مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نه بدم نه خوب مطلق ، سیه و سپیدم ابلغ

دوشنبه گذشت . از 6 تا کلاسی که باید سر کلاس حاضر می بودم همش 1 کلاس رو رفتم . .. دوشنبه به شکل تنبل وارانه ای گذشت !

--

حس و حال نوشتنم نیست ... یه روزی حس می کردم با نوشتنم اینجا می تونم دلم رو از تمام ناگفته های دنیای حقیقی خالی کنم ... اما اینجا گاها قضاوت های بدتری درباره م کردن . شاید چون ما ایرانی ها رومون نمیشه رو در رو کسی رو خرد کنیم و اینجا که شناختی از طرف نداریم و می دونیم دوست مجازیمون رو نخواهیم دید به خودمون اجازه ی قضاوت می دیم .

این آهنگ نه فرشته ام ، نه شیطان! همایون شجریان خیلی خوبه ... خیلی ...

--

نذرم 2 روز دیگه تموم می شه به همین زودی ... نمی خواستم دیگه چیزی از نذرم بگم ، ولی خب ترجیح دادم بنویسم اینجا .

--

دیروز ، یک خودکار از من ربوده شد ... !

هنوز فرصت نکردم برم دکتر متاسفانه ... دیروز روز دانشگاهم بود ولی همش به دوست بازی گذشت . خدایا کمی عقل لطفاً !

--

شوهر دوستم بهم خبر داده که همه چیز خوب شده و خواهش کرده کنار خانومش باشم و کمکش کنم زندگیشون رو به بهترین حالت از اول شروع کنن ... دلم براشون خوشحاله ... باورم نمی شد بتونن زندگیشون رو جمع کنن ... اگه من جای دوستم بودم به این زندگی بر نمی گشتم . وقتی حرمت ها می شکنه ، من خیلی راحت می تونم یه زندگی رو ول کنم و برم ... خوش به حالشون که می تونن فراموش کنن تمام حرف هایی رو که به همدیگه زدن !

--

ببخشید که پستم اینقدر نا منسجم بود . لازم بود بنویسم تا دور نشم از اینجا ... : ( همین

--

لازمه اضافه کنم اینکه دیروز یه دل ازم ربوده شد چیزی جز یه شوخی نبود ! اگه بشه درباره ش می نویسم : )



















نظرات 4 + ارسال نظر
mika 1393/09/18 ساعت 16:55 http://http:mika-majd.blogfa.com

سلام خوبه که دوستت به زندگیش برگشته خدا رو چه دیدی شاید زندگیشون روی روال افتاد.
قضاوت دیگران رو ولش کن آدما زیاد حرف میزنن.

سلام عزیزم ... فعلاً که از زندگی دوستم و از دلش خبر ندارم . این حرفای همسرش بود باید دید تا چه حد صحت داره ...
قضاوت دیگران خیلی وقتا دل می شکنه میکا جان : )

خورشید 1393/09/18 ساعت 14:16

مگی خانم سلام واسه دوستتون خوشحالم وقتی پای زندگی بچه ایی بیگناه وسط باشه ادم می تونه یه قاتلم ببخشه تازه این دوستت وهمسرش که جای خود من فکر میکنم اونا تونستن همدیگه رو ببخشن چون هم پسرشون وهم یه عالمه چیز با ارزش تو زندگیشون وجود داشه که حیفشون اومده خرابش کنن از همینجا بخاطر گذشتشون به هر دو تبریک می گم وبراشون دعا می کنم که کانون زندگی خانوادگیشون اونقدر گرم بشه که یه لحطه نتونن دوری هم رو تحمل کنن
....................................
من از زندگیم هیچی که یاد نگرفته باشم اینو خوب یاد گرفتم قضاوت هیچکس برات مهم نباشه چون خدا ی بزرگم ادمو قضاوت نمی کنه مگر اینکه زندگیش تموم شده باشه نصف بیشتر حرفا وقضاوتای مردم در مورد ما نیست در مورد خودشونه یعنی یه جورایی به خودشون بر می گرده پس بیخیال

سلام عزیزم ... باهات موافقم . به نظرم هر دو کار بزرگی کردن اگه برگردن و زندگی خوبی رو شروع کنن ... ولی اگر قرار به این باشه که بخوان با هم بجنگن و یا به هم خیانت کنن اون بچه بزرگترین آسیب رو می بینه . راستش رو بخواین دست خودم نیستم خوش بین نیستم به این ماجرا !
ممنووووووونم از دعای خالصانه ت براشون
---
خیلی خوبه که بدون فکر کردن به قضاوت دیگران بتونیم زندگی کنیم . امیدوارم منم اینو تو زندگیم یاد بگیرم و بهشم عنل کنم

سیمای 1393/09/18 ساعت 13:24

سلام مگی جون
چطوری؟
حس میکنم چند وقته آشفته ای حوصله نداری
یکم خودتو قوی کن
منم همچین حال و روز خوشی ندارم اصلا نمیدونم چمه
وااااااااااااای اون پست پارتنرت وحشتناک بود

سلام سیمای جان آشفته که نیستم بودم یعنی .... ولی در حال حاضـر خوووبم !
خوب باش لطفا چرا بی حالی ؟
من تو زندگیم مشکل کم نبوده و نیست ولی می دونی ؟ الان بزرگترین مشکلم شده همین که لازمه جواب گو باشم .... و این جالبه که خیلی راحت قضاوت می شم
ترجیح می دم چیزایی که تو دلم هست رو هم نگم ...
---
پارتنرمووو می خوااام دلم براش تنگ شد

سلام بر مگی عزیز
ممنونم از اطلاعاتی که بهم دادی (اونم آنلاین) منم معمولا آنلاین جواب میدم ولی دیدم هر کی میاد یچیزی نثار ما میکنه دیکه بیخیال شدم
والا تو جزو معدود آدمایی هستی که دیدم آلمانیو عشقی میخونن چون معمولا همه واسه رفتن میخونن زبان خوبیه ولی انگلیسی معمولا تو اولویت همست.
من هنوز دارم فکر میکنم. چون انگلیسیم بد نیست میتونم وقت بذارم مدرکشو بگیرم از طرفی وقت واسه دوتاشم ندارم. به نظرت تو چند ماه میشه b2 رو گرفت؟
خوشبحالت بابا همه کاره ای. ورزشکار و زبان خونو آورین
دلو خودکارتو به یه نفر دادی؟

سلام برادر گرامی ! :دی
خواهش می شه منم آنلاین بودنم کفری می کنه خیلی ها رو اغلب فکر می کنن ما بی کار تشریف داریم ! که مهم نیست
خب من زبان انگلیسی م بد نیست بهتر هم بود قبلاً ! ولی به فکر گرفتن آیلتس و تافل نیستم :-)
چون اعتبارش کوتاه مدته من باید ببینم تصمیمم واسه زندگیم چیه بعد به فکر گرفتن مدرک باشم .
زبان انگلیسیم از متوسط بالاتره
ولی آلمانی رو من خیلی دوس دارم و چون انگلیسیم به حدی رسیده که راضیم کنه دوست داشتم یه زبان مکمل در کنارش داشته باشم ! 3 زبانه بودن بسیار خوب است تازه اگه گیلکی رو زبان به حساب نیاریم
تو چند ماه ؟ شاید یک سال 10 ماه... بستگی داره اگه وااااقعا کار کنی 6 ماهم می تونی یاد بگیری فقط مدرک نیست که... من میگم 6 ماه که حسابی بخونی ! وگرنه گرفتن مدرکش کار سختی نباید باشه
ورزشکار که نیستم اما خب قهرم نیستم با ورزش ! زبان خونم آن چنان نیستم ولی بازم دور از زبان و پرت از یادگیری زبان نیستم
راستش یع کم به این پست بی ربط بود به نظرم ... باید این دل و خودکار و پاک کنم باعث انحراف میشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد