مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تنهایی بد نیست .



من خیلی تنهام . به خواسته ی خودم تنها شدم و هستم و خواهم موند . گاهی از همه ی این تنهایی ها دلم می گیره ...

گاهی دلم می خواد برگردم به روزایی که عاشقونه ها پر بودن تو زندگیم . هرچقدر امروز خالی از اتفاق های هیجانی شیرینه زندگیم... اون زمان اون روزا پر از هیجانات و خوشی بودم ...

امروز فهمیدم خیلی خوشبختم ! خیلی ...

وسط یه دعوای زنو شوهری کشیده شدم ناخواسته .

نفهمیدم چرا...

زندگیشون به گند کشیده شده . زندگی دوستمو می گم . و این احتمالاً یعنی... یه طلاق دیگه ..........

خیانت ... خیانت واقعی رو به چشمم دیدم این روزا... از نزدیک ...

ای کاش می شد کمکی کنم برای ادامه ی زندگیشون...

ای کاش می تونستم از دوستم دفاع کنم ................. خاک تو سر من ... کاش هیچ دوستی نداشتم .


*حس می کنم این اتفاق ها همش نشونه بودن واسم. خدایا... منو نا شکری هام رو ببخش... من یه زندگی آروم می خوام . که گویا زندگی مجردی امکان آرامش بیشتری رو بهم میده . خدایا خودت مواظبم باش...












نظرات 5 + ارسال نظر

(الان نشستم جلوت دارم گوش میدم البته خودم یه کوچولو خوشگلترما)
همیشه که نباس آدم حرف بزنه! بعضی وقتا فقط باس گوش کرد

عالی بود !
واقعیت همینه ها ! گاهی فقط باید نشست و گوش کرد ...

سلام خانم.روزتون بخیر/پیغام گذاشته بودید که واریز کردید ولی متاسفانه از جانب شما وجهی ریخته نشده.گفتم اطلاع بدم یکوقت اشتباهی واریز نکرده باشید.بهرحال ممنون از حسن نیت شما

به اسم داوود نمی دونم ... واریز کردم . ای بابا ... مگه ممکنه ؟!

mika 1393/09/13 ساعت 12:56 http://mika-majd.blogfa.com

سلام چطوری چند روزه خبری ازت نیس
رفتی داور دعواهای زن و شوهری شدی؟

امین 1393/09/13 ساعت 02:20

سلام
اوخی , تنهایی
آها از اون لحاظ تنها , متوجه شدم منظورتو خب سخت نگیر مگ
خیانت والا توی چند خانواده ندیدم بزار بشمرم 5 یا 6 خانواده
بقیه همه زندگی هاشون مثل سریال های فارسی 1 و جم تی وی هستش جدی میگما باور کن خب

مهدی 1393/09/13 ساعت 02:14 http://www.pouch.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد