مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تولدش مبارک !



20 آبان همش درگیر بودم که امروز تولد کی بود؟! سابقه نداره عموماً تولد افراد نزدیکم رو یادم بره ... تو تقویمم نوشتم تولدش مبارک !!! خیلی فکر کردم یادم نیومد ولی ...

دیشب نصف شبی که بر می گشتم خونه یهو !!!(دیشب کلاس آلمانیم ساعت 11 شب تموم شد !!!)  پشت چراغ قرمز بودم که یادم اومد 20 آبان چه روزی بوده ... 20 آبان تولد گواهینامه م بود! چقدر استرس داشتم اون روز ! امتحان شهر واسم مثه غول بود . جای 10 جلسه آموزشی 15 جلسه رفتم . امتحان شهر تو خیابون منظریه برگذار می شد . درست جلوی فروشگاه دلفین پارک دوبل رفتم . سرهنگ از پارک دوبلم خیلییی خوشش اومد ولی همه ی مراحل دیگه رو هم ازم خواست از دور دو فرمونه و ... اوف !!!

اون روز 3 نفر کلا قبول شدن که یکیشون من بودم. با یه حس فوق العاده ای برگشتم خونه . چند ساعت بعدش اولین سفر مشهد بدون مامان بابا رو تجربه کردم . با خواهرم و دو تا دختر هم سن خودمون رفتیم مشهد یکی از بهترین سفرهای عمرم بود . یادش بخیر ...

یادش بخیر ... اولین تجربه ی رانندگیم بعد از تمرین با مربی با ماشین او!!! بود . هیچ وقت حاضر نشدم ماشین بابا و مامان و واسه تمرین بردارم . اما او یه روز مجبورم کرد چند قدم با ماشینش رانندگی کنم : ) خیلی خوب بود !!! از همون چند ثانیه رانندگیم راضی بود و تشویقم کرد کلی!!!

باید بگم : کااااملا خودمو سپردم دست خدا و واسم مهم نیست تهش چی میشه . فقططط قصد دارم از زندگیم لذت ببرم . همین : )







نظرات 13 + ارسال نظر

سلام خانم/شما محبت میکنید خانم,ما هم وقتی دیگه راه بجائی نبردیم و بعنوان آخرین راه حل به پیشنهاد دوستم تصمیم گرفتم توی وب اعلام کنیم,
ان شاءالله به کمک شما و دوستان کسری مبلغ تهیه بشه
موفق باشید

انشالله

من رمز پست بعدی رو می خوام

به کسی رمز ندادم ندا ولی واست می ذارم ! یه مشت چرت و پرت بود همش ؛-)

کامادخت 1393/08/27 ساعت 21:05 http://camma.blogfa.com/

سلام مگی جون خوبی عزیزم؟ آره من خیلی وقته نمینویسم. حتا بلاگهای دیگرون رو هم نمیخونم. تنها بلاگی ک همچنان میخونم ماجراهای نی نی و دنی هستش و بلاگ یکی از دوستای قدیمیم. ممنون ک اومدی به بلاگم. شاید دوباره شروع کنم به نوشتن. بیا تو کامنت خصوصی یکم از خودت و موقعیتت و رشته تحصیلیت بگو

سلام خانم/امیدوارم حالتون خوب باشه/مبلغی به حساب واریز شده ولی مشخص نیست که چه کسی محبت کرده,فقط پیغام گذاشته برای پویان هدیه تولد بگیریم/میخواستم ببینم شما لطف کردید؟و اگر شما بودید,اشکال نداره بجای هدیه صرف پول درمان بشه؟
چون داریم تلاش میکنیم سریعتر پول درمان جور بشه تا ادامه پیدا بکنه,متاسفانه حال پویان کوچولو هم داره روزبه روز بدتر میشه....

گیلاس عزیز متاسفانه تلاش کردم نتونستم مبلغ رو واریز کنم:-(
نمی دونم چرا ! فردا از جای دیگه امتحان می کنم ایشالا ... نه من هنوز مبلغی پرداخت نکردم تو وبلاگتون بنویسید . به نظرم واسه بچه ای که داره از دست میره بهتره هرکاری میشه انجام داد واسه خوب شدن حالش... ایشالا بعد از خوب شدنش هدیه هم می گیره . فقط می تونم براش دعا کنم ...همین:(

بهسا 1393/08/27 ساعت 11:00

سلام مگی جون. مبارکا باشه. انشالا همیشه سالم وسلامت رانندگی کنی.
گواهی نامه من دقیقا یک ماه بعد 18 سالگیم تاریخ خورده.آخه من از دبیرستان می نشستم پشت ماشین.تا تولدم شد رفتم برا گواهی نامه. واقعا حس خوبی بود. در ضمن خانوما خیلی هم کارشون درسته تو رانندگی. والا!

من اصلاً ادعای راننده بودن ندارم ؛-)
رانندگی پیشکش خود آقایون!!! والااا
حالا انگار چه کاری هست مثلاً:-))
من مثه شما نبودم و اصلا رانندگی رو تجربه نکرده بودم!

mika 1393/08/26 ساعت 22:01 http://mika-majd.blogfa.com

نه بابا قانون نیس میخواست گیر بده مشکلی نداشتم این بهانه ی مسخره رو اورد

mika 1393/08/26 ساعت 19:02 http://mika-majd.blogfa.com

چه جالب من بار اولی که امتحان دادم بخاطر زدن عینک آفتابی رد کرد هرچی هم می گفتم جناب سرهنگ شما چکار با عینکم داری تو گوشش نرفت بخدا به همین سادگی
بار دوم گفتم سرهنگ الان به چی میخوای پیله کنی خندید گفت نه راننده ای بلدی

وا ! چه مسخره ! واسه عینک
فکر نمی کنم چنین چیزی قانون باشه

asmani 1393/08/26 ساعت 17:20 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
این مطلبتون رو باید قاب بگیرید باور کن بعد این همه جوک و حرف وحدیث درباره پارک دوبل خانوما حالا یکی پیدا شده که سنت شکنی کرده تولد گواهینامه رو هم تبریک میگم ان شاالله که چرخش واستون بچرخه من 10 ساله دوم رو هم چند ماه پیش تمدید کردم فکر کنم دارم میرم جزء پیشکسوت ها

هاهاهاااا.... البته الان پارک دوبلم به خوبی اون زمان نیست:دی
آفرین پس جدی پیشکسوت در امر رارندگی (به قول یکی از استادامون!!!!!) هستی !
آسمانی اون روز که من امتحان دادم فقط ه آقا قبول شد ! بعله

صدف 1393/08/26 ساعت 14:07 http://sadafmkh.blogfa.com

اولش سرکار گذاشتیمون

خدا نکنه من سر کار بذارمتون

سیمای 1393/08/26 ساعت 13:37

من میخوام

سلام مگهان جان
من از وبلاگ آقا مهران جم(بز کوهی) پیداتون کردم
خوشحال میشم اگه اجازه بدین لینکتون کنم
منم قبلن مینوشتم ولی الان دوباره میخوام بنویسم واسه موندگاری

سلام خیلی خوش اومدین !مهران رشتی خودمون به به
حتماً اجازه لازم نیست که
حتماً بنویس دوباره

عمو 1393/08/26 ساعت 09:13 http://mrmustache.blogsky.com

good luck

ممنونات عمو جون

تولد گواهینامه ی من فکر کنم بهمنه
تولدش مبارک
لذت ببر دوست جون زندگی واسه لذت بردنه

اتفاقاً منم گواهیم بهمنیه. چون مدارک و دیر تحویل دادم تاریخ صدور گواهیم شده 2 بهمن !!!
مثل خودم بهمنی شد بچه م

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد