مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

فوتبال 120 ! با تو می چسبه !

این پست صرفا برای این نوشته شد که اگه کسی روز شنبه اول سر صبح میاد تو وبلاگم حس بد نگیره از پست قبل : )

امروز با دوستم !* فوتبال 120 دیدیم ! بهش می گم فوتبال 120 و دوس دارم واسه این ساعت جمعه که هیچی هم نداره برنامه ی خوبیه ! 

میگه کدوم کانال ؟!

میگم ورزش !

میگه خب !دارم می بینم منم !

با هم بازی نوستالژیک بارسلونا-آرسنال رو می بینیم !بازی 13 سال پیش:|

دوتایی کلی کف می کنیم از این بازی محشر !

یه درگیری هم بینمون پیش اومد ! سر اختلاف سلیقه و بحث های همیشگی:دی !

خیلی مسخره س که من بارسایی هستم و دوستم رءالی !

بدبختی اینجاس بویی از دموکراسی نبردم و زورکی می خوام هرچی من دوس دارم اونم دوس داشته باشه !

حیف که اصلاً زیر بار حرف زور نمیره :دی !

امیدوارم بارسا بازی رو با اختلاف زیاد ببره و حسابی حال دوست عزیزم گرفته بشه :دی

دوستم * همونی که دور از وطنه : )

دوستم تیم های انگلیسی رو دوس داره ! خب ! یک کل کل حسابی داریم سر این بازی :دی ! باید ببینیم نتیجه چی میشه !






















نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
می تونم بپرسم نتیجه ی بازی چی شد؟

سلام چرا که نه !
مشخصه که بارسا برنده ی میدان بود ! اون هم با گل بی نظیر ریوالدو ! ای کاش الان هم یک ریوالدویی چیزی داشتیم که از بازیش کیف کنیم !

shima 1393/09/08 ساعت 08:32 http://man-bi-to.blogsky.com

منم بارسایی ام بی دموکراسی ! با دیکتاتوری مطلق

خیلی عالیه ! پس با تو میشه همش بازی های بارسا رو دید و ذوق کرد از بارسایی بودن !
این دوستم یحتمل می ره رو نرو تو بازی پیش رو بارسلون-آرسنال

این اختلاف نظر های ورزشی
گاهی خاطره انگیز میشه

اصلا همیشه خاطره انگیزه ... همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد