مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من و دوست خارجکیم !



این دوستم که الان اون دور دوراست و حسابی حالمو خوب می کنه ! امروز به مدت یک ربع بی وقفه برام از کارش حرف زد !

یه عکس فرستاد و گفت اینو نگاه کن برات بگم دقیقاً همه چی اینجا که کار می کنم چجوریه !

اونقدر حرف زدن امشب حالمو خوب کرد ! اونقدررر خوب کرد که در واژه نگنجد !

* این دوستم حرف ""ر"" رو نمی تونه ادا کنه و به صورت خیلی شیرین و دلبرانه ای هرجا که باید بگه "ر" یک ر خفیف شبیه به د ادا می کنه !

خیلی بامزه س ! جدیدا که باهاش حرف می زنم حس می کنم لهجه ی اونجایی ها روش تاثیر گذاشته! اصلاً فکر نمی کنم این بچه از اولش بلد نبود بگه "ررررررر" !


* حالم اینقدر خوب شد باهاش امشب که دیگه برام مهم نیست سه سال پیش این موقع ... زیارت عاشورا می خوندم ... گریه می کردم ... قلبم داشت می ترکید ... حس می کردم من یه آدم کثیف و بد کاره م ...

* سالگرد تجربه ی تلخم مبارک : ) اشتباهم رو قبول کردم و می دونم دیگه هرگز تکرار نمی شه : ) همین .

*من خیلی زود خوب میشه حالم ... صحبت کردن با یه دوست می تونه حالمو از این رو به اون رو کنه ... شاید ته دلم غم باشه . اما ته ته دل که مهم نیست : )
× دو تا آپ کردم جبران فردا که نیستم !!! :دی













نظرات 1 + ارسال نظر
shima 1393/09/10 ساعت 12:03 http://man-bi-to.blogsky.com

خوشحالم که خوبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد