مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یه شب عالی !


شام در پیتزا پیتزا میل شد . و همه چیز خیلی خوب بود ! من مامان و خواهرم بالا بودبم حاضر می شدیم که بابا یه تیپ خفن زد و رفت تو ماشین :))) رفتیم تو ماشینم نفهمیدیم چی با چی پوشیده !

پیاده شدیم بریم ایکیا خرید دیدیمش و خنده ای بوداااا مامانم داااد و خنده که ف ! الوانی شدی برا خودت :))) الوان : کنایه از رنگارنگ بودن لباس های بابا !!! همه لباسای خوبی بودن ولی کاملاً بی ربط و یه کم خودشم به خودش خندید گفت آخه نمی دونید که شلوارمو دیشب پاره کردم !!! گیر کرده جایی پاره شد:| ما همه :| یه ماه پیش که می رفت سفر براش کت و شلوار نو خریدیم . یعنی این مرد اصلاً متوجه نیست لباس های رسمی مال پوشیدن تو باغ و استخر ماهی و گاوداری نیست !!! هر سری میره بازدیدی جایی میاد با شلواد سوراخ! کفش سیمانی !!! بلوز رنگی ! همه ی زندگیش اینه عملگی کنه ، در کل هر کارگری تو خونمون میاد میشینه بابام میگه بذار من یادت بدم!!!!!! این همه اعتماد به نفس یعنی :| :((

می گفتم ... همه چیز خوب بود ...

جز اینکه من خیلی خرید داشتم و هیچی نخریدم لباس واسه خونه می خواستم و می خواستم از دنیلی یکی دو تا کفش بخرم و یه عطر خوب ! از بس معضل کفش دارم ! یه سری خورده ریز می خواستیم از ایکیا خریردم و رفتیم خانه و آشپزخانه که 10 شده بود و در بسته بود !!! حیففف می خواستم کلی چیزای خوشگل بخرم . اینجا نگفتم تا حالا من عاشق ظرفم کریستال / فانتزی / سفالی / سرامیکی... هر نوعی !

دلم یه آشپزخونه بزرگ می خواد که توش ظرف پر کنم و لازم نباشه یه سری رو بدم بیرون برای خرید چیزهای جدید ...

---

خب اینا رو گفتم حالا یه چیزی درباره ی خودم بگم ! من عاشق اینم که تو خیابون بچرخم ویندو شاپینگ کنم و اگه چیزی دیدم و یاد کسی افتادم براش بخرم ! اینجوریاس که پول دستم نمی مونه واقعاً ! چند وقت پیش رفتم جورابان و واسه خودم النا دختر سارا و سورنا پسر اون یکی دوستم تا جا داشت خرید کردم . بعد واسه یه دوست عزیزی هم یه سری جوراب خریدم که روم نشد بهش بدم هیچ وقت ! امروز که رفته بودم ایکیا و یه سری ظرفای رنگی داشت که یاد کسی افتادم با دیدنش اما دیدم بازم روم نمیشه بی دلیل بهش کادو بدم و بی خیال خریدنش شدم !

این مدل خرید کردن بدون هیچ گونه محدودیت تو خون مامان و بابام بوده و الانم به من منتقل شده ! خواهرم اصلاً مثل من نیست و فقط واسه خونواده راحت خرج می کنه و برای بقیه این ولخرجی رو نداره .

من که واقعاً با کادو خریدن حالم خوب می شه واقعاً !!! دلم می خواد یه مناسبتی شه برای یکی کادو بخرم ! باید ببینیم اولین رخداد دی ماه کی هست و به کی قرار هست حال بدیم :دی

---

شب خووووبی داشته باشید . خدا رو شکر کنید و کلی خندون باشید . حتی اگه دوستتون بهتون نارو زده ! حتی اگه تو زندگیتون شکست خوردید ! حتی اگه حساب بانکیتون خالیه که ایشالاااا مال هیچ کس نباشه ! خدا خییییلی بزرگه ... خیلی : )








نظرات 15 + ارسال نظر

من تولدم دوم دی!!! مناسبت از این نزدیکتر

واااو ... دی ماهی بودی شمام ؟
خوش خوشااانمان شد بسی !
خب آدرس پلیز

اف 1393/09/29 ساعت 09:43 http://darhamnevesht.blogsky.com

منم 5 شنبه ایکیا بودم
دلم خونه خواست که مال خودم باشه و هی خوشگلاسیون براش بخرم!
منم همه ش هر چی می بینم می گم عه این واسه فلانی خوبه
اینو واسه این بگیرم
اونو واسه این بگیرم!!
جالبه یه وقتایی آدمای بی ربط میان تو مخم
مثلا میگم
واااای این چقدر به خونه ی دوست پسر فلان دوستم میاد!!!!

همیشه شاد و خوش باشی.
عاقا حالا که انقد از کادو خریدن لذت میبری میخواستم بگم منم انقد از کادو گرفتن لذت میبرم! مناسبت خاصی نمیخواد که! آدرسمو که داری (تهران ولیعصر...) یه کادو میتونی بی مناسبت بفرستی انقققققد خوشحال کنندس یهویی ببینی یکی واست کادو خریده دیگه حالا خیلی نمیخواد خودتو به زحمت بندازی دیگه هر چی کرمت بود

ممنووووووونم : )
از دست شما :)) منم کادوی یهویی و بی مناسبت وااااقعا دوس دارما :دی

خورشید 1393/09/28 ساعت 18:45

علیرضا موافقم مگی کنارمون باشه
ترتیب دعوت نامه وبقیه کار ها رو خودت بده
چرا فضولی می کنی اقا خوو میخواد یه چیز خوب برام بخره
.....................................................................
مگی: حرف پس انداز شد تحویل نگرفتی خواهر

از دست تو خورشید بانو.... نه نمی دونم چرا جواب کامنتم ثبت نمی شد : )
ببخش منو :-*

mika 1393/09/28 ساعت 16:40

باشه خرداد هم زیاد دور نیست میدونی صبر کردن هم صفت خوبیه منم یه کمی از این صفت بهرمندم
وعده ی ما خردادمگی من بخاطر تو صفتمو ترک کردم تو هم جبران کن دختر خوبخودم اونموقع یادت میندازم

از دست توووو دختر خردادی ... آخ مامان سورنا هم خردادی بود :( یه جوری یادش میفتم میگم یادش بخیررر که انگار زبونم لال فوت شده

... 1393/09/28 ساعت 14:14

سلام عزیزم من میخوام یه انتقاد بکنم میدونم تو دوست داری از احساسات درونیت بنویسی و نظر آقایون رو بدونی ولی بنظر من همین اقایون خیلی موجودات عجیبی هستن سعی کن تو وبت کمتر باهاشون در ارتباط باشی و مثلا اگه کامنت میزاری واسشون یکی بزار دیگه حرفو ادامه نده اینجور اونا پررو میشن اونا فقط واسه سرگرمی با دخترا حرف میزنن سعی کن بیشتر با دخترا باشی اینجور دید بدی هم نسبت بهت بوجود نمیاد رمز پست های دخترونه رو هم به پسرا نده اینجوری فکرشون نشبت به همه دخترا بد میشه و به تو هم توهین میکنن ناراحت نشو این فقط راهنمایی بود لطفا نظر خصوصی بمونه

سلام دوست خوبم ... ممنونم که به فکرم هستی و وقت گذاشتی و این همه برام نوشتی ...
من رو ببخش که عمومی کردم ، اما دوست داشتم اینجا جوابت رو بدم : )
من نمی نویسم که نظر آقایون رو بدونم اما خب شخصیت من همین قدر راحت و بی پرواست ...
دلیلی نمی بینم برای مخفی کردنش ... پر رو میشن و چه اتفاقی میفته اون وقت ؟! می خوان بهم نزدیک شن ؟! با چی حرف خصوصی بزنن ؟! که اونم من خودم درک می کنم تا کجا باید اجازه ی نزدیک شدن بهشون بدم : )
کدوم پست اینجا دخترونه بود ؟ من باعث شدم به شمام توهین شه ؟ شرمنده ام واقعاً ... : ) چنین قصدی نداشتم .
این موجودات عجیب که ازشون حرف می زنی یکیشون بابامه یکیشون داداشم اون یکی دایی و پسر عمه و ... اینا همشون عجیبن ؟
برای من نیستن دوست خوبم . مردای دور و برم اینطور نبودن ... من یک رشتی م و اعتقاداتم با شنا فرق داره : ) منو ببخش که درکت نمی کنم : (

mika 1393/09/28 ساعت 14:06 http://mika-majd.blogfa.com

سلام
کادو خریدن خیلی خوبه ولی من معمولا دوس دارم کادو بدم چون وقتی کادو میگیرم تا هزار روز عذاب وجدان دارم این اخلاق بد منه
ولی حالا که اصرار میکنی تولد من خرداده ولی فرقی با دی ماه نداره ایندفعه هم چون تویی عذاب مذابو ولللللللش

سلام دختر
من هم کادو خریدن هم دریافت کردن رو دوس دارم و تو هیچ کدوم از موارد دچار عذاب وجدان نمی شم ؛-)
نمیشه دیگه باید دی ماهی باشی

خورشید 1393/09/28 ساعت 12:52

ادرس چی کی کجا
دختر جان بیا پیش خودم یه دوره پس انداز کردن بهت یاد بدم
کادو تو لدم امسال شفای عزیزامه اگه میخوای کادو بدی فقط براشون دعا کن ویه دعای مخصوص واسه خودم که خدا صبر وتحملم رو زیاد کنه

pari 1393/09/28 ساعت 12:26

یک وقت هایی فکر میکنم مرد بودن چقدر می تواند غمگین باشد.
هیچ کس از دنیای مردانه نمی گوید. هیچ کس از حقوق مردان دفاع نمیکند.
هیچ انجمنی با پسوند «... مردان» خاص نمیشود. مرد ها نمادی مثل رنگ صورتی ندارند.
این روزها همه یک بلند گو دست گرفته اند و از حقوق و دردها و دنیای زنان می گویند.
در حالی که حق و درد و دنیای هر زنی یکی از همین مردها است.
یکی از همین مردهایی که دوستمان دارند. وقتی میخواهند حرف خاصی بزنند هول می شوند.
حتی همان مرد هایی که دوستمان داشتند ولی رفتند... یکی از همین مرد های همیشه خسته.
از همین هایی که از 18 سالگی دویدن را شروع میکنند. و مدام باید عقب باشند.
مدام باید حرص رسیدن به چیزی را بخورند. سربازی، کار، در آمد، تحصیل... همه از مرد ها همه توقعی دارند.
باید تحصیل کرده باشند. پولدار، خوشتیپ، قد بلند، خوش اخلاق، قوی... و خدا نکند یکی از اینها نباشند... ما هم برای خودمان خوشیم!
مثلن از مردی که صبح تا شب دارد برای در آمد بیشتر برای فراهم کردن یک زندگی خوب برای ما که عشقشان باشیم به قولی سگ دو می زند، توقع داریم که شبش بیاید زیر پنجره مان ویالون بزند و از مردی که زیر پنجره مان ویالون می زند توقع داریم که عضو ارشد هیات مدیره ی شرکت واردات رادیاتور باشد.
توقع داریم همزمان دوستمان داشته باشند، زندگی مان را تامین کنند، صبور باشند و دلداریمان بدهند، خوب کار کنند و همیشه بوی خوب بدهند و زود به زود سلمانی بروند و غذاهای بد مزه مارا با اشتیاق بخورند و با ما مهمانی هایی که دوست داریم بیایند و هر کسی را که ما دوست داریم دوست داشته باشند و دوست های دوران مجردیشان را فراموش کنند و نان استاپ توی جمع قربان صدقه مان بروند و هیچ زن زیباتری را اصلن نبینند و حتی یک نخ هم سیگار نکشند!
مرد ها دنیای غمگین صبورانه ای دارند. بیایید قبول کنیم.
مرد ها صبرشان از ما بیشتر است. وقت هایی که داد میزنند وقت هایی هم که توی خیابان دست به یقه می شوند وقت هایی که چکشان پاس نمیشود وقت هایی که جواب اس ام اس شب به خیر را نمیدهند وقت هایی که عرق کرده اند وقت هایی که کفششان کثیف است تمام این وقت ها خسته اند و کمی غمگین.
و ما موجودات کوچک شگفت انگیز غرغروی بی طاقت را دوست دارند. دوستمان دارند و ما همیشه فکر میکنیم که نکند من را برای خودم نمیخواهد برای زیبایی ام میخواهد، نکند من را برای شب هایش میخواهد؟ نکند من را برای چال روی لپم میخواهد؟
در حالی که دوستمان دارند؛ ساده و منطقی... مرد ها همه دنیایشان همین طوری است. ساده و منطقی... درست بر عکس دنیای ما. بیایید بس کنیم. بیایید میکرفون ها و تابلو های اعتراضیمان را کنار بگذاریم. من فکر میکنم مرد ها، واقعن مرد ها، انقدر ها که داریم نشان میدهیم بد نیستند.
مردها احتمالن دلشان زنی میخواهد که کنارش آرامش داشته باشند. فقط همین. کمی آرامش در ازای همه فشار ها و استرس هایی که برای خوشبخت کردن ما تحمل میکنند.
کمی آرامش در ازای قصر رویایی که ما طلب میکنیم... بر خلاف زندگی پر دغدغه ای که دارند، تعریف مردها از خوشبختی خیلی ساده است.
منبع: مژگان

ممنووووووونم بابت این متن : ) پری ... خیلی خوبی تو

pari 1393/09/28 ساعت 12:25

مگی پست آخرت نظراتش بسته بود اینجا میگم:
مگه یه مرد چی میخواد دختر!
همین خصلت خوب تو خودش دنیاییه!
یاد یه متن افتادم ،برات میذارمش!واقعا جای تامل داره!

مرد چی می خواد ؟
پری خیلی وقته دیگه نمی دونم مردا و زنا از هم چی می خوان .....
چقدر خوب بود این متن ...... دوباره می خونمش . من خیلی دوستت دارم پری می دونی ، نه ؟

asmani 1393/09/28 ساعت 10:58 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
چه شب خوبی بوده
میگم این همه غذاهای خوشمزه میخوری پس خروجیش کجاست(منظور اضافه وزن) در مورد کادو هرچی تقویم رو ورق زدم واسه این روزا چیزی ندیدم مجبوری تا اردی بهشت تولدم صبر کنی مجبوری
تولد خورشید بانو چی میخوای بخری
خورشید به نظرت مگی رو به لبخند زندگی دعوت کنیم فکر کنم پایه خوبی باشه

سلام . من خیلی شب های خونوادگی رو دوست دارم. خیلی بیشتر از شب هایی که با دوستام هستم واقعاً
خببب خروجی داره . من کم می خورم ! من 2 قطعه پیتزا نهایت چیزیه که می خورم ولی همون و با عشققققق می خورم و سیررر سیر هم می شم یا با نصف یه همبرگر . یا اصلاً شکلات خور نیستم . به همین دلایل تپل نیستم
چرا حالا معرفیم کنید داستان چیه ؟

خورشید 1393/09/28 ساعت 08:57

واه فکر کردی تولد همسرم کادو خریدنش واسه کیه ؟ خودم دیگه دختر همسایه که نمیره کادو بخره
تولد من آخر برج خواهر همسریم اون موقع کفگیرش به ته دیگ خورده چه برسه جنابعالی یه چیز جالب من همیشه اول ماه بعد کادو میگیرم اخه یکی نیست بهش بگه مرد یکم پول پس انداز کن واسه تولد زنت به موقع کادو بخر یه همچین همسر ی دارم من

خداییش با وضعیت پارسا پولی باقی نمی مونه همسرم رستم پهلوانه که یه تنه به جنگ این همه مشکل میره وتا اخر برج کم نمیاره

خوب آدرسسسسسس لطفاً خورشید بانوووووو : ) آدرس پلیز !

امین 1393/09/28 ساعت 02:50

سلام
حسابی خوش گذشته پس نعععععععع مگی

حساااااایی

شیما 1393/09/28 ساعت 02:21 http://man-bi-to.blogsky.com

همیشه به شادی و تفریح و گردش

ممنوووونم شیمای عزیزم ! امیدوارم بیای و با هم یه روز شاد دیگه بسازیم !

خورشید 1393/09/28 ساعت 01:32

سلام خواهرم اول دی تولد همسرمه
پرسیده بودی چه مناسبتی هست واسه الکی کادو خریدن منم گفتم البته مناسبتای دیگه هم هست ولی چون حساب بانکیت خالیه دلم نمیاد تو زحمت بیافتی
از شوخی گذشته جالبه کادو خریدن بی دلیل
و اینکه منم از هدیه دادن وهدیه گرفتن خیلی خوشم میاد یه خاله دارم هر سال تولدم واسم کادو میخره وپست می کنه روز تولدم تا یک هفته بعدش مثل بچه ها با ذوق منتظر پستچی می مونم

خب تولد همسر مال خودت ... مردای دی ماهی زندگی من عاااالین بابا و شوهر عمه که واقعاً دوسش دارم ! دو مناسبت با فاصله ی دو روز دارم که قرار هست دو عدد کادوی خوووب بخرم براشون :)) پس دی ماهم پر هست از مناسبت
بهم بگووو تولد خودت کی هست خورشیدم ؟
بگو تا امسال منتظر 2 تا بسته از پستچی باشی ! زوووود لطفاً !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد