مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نمی چرخه تو دهنم خب !



یکی از واژه هایی که همیشه باهاش مشکل داشتم از کودکی(از روزی که برای اولین بار لازم شد این واژه را بگویم) تا حالا ! واژه ی پست پیشتاز بوده !

آقا ما هربار قصد کردیم یک بسته ی پستی زرد رنگ برای کسی ارسال نماییم، تمام راه خانه تا اداره ی پست را تمرین کردیم تا درست بگوییم پست پیشتاز !!!

اما دیدن کارمند اداره پست همان و بیرون آمدن واژه ی پشت پیستاز از دهان ما همان!!!

× 4 آبان برای یکی از دوستان رشتی ساکن تهران یک عدد کتاب ، که به زبان گیلکی نگارش شده بود ارسال کردم . پشت پیستاز هم بود اتفاقاً !

حالا ماه آذر هم رو به اتمام است و کتاب نرسیده ! حوصله ی دیدن کارمند محترم اداره پست و تکرار دوباره ی واژه ی پشت پیستاز را ندارم ! چطور پیگیری کنم که کتاب کجا گم و گور شده است ؟




نظرات 8 + ارسال نظر
شیما 1393/09/25 ساعت 00:09 http://man-bi-to.blogsky.com

مهم نیسا بابا چه فرقی میکنه پیشتاز با پیستاز

هدی32 1393/09/24 ساعت 16:22

سلام مگهان جون خسته نباشید من چطوری میتونم رمزتون داشته باشم البته اگه دوست داشته باشید



سلام هدی بانو ... والا چطورش رو نمی دونم . ولی خوشحالم می شم رمزمو داشته باشی باعث افتخاره !
اگه می شه ایمیل بذار برام تا برات بفرستم رمز رو

asmani 1393/09/24 ساعت 15:50 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
چون عموی من توی اداره پست شاغله اومدم راهنمایی کنم نظرات دوستان رو که خوندم دیدم اینقدر راه های خوبی دادن که خودم هم دیگه بی خیال عمو شدم دیگه راهش نمیدم خونمون

از دست شمااا :-))))))
خیلی باحااال بود خدایی ... والا من دیدم کسی تحویل گرفته ولی حالا کی تحویل گرفته مشخص نیست دیگه ! این بی ارزش بود ولی اگه یه چیز گرون قیمت رو کس دیگه تحویل بگیره خیلیییی مسخره میشه !!! نه ؟! این چه سیستم داغونیه خداییش... به عمو اینا بگو آقای آسمونی

نیکادل 1393/09/24 ساعت 15:06

وای ! بدو به من رمز بده

دویدممممممم

نجمه 1393/09/24 ساعت 11:10 http://akharegheseh.blogfa.com

سلام. اگه شماره بارکدشو داری میتونی از سایت زیر پیگیری کنی
tntsearch.post.ir

بله بله دارم . ممنونم نجمه جان .
چک شد . باز هم تچکر !

عمو 1393/09/24 ساعت 09:03

پیشنهاد می کنم واژه پست را حذف کن خواهر من و فقط به مسئول بفرمائید من فلان کتاب را پیشتاز کردم و نرسیده این هم رسید
من خودم عموما واژه پست را نمی گویم چون در اداره پست که کاری بغیر از پست نمی کنند

عمو جانم واقعاً من چقدر خنگم و ممنون از این پیشنهاد :)) چرا به فکر خودم نرسیده بود ؟
والااا ! کاری غیر از این که نمی کنن

pari 1393/09/24 ساعت 07:18

مگی جان اگه کدش رو داشته باشی میتونی پی گیری کنی
برو توو این سایت

http://itemtracking.post.ir/

ممنونم پری چک کردم گل !
گویا کسی غیر از شخص مورد نظر بسته رو دریافت کرده :))))

سلام
وبلاگ خوبی دارید

به سایت ما هم سر بزنید

با آرزوی موفقیت

سلام
چه معنی داره این وقت شب کامنت نا مرتبط با پست اون هم چی ؟! دمنوش لاغری برای یک دختر 47 کیلویی تبلیغ می کنه ! والاااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد