشهد رفتن کلی برنامه می خواد!

من هوس ماهیچه ی پسران کریم کردم : ((

من ، مگهان ، موجود فراری از گوشت اعتراف می کنم در حد یکی دو قاشق برنج و ماهیچه با اون سس محشر و پیازش واقعاً حالمو خوب می کنه !

من مشهد می خواااام : (((((((((

از امروز صبح تا الان همش چیزهای مختلف هوس می کنم ! کم کم دارم نگران می شم ...

+ پست تو حالت دراز کشیده با یه چشم باز یه چشم بسته نوشته شد ! طبق معمول همیشه با گوشی آپ می کنم .







نظرات 2 + ارسال نظر
اف 1393/09/30 ساعت 10:57

عاخ عاخ عاخ. کوچولو دارى؟!!! :))))))))

انگااااار من اینقدر بچه دوس دارم که همش توهم بارداری دارم :))))! الانم پاشدم واسه صبحونه دلم پسته ی خام می خواد ! تو خونه نداریم و منم غرم گرفته : ))

آشنای دور 1393/09/30 ساعت 03:00

مگهان جان .من از خواندن شما و روزهای و ساعت هایت لذت می برم . همیشه فکر می کردم تو در دنیای واقعی خوشی هایت از ته دل نیست . رضایت از خانواده و همه چیز. حدود یک ماه هست که نوشته هایت را دنبال می کنم. می شد به روی خودم و شما نیاورم و بگذارم رها بنویسی و من هم بخوانمت. اما دلم خواست یک بار به شما بگویم تمام حس خوبم را .همیشه به شما و آرامش خانواده ت حسودیم میشد. همیشه فکر میکردم شما یک ویترین هستید و فقط نقاب خوشحالی زده اید .اینجا باورم را عوض کرد. من میدانم پدر شما چقدر بزرگوار هستند .مادرت برایم همیشه سمبل آرامش بودند. مگهان جان. از من نخواه گه نخوانمت. دختر پرشور رشت.

.......
سلام . لطفاً خواهشا اینجا رو نخونید هر کی که هستید . هنوز فکر می کنم اشتباه گرفتید من رو . اگر نه خواهش می کنم بگید فکر می کنید کی هستم . شما اطلاعاتی که دادین و من تایید نکردم همه ش رو تو وبلاگم نوشته بودم . از هیکل رنگ چشم مو علاقه م به مامان و بابام. اینا رو که اینجا بارها نوشتم. اگر می شناسینم بگین کی هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد