مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگی ورزشکار !



دقیقاً چطور شد که من به اون اکتیوی !!! به یوگا علاقه مند شدم ! یه حرکتی امروز مربی بهم داد و گفت وااای این عالیه ! عالی ! تو چقدر خوشگل شدی تو این حرکت:))))) دوستم می خواست ازم عکس بگیره که دیگه گفتم ضایع س بی خیال شو :-)))))! به نسبت دو تا دوست دیگه م خیلی بدنم ورزشی تره و مربیم همش می پرسه تو مطمئنی هیچ وقت ورزشکار نبودی ؟! مطمئنی؟! اون وخ چطو اینقد هیکلت خوبه! این حرکتی که بهمون داد امروز نمی دونم اسمش چی بود ! منتظرم داییم بیاد براش این حرکت و برم کف کنه:دی

امروز باید آلمانی می خوندم که هی موکول شد به یه ساعت بعد ! از 9 صبح که پاشدم هنوز اون یه ساعت بعد نرسیده ! الانم که رفتم رو ترد میل و ورزش کردم حسابی ! 200 کالری سوزوندم ! با دمبل قرمزم یه کم دمبل زدم :دی ( برادرم رفت و اومد مسخره م کرد بهم خندید!!! ) لازمه بگم دمبل قرمزم نیم کیلوییه ؟! :)))

هیچی دیگه امروز از صبح تنها کار مفیدی که کردم ورزش بوده!!! همین:|

الانم اومدم بهتون بگم لطفاً ورزش کنید ! خیلی زیاد ! آلمانی و درس های دانشگاه اصلاً مهم نیستن ! اصلاً فکر نکنید باید تکالیف کلاستون و انجام بدید ! کلا ورزش کنید وسطاشم هی بیاید اس ام اس بدید به فرفری و دوستان ! همین همین ! :دی

امروز بیشتر از چیزی که خوردم کالری سوزوندم ! اگه آب شدم رفتم تو زمین تعجب نکنید خلاصه :)))








نظرات 12 + ارسال نظر
رویا 1393/08/29 ساعت 14:44 http://khoshbakhti1393

عزیزدلم منم میتونم رمز پست کلاس آلمانی رو داشته باشم؟

حتماً

صدف 1393/08/29 ساعت 10:28 http://sadafmkh.blogfa.com

ورزشو پایه م اساسی

کافه چی 1393/08/28 ساعت 22:05

یوگا خیلی خوبه
خیلی وقته نرسیدم برم
امروز بعد از مدتها مجبور شدم یه مسیر رو بدوم و بعدش پاهام به شدت درد گرفتن

هوم منم دوس دارم ! خب چرا پیاده روی نمی کنی کافه چی جون؟! : )

mika 1393/08/28 ساعت 14:36 http://mika-majd.blogfa.com

سلام
دمبل نیم کیلویی؟؟؟
اگه با دو کیلویی زدی پیش من جایزه داری

دو تا نیم کیلویی میشه 1 !!! کمه واقعاً ؟؟؟

مریم 1393/08/28 ساعت 14:23 http://marmaraneh.blogfa.com

آفرین خانم ورزشکار، چه خوب که ورزش میکنی.

به به مرمرک اینجاس !
هوم حس خوبی میده بهم تو روزای سخت ورزش خیلی خوب جواب میده

shima 1393/08/28 ساعت 13:38 http://man-bi-to.blogsky.com

چرا نظر من نیست پس؟!

هست که شیما !
من می بینمش:دی

راستی چون پست قبلی نظر نداشت اینجا میذارم. خیلی خوشحال شدم که آرامش پیداکردی ودیگه تو گذشته نیستی. قطعا اتفاقات خوب برات میوفته همین که تکلیفتو با خودت روشن کنی دیگه راحت میشی. امیدوارم همیشه شاد و آروم باشی

ممنووونم که نظر گذاشتی بستم کامنت دونی رو که دوستان مجبور نشم نظر بذارن ولی خیلی ممنوووونم که وقت گذاشتی عزیزم !
دقیقاً ... می دونی بهسا جون ... مشکل اینجاست من تو شرایطی هستم که خودم تصمیم گیرنده نیستم .
پس بهتره بهش فکر نکنم و ببینم چی پیش میاد حرص خوردن بی خود کاری رو از پیش نمی بره:-)
خیلی خوبی دختر ! ممنون ایشالا تو هم شااااد سرزنده و خوش باشی همیشه

سلام به مگی ورزشکار
ورزش فوق العادست. حال آدموبهتر می کنه. چه خوبه که براش وقت می ذاری
راستی یوگا هم به آرامشت کمک کرده دوستم

والا من اصلاً به بعد مدیتیشن و اینای یوگا علاقه ندارم . تا یه حدی واردش شدم که به نظرم معقوله
یه چیزایی به نظرم خرافه ی محض هست تو یوگا مثل مراقبه با شمع!!!
در هر حال نرمش هاش عالین و حس خوبی میدن بهم و کاملاً مطمئنم که به آرامش روحم کمک کرده

عمو 1393/08/28 ساعت 11:56 http://mrmustache.blogsky.com

خوبه ورزش کنید، ورزشی که ورزش نباشد، ورزش نیست

با صدای جواد خیابانی باید خوانده شود عمو ؟! یا با صدای ... :)))))) ؟

شیما 1393/08/28 ساعت 08:45

مگهان جان کنار ورزش یه کم یه درس مشقت برس دخترم ثواب داره

شیمااا ! تو دیگه چرا ؟! واقعاً تو چزا:-)))
واقعاً درک نمی کنید که من وقت ندارم ؟! ندارم دیگه خو !
در کنار ورزش استراحت می کنم که ثوابش به مراتب بیشتر ترم هست !

امین 1393/08/28 ساعت 04:11

سلام
خوبی
دوربینت هم با خودت ببر یوگا اگه عکس گرفتی عکست قشنگ در بیادش
خخخخ
اوخی داداشت
بگیر بزنش خووووو
شوخی میکنم
خخخ
نه آب نمیشی
فرفری و دوستان ...

پیشنهاد خوبی بود ! شاید دوربین بردم با خودم !!!:))))
داداشم عشقمه ! فرفری : )

zarrin 1393/08/28 ساعت 01:12

khaste nabashi

ممنون زرین جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد