مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دوست یعنی فاطمه ! دلتنگشم !


فاطمه به زودی بر می گرده ایران و من عمیقا از برگشتنش خوشحالم ! خیلی دلم براش تنگ شده ... اما حیف که چند بار خواستم تو تماس ها بهش بگم و نتونستم ...

بهم میگه مگی ! بگو برام حرف داری ؟ میگم آره

میگه پارک شهر چطوره ؟ هنوز برگ ریزون هست ؟! نکنه پاییز تموم شه و ما یک بارم نرفته باشیم پارک !مگی وقتی برسم زنگ می زنم حاضر شو ! میام دنبالت بریم قدم بزنیم ! لطفاً بگو مامانت چای بذاره ! برام کیک درست کن ! می خوام بیام آروم شم تو خونتون مثل همیشه

میگم باشه ! باشه ! باشه ! لطفاً زود بیا ...

---

یکی از مشکلات من تو زندگی داشتن دوستان زیاده و نبود وقت براشون ... وقتی کسی رو وابسته می کنی بهش تعهد داری ... من نمی دونم کی کجا و چجوری شد که اینقدر با دوستانم صمیمی شدم ... چی شد که حس کردم مسئولیت دارم در قبالشون... از وقتی پ. بچه دار شد... من شدم راننده ش ! خواهرش ! دوستش ! گاهی پرستار بچه ش !

از وقتی فاطمه دچار یک بحران شدید تو زندگیش شد من شدم همه کسش... بدون اینکه بخوام ! خونه م شد پناهگاه براش که هر زمان وقت و بی وقت حالش ناخوش بود در خونمون به روش باز بود ... همیشه میگه چای که تو خونه ی شما می خورم ! تا یه هفته شارژم می کنه ... چای شما چی توش داره ؟

ن. دوست دوران راهنماییم ... با تمام اختلاف نظرها با تمام اختلاف عقاید و سلیقه ها... هنوزم دوست جون جونیمه ... هنوزم همیشه برام وقت داره ...

همه ی اینا رو گفتم که بگم روزی نیست که اس ام اس نداشته باشم مگ! خیلی بی وفا شدی ... آخه کجایی تو ؟

و من توضیح پشت توضبح که دانشگاه کلاس آلمانی و باشگاه همه ی زمانم رو پر کرده : (

خدایا به وقتم برکت بده لطفاً









نظرات 5 + ارسال نظر
عمو 1393/09/11 ساعت 14:16 http://mrmustache.blogsky.com

shima 1393/09/11 ساعت 12:00 http://man-bi-to.blogsky.com

امیدوارم که دوستت زود برگرده و با هم کلی لحظه های خوب داشته باشید

خیلی خوبه که واسه بقیه انقدر خوبی. امیدوارم تو هم کسی رو داشته باشی که بتونی اینجوری روش حساب کنی.
منم از این دوستا دارم ولی فقط یه جورایی گیرنده هستن من با اونا این حسه خوب رو ندارم. دوست خوب خیلی خوبه(چه جمله ی فلسفی ای گفتم)

بهسا 1393/09/11 ساعت 08:30

چشمت روشن عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد