مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

لازمه ...



یه وقتایی لازمه به هیچی فکر نکنی ... فقط بری جلو ... به عقب نگاه نکنی ... به جلو هم ... یه وقتایی لازمه فقط تو لحظه شاد باشی بخندی ... خودتو بندازی تو بغل خدا ببینی تقدیرت رو چطور رقم می زنه ...

یه وقتایی لازمه از صبح تا شب با یه دوست خوب باشی ... حرفاشو گوش کنی ... بگی مامانت چای بذاره... دوستت و به یه چیز کیک مشتی تو خونه کنار مامان دعوت کنی ... دراز بکشی دوستت بشینه یه ساعت با مامانت حرف بزنه ... تو هی همینجوری الکی خوشحال باشی ! و کیف کنی که مامانت اینقدر با دوستات رفیقه ...

یه وقتایی لازمه صبحونه ناهار و شامتو بیرون از خونه بخوری ! جاهایی که دوس داری ...

لازمه یه پنج شنبه به هیچ چیز فکر نکنی ... لازمه شب تو بغل کسی نخوابی جز خدا !

من عاشق خدام هستم. خدای من خیلی مهربونه... خیلی... خدای شما چی ؟

مسیر زندگی خیلی یهو از جاده خاکی به یه جاده ی خوشگل پر از درخت و رنگی تغییر می کنه ... زندگی من خیلی یهو ! تو مسیر قشنگی قرار گرفته ... : )

همین










نظرات 8 + ارسال نظر
سیمای 1393/09/01 ساعت 16:40

آره اون سریالو دیدم البته زبان ترکیشو
اسم زن کوزی سیمای بود! کوزی اونو نمیدونم ولی کوزی من خوبه سلام داره خدمتتون


ایشالا همیشه خوب باشید . من اسمشونو بلد فقط... کوزی رو دیده بودم پسندیده بودم
در کل فیلم ترکی نمی بینم من

سیمای 1393/08/30 ساعت 15:58

آره دیدم اون سریالو ولی زبان ترکیشو دیدم
آره زنش سیمای بود ,کوزی اونو نمیدونم ولی کوزی من خوبه سلام داره خدمتتون

هاها خدا رو شکر که خوبه :-))

منم ندیدم سریالشو اسماشون رو زیاد شنیدم یادم مونده

شیما 1393/08/30 ساعت 11:23 http://man-bi-to.blogsky.com

خیلی خوبه خیلی
ایشالا که همیشه شاد و سلامت باشی
در ضمن خدای منم خیلی مهربونه

سپاس از خدای من و دوستان !

کلوچه 1393/08/30 ساعت 10:24 http://colooche.blogsky.com

" لازمه شب تو بغل کسی نخوابی جز خدا "خیلی قشنگ بود
خدای ماهم خیلی مهربونه عااااااااااااااااااااااشقشم خیلی زیاد
ایشالا ماشین زندگیت همیشه توو همین جاده قشنگه برونه

خدا رو شکررررررررر
ممنوووونم ! ایشالا ایشالاااا

mika 1393/08/30 ساعت 10:00 http://mika-majd.blogfa.com

سلام علیکم خواهررررر
چه جالب,منم وقتی دوستام میان بیشتر از من با مامان حرف میزنن
خیلی خوشم میاد مامانم با دوستام رابطش خوبه

امین 1393/08/30 ساعت 00:50

سلام مگهان عزیز
خوبی
کلوچه هم اومد وبم
فرستادم اون چیز رو واسشون
ادرس وبشون رو که قرار بود بهتون بدم
ببخشید دیر شد فرستادن ادرس
یه قضیه ای پیش اومدم
http://colooche.blogsky.com/

خواهش آقا
تشکراااات برای کلوچه جان !

سیمای 1393/08/30 ساعت 00:46

چه خووووووووووب
انشالا که همیشه تو خوشی باشی و مسیر زندگیت تا ابد قشنگ باشه

ممنووون سیمای جان! راستی من 2 قسمت از سریال کوزی گونی رو دیده بودم ! بعد اسم اون زن کوزی / گونی ؟! سیمای بود نه :-))))؟
هربار اینجا کامنت می ذاری من دلم واسه کوزی تنگ میشه:دی
خودتو ولش بگو کوزی چطوره :))))؟ دوسش داشتم خو

e2 1393/08/29 ساعت 23:36 http://nafas1357.blogfa.com/

شکر خدا
راستی برا من رمز نداشتین برا پست آلمانیتون
نمیخواین بهم رمز بدین آیا؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد