مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اوضاع بی ریخت !



رفتم وبلاگ یکی از دوستان تو یه لینکی که گذاشته بود 3 تا آهنگ توش بود ! با اسم های عروسی حلقه و تاج عروس ...

دلپ ضعف رفت واسه اسم این آهنگ ها ... فکر کردم چه اسم های مثبتی چه پست رنگی رنگی قشنگی ...

بدترین شعرهایی بود که تو عمرم شنیدم :| همین .

همشم منفی و غم ! از اینکه تو رفتی و با کس دیگه و من فکر می کردم مال منی ولی شب عروسیته با کس دیگه !و از این قبیل ...

بی خیال ...

من هیچ وقت از این آهنگ ها گوش ندادم چون با گروه خونیم مغایرت داره ...

ولی شنیدنش یهو تخلیه م کرد از هرچی احساس خوب روز جمعه ای ...






نظرات 18 + ارسال نظر
بهسا 1393/09/10 ساعت 12:31

مگی جون من آهنگای سنتی خواننده هایی مثل قربانی سالار عقیلی و همایون و ناظری و شجریان پدر رو اکثرشو دوست دارم. موردی از بقیه هم دوست دارم. کلا آهنگ های آروم و که شعر درست وحسابی دارن رو دوست دارم مثلا گروه سون یا چار تار یا مرجان فرسادو... یا مثلا دکلمه های پرویز پرستویی و خسرو شکیبایی و یا پیانو نوازی های چشم آذر و رو حانی ها. به جز راک و رپ آهنگای پاپ و شادم دوست دارم بستگی به حسم داره. فکر کنم تا یه حدی تونسته باشم بگم سلیقم چطوریه کلا عاشق موسیقیم

امین 1393/09/08 ساعت 04:34

خوووووو اهمیت داره می بینی و میفهمی چهار تا دوست داری خووووو
من وب پسرا نمیرم میدونی
خوشم از پسرا و اقایون نمیادش
نه اینکه بگی از دخملا خوشش میاداااااا
ولی خب
رمز نمیدی یعنی
باوشه
زود باش لینکم کن ببینم چه معنی ای میده

شوخی میکنم

ای بابا ... چی میگی شما !
چرا بلتگ آقایون نمی رید اتفاقاً من بلاگرهای آقایی می شناسم که خیلی هم وب هاشو نو دوس دارم و وبلاگ نویس های خانومی که اصلاً حوصله م نمی کشه بخونمشون !

امین 1393/09/08 ساعت 03:12

سلام
خوبی
یعنی نمیخوای وب های دیگه ای رو لینک کنی
مثلا من نازنین من رو
هوووم دلت میاد
آخه چرا
نه تو به من بگو چرا
مگ بگو دیگه
میگماااااااا تو پست های رمز دار هر کدومش رمزش جداس
تو بیا همه رمز ها رو بده به من
خووووو

امین جان ... این پست آخری ...واسه خودم نوشته شده :-(
همین .
راستی من اماسیس رو هم لینک کردم برای اینکه شماها بتونید آهنگ مورد علاقه تون رو بهشون بگید همین :-)
من هیچ کس و لینک نمی کنم بنا به دلایلی ... ترجیح می دم فقط وقتی آپ میشن برم وبشون و بخونم لینک کردن یا نکردن چه اهمیتی داره

بهسا 1393/09/07 ساعت 23:09

وای مگی کتاب پرنده خارزار عالیه من خیلی دوستش داشتم. فیلمشم همینطور.
و همینطور آهنگ کولی شجریان!عالیه!
با وجود اینکه 23 سالته اما اصلا سلیقه فرهنگیت شبیه خیلی از 23 ساله هانیست.اینجا یه لایک گنده می خوای!حیف که آیکنش نیست!

واااااو ! بهسااا ! خوشحالم نمودی ! خیلی خیلی ...
واقعاً ممنووووووونم یه وقتایی چقدر یه حسایی کیفورت می کنه ها ! الان کامنت شما اونجوری بود !
من یه چیزی بگم ؟! همیشه فکر می کنم سلیقه ی آهنگی و در کل سلیقه ی فرهنگیم به قول شما خیلییی پیر شد زود ! خیلی
ممنووووووونم بهسا .... بهم بگو چه آهنگ هایی دوس داری
دوس دارم ببینم چقدر هم سلیقه ایم...
بهسا ؟ یادته ؟! مگی چقد رالف و دوس داشت ... ؟ یادته ؟ و رالف چقدر ؟!
ولی خب نمی شد دیگه ... نمی شد با هم باشن !

mika 1393/09/07 ساعت 21:27 http://mika-majd.blogfa.com

مگی واقعا از داشتن دوست با هوشی مثل من افتخار کن رفتم وب دوستت اهنگ از حبیبی بود دیدی ندیده حدس زدم خودش بود

بله ما که هوش شما را انکار ننمودیم

ولش هستی دیگه
آقا این ولش ملشو ولش وطنی کار کن


من کلا موجود خارجی ای هستم !!! چه میشه کرد ؟!

بابا خارجکی
آره هر کسی یه سلیقه ای داره دیگه.

هلاک شدم از خنده ! چرا خارجکی حالا ؟

اماسیس 1393/09/07 ساعت 16:21

روم نمیشه که نشد حرف!

اصلا" من رومو میکنم اونور

نه جدنی بیا بوگو

جدنی چشم !

اماسیس 1393/09/07 ساعت 16:10

بی زحمت شما 3 تا آهنگ مورد علاقه تونو تو وبم و در پست مربوطه معرفی کنید تا ببینم سلیقه ی خاص شما چگونه است!

نقطه سر خط

یعنی من چی بگم الان:-)))) ؟
من نگفتم سلیقه ی شما بده ها بوخودا !
گفتم آخه به چه دلیل آدم باید از این مدل شعر ها گوش کنه خودشو اذیت کنه :))))؟ همین.
دیگه روم نیست بیام بگم والا

من قبلنا فکر میکردم اینکه میگن فلان آهنگ یا تصویر با اینا حال آدمو بهتر میکنه با بد تر میکنه همش چرته! ولی به مرور فهمیدم که ذهن انسان هر تصویر با هر چیزیو بهش بدی همونو قبول میکنه! واقعا هر آهنگی یا هر تصویری تو روحیه و حال آدم تاثیر داره. یه سری آهنگام که واقعا حال آدمو خراب میکنن انقد چرتو پرتن! گرچه هر کسی یه سلیقه ای داره و واسه همینم هست که همه میتونن تو این دنیا به خوانندگی و کاراری دیگه رو بیارن

نه وااااقعا آهنگ ها تاثیر گذارن تو زندگی و دیدگاهت به زندگی حتی ... حالا من گفتم این سبک آهنگارو دوس ندارم واقعاً ... نمی دونم دلیلش چیه... شاید غرور زیادیمه که از این مدل شعرا نمی تونم گوش بدم که تو منو گذاشتی رفتی دوماد کس دیگه شدی و از این قبیل حرفا
ولی... ولی... چجوریاس که آهنگ کولی همایون شجریان دلمو می بره ؟! اونم با همین مضمونه !!! جالبه هاااا !
حالا نشون میده که این آهنگا چرت و پرت نیستن فقط سلیفه ها متفاوته محمد عزیز
من اشتباه کردم که سلیقه م رو بیان کردم . خیلی ها دوس دارن این تیپ آهنگ ها رو

اماسیس 1393/09/07 ساعت 16:02

میگم شما که پستشو گذاشتی خب یه دفعه یه لینک اون پست هم میذاشتی خب!



خوانندگان عزیز وبلاگ مگهان ، مگهان جان منظورشون پست ازدواج و ترانه های وبلاگ من بود!

http://emasis.blogsky.com/1393/06/11/post-350/



با تشکر از همه!

ضمنا" احساس خوب رو میشه با کلی آهنگ خوب دیگه جبران کرد!

مثلا" من الان خودم اهنگ چینگنم ابرو رو می گوشم!

الهی ! خداییش ما مردی بود لینک نذاشتم !
دوستااااان لطفاً تشریف بیارید وبلاگ اماسیس عزیز ! فرزند خلف وبلاگستان
گرچه سلیقه آهنگیش لهمون کرد
ولی سلیقه غذایی و شخصیتیش عالیه ! کوفته و شهری که بودی در مدت دانشجویی و کلوچه دوست بودنت نشان از سلیقه ی بی نظیرت داره

سلام
راستی مگهان یعنی چی؟ اسم خاص محلیه یا نه؟!

اسم خارجکیست. ولش هست به معنای مروارید : ) من خیلی دوسش دارم چون سرنوشتم تا حدی شبیه به شخصیت مگهان در کتاب پ.ر.ن.ده خ.ا.ر.ز.ا.ر بوده !

اماسیس 1393/09/07 ساعت 15:56

میدونی مگهان مشکل از کجاست

حالا ناراحت نشیا ، خیلی وقته به این نتیجه رسیدم

آدما دنیاشون از هم خیلی متفاوته ،برا شما یه جور
برا منم یه جور ، برا خوانندگان وبم یه جور

+اینم بگم ، یارو فیلمبرداره رفته بوده عروسی دیده یکی لباس سیاه پوشیده ، گفته چی شده؟ خدا بد نده ؟ گفته عروسی دوست دخترمه!

ضمنا" غرض از اون پست صرفا" این بود که آنلاین گوش کنید آهنگا رو و نه اینکه دانلود کنید که!

حالا نگفتی آهنگای مورد علاقت چیه ها!

آخه من موندم تو گوش میدیشون له نمی شی تو رو قرعان
من اصلاً از این چیزا ناراحت نمیشم اماشیس عزیز ! به همین دلیل فک نکردم شمام ناراحت شی خاک تو سرم یعنی ! امیدوارم ناراحت نشده باشی ...
من ولی دانلود کردم فک کردم آهنگ عروسی و ایناس حال میده با اینکه اهل آهنگ عروسی و اینام نیستم

asmani 1393/09/07 ساعت 14:21 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
خدا از سر تقصیرات صاحب وب بگذره
حالا خواننده تو یه فازی بوده شما چته میزاری تو وبت

سلام !
خب سلیقه س ! دوستم دوسش داشته حتماً ...
من نمی پسندم دلیل نمیشه دیگران و زیر سوال ببرم فک کنم کارم اشتباه بود که اینجا نوشتم
اوشون نباید چرند بخونن ! که بعد صاحب وب شاید دلش گرفته بشینه گوش کنه به این مزخرفات والاااا

mika 1393/09/07 ساعت 13:50 http://mika-majd.blogfa.com

رمز این پست رو بفرس کشتی ما رو با این رموزت

خیلی خصوصیه و مسخره !
ببخشید ... یه نامه س واسه خودم خود احمقم

mika 1393/09/07 ساعت 13:35 http://mika-majd.blogfa.com

متاسفانه تمام لپ تاپ و گوشیم آهنگای غمگینه چکار کنم بیشتر آهنگ آروم دوس دارم.

اوف ! منم آهنگ زیاد دارم شاید غمگینم توش باشه ... سنتی ها اغلب شاد نیستن مثلاً اما شعرای جون داری هستن... با معنی ... حس خوبی بهت می دن

mika 1393/09/07 ساعت 13:17 http://mika-majd.blogfa.com

نه من نمیگم مشکلی داشته میگم از کلماتی که گفتی من حدس زدم

: ( تو هم از این قبیل شعرها گوش می دی میکا ؟! اگه میدی دیگه گوش نده ...
حیفه واقعاً ...

mika 1393/09/07 ساعت 13:02 http://mika-majd.blogfa.com

سلام حالت خوبه؟
من وب این دوست نرفتم ولی فک کنم آهنگ تاج عروسی امین حبیبی رو میگی آخرسم کش دار میگه مبارکه

وب دوست عزیزم که مشکلی نداره : ) همین جوری دوس داشت تو یه پست بذاره
این آهنگ مشکل داشت منم که حال خراب ! یعنی معده م هم می خوره از این شعرا ...
از 15 سالگی همینقدر بدم می اومد از این مدل شعرها... من 1 دقیقه ش رو گوش دادم همش و بعدم پاکش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد