مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من سنتی پسند !



سنتی پسندم ! دست خودم نیست... دو روزی هست که مامان به جای تبلت و گوشی ، میل قلاب بافی دستشه ! به جای کندی کراش بازی کردن و اون حالت تمرکز مسخره واسه بازی ، کاموا می بافه و به نظرم آرامشش بیشتر شده !

× دیگه هی حرص نمی خوره که من مرحله 500 بودم که بازیم اونطوری شد ، اکانتمو نتونستی برگردونی ! داره یه اشارپ خوشگل می بافه برام جاش !


× من دلم به همین چیزای کوچولو تو زندگی گرم میشه . من از مامانم سنتی ترم .













نظرات 3 + ارسال نظر
asmani 1393/09/27 ساعت 15:10 http://asmani1111.blogsky.com/

پس این خوردنیها کجان

تو پست بعدی !

asmani 1393/09/27 ساعت 14:26 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
فرض کن بیست سال بعد بازی با کامپیوتر و تبلت به یه کار سنتی که پدر و مادرها (یعنی ماها)انجام دادن میشه بعد قلاب بافی کار با کاموا میشه مدرنیته فکر کنم اون موقع مدرن ترین مامان عالم بشی که بچه هات با افتخار نشون دوستاشون بدن

سلام هاهاها ... واقعاً !!!
نه من جدی قلاب بافی بلد نیستم باید یاد بگیرم گویا با این همه عشقی که از کارهای دستی می گیرم !
مامانم سنش زیاد نیست 45 سالشه و گاهی تو خیلی زمینه ها بهش میگم تو از من جلوتری مامان ! انگار نه انگار من دهه شصتی م و اوشون ته تهای دهه 40 ! والااا
بچه هاااام !!! جالبه اینجا لو رفتم که مامان چند تا بچه می خوام بشم :)))

سلام

دوست عزیز وب سایت انجام میدم ،اولین فروشگاه خدمات آنلاین کشوره!!!
هیچ کالایی خرید و فروش نمیشه ،بلکه میتونید خدمات خود را برای فروش بذارید و یا از خدمات دیگران استفاده کنید.

اگه از وب سایت بازدید کنید کلی ایده برای کسب درآمد میگیرید و متوجه میشید خیلی کاره برای فروش میتونید ثبت کنید.


http://www.anjammidam.com

همه هیچی ... این انجام میدم اسمشو نگاااا چه باحاله:-)))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد