مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

سوراخ ! مگی تب دار !



امروز طبق برنامه ریزی قبلی که شده بود ، بنده گوشم رو سوراخ کردم :دی !

کجا ؟! در آموزشگاه ! کی ؟! بین دو نیمه ی کلاس !!! :))

یکی از بچه ها تو کار پیرسینگ هست ! بنده برای حمایت از هم کلاسی جان پیشنهاد دادم که گوشم رو سوراخ کنه !

و بالاخره امروز این امکان میسر شد ! و الان یک مگی تب کرده گوشی به دست اینجا دراز کشیده در حالیکه فوتبال تماشا می کنه ، تسبیح میگه/میزنه؟! ، پست می نویسه و در عین حال چای می نوشه ! مگی تب کرده گوش چپش دو سوراخه شده ! و پنبه الکل و پماد به دست مراقبت بعد از عمل انجام می ده:))

× امروز تولد داشتیم در کافه و نشد بچه ها رو من مهمون کنم ! تولد 2 سالگی پسر آقای هم کلاسی بود ! به مناسبت تولد پسر کوچولوش 3 کیلو باقلوا برامون آورده بود + چای که دور هم زدیم !

جای همگی خالی : ) !












نظرات 5 + ارسال نظر
خورشید 1393/09/20 ساعت 23:27

خاله مگی پستی که در مورد پارسا بود رو نوشتم اگه دوست داشتی بخون از این به بعد میخوام بیشتر در مورد پسری بنویسم ولی هنوز نتونستم خودمو راضی کنم عکسشو بذارم
بعد این همه مدت تونستم به خودم بقبولونم که نوشتن در مورد پسری هیچ حس ترحمی رو برانگیخته نمیکنه شاید یه روزی هم عکس بذارم تایید نکن این کامنت رو
ازم عکس خواسته بودی که نشد قول داده بودم ازش بنویسم که به قولم عمل کردم

شیما 1393/09/20 ساعت 15:45 http://man-bi-to.blogsky.com

مبارکه گوش چپ دو سوراختون
منم گاهی هوس می کنم گوشهام رو دو سوراخه کنم اما در حد همون هوس می مونه چون یه ریزه می ترسم ، از درد هم بیزارم

ممنووون شیم بانو !
شیما اصلاً درد ندارم گوش شیطوووون کر ! خیلی هم خوبه حسم ... فقط حس می کنم دو سوراخ کمه و دوس دارم یکی دیگه به همین گوش چپ عزیزم اضافه کنم :))

ما منتظر سومیش هستیم تو که داری تبش رو میکنی سه تاش میکردی واسه آینده نگری نمیشه حالا خودنی ها رو با جزییات کامل نگی دل ما آب نشه

نع ! اونجوری بدتر بود خب 2 تا درد رو باید تحمل می کردم ! هم مطمئن نبودم که اینجوری قشنگ میشه یا نه ؟! گفتم نظر خواهی کنم ! رو شکر بدون هیچ گونه مسکن و تب بری الان خوب خوبم موجود فراری از قرص هستم بنده !!!
هاها تازه نصف چیزایی که بود رو فاکتور گرفتم ! اگه بدونید چه باقلوای محشری بود

mika 1393/09/20 ساعت 10:00 http://http:mika-majd.blogfa.com

سلام مگی تب دار مریض
گوشات سوراخ نداشت؟مبارکت باشه

سلام میکا جون !
چرا دخترم هر کدوم از گوشام یدونه داشت
دوس داشتم گوش چپم دو تایی باشه ولی

امین 1393/09/20 ساعت 08:48

سلام
گوشت رو دو تا دو دونه سوراخ کردی
اوووووم
ایشالا زودی خوب بشی , تبت تموم بشه
وای باید ترسناک باشه اینکار ..

نه اصلاً ترس نداره یه دستگاه کوچولو شکل تفنگه:دی
می ذارن رو گوش و خلااااص !
خیلی باحال بود دردش :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد